Olen 15v. poika ja haluasin sheivata munakarvani jotenkin. En kokonaan pois mutta jotenkin :D Oletteko itse sheivanneet ikinä ja miten?
POJAT, millainen häpykarvoitus teillä on?
5
259
Vastaukset
- Ecc___
Sänki tällä hetkellä. Partakoneella ajelin.
- owifeh
Aattelin sheivata sellaset liekin muotoiset ja värjätä ne punaseks koska musta tulee isona palomies!
- älä sheivaa
En suosittele leikkaamaan karvoja yhtään, koska Se aiheuttaa karvatupin tulehduksen, joka laittaaa alapään täyteen kipeitä muhkuroita ja pahimmassa tapauksessa joudut menemään lääkäriin. Karvojen on myös tarkoitus suojella alapäätä bakteereilta sun muilta. Joten älä leikkaa. Ittellänikin on 7 cm karvat
- häpytarhuri 666
jussi_3 kirjoitti:
Just joo...!
Minäkin uskon joulupukkiin.itellähän on ollu vähän kaikenlaista mut tällä hetkellä shakespearin romeo ja julia kirjoitettuna karvoista uruguan kielellä ja persekarvat oon trimmannu hitlerin ja stalinin lemmenyötä kuvaavaksi piirrokseksi! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841413EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800- 54783
- 30716