Bandidos MC Porissa?

Törkeää kiristystä?

Mitä ne puhuvat tuolla, että pari murhan yrityksestä epäiltyä liivijengiläistä olisi syytettyinä myös porilaisten yrittäjien törkeästä kiristämisestä aika tökeröä menettelyä mikäli epäilyt pitävät paikkansa vai mitä mieltä olette jutusta?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014031218117896_uu.shtml

42

9096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2-komponenttiliima

Aina kun Bandidoksella on toimintaa loppuu liimatuubit kaupoista.
      Voisivat edes ilmoittaa etukäteen sillä nyt en pääse askartelemaan.

• dorada

Onko tässä jottain lennokasta ja siivekästä?

• Al-Kapone

Olikohan niitä uhattu konepistoolilla, jos et maksa suojelurahaa niin sit mullan alle sellasia juttuja on sattunutkin?

• Mc Jopo Lostboys

Hui miten pelottavaa kukaan ei uskalla sanoa sanakaan kauhu sai Porissa uudet kasvot ei sillä paras pysyä hiljaa ja lukea vaan

• dorada

Aina parree jos avaa turpansa, rehellinen mielipide on nykyään arvossaan.

• pehmeetä

onkos tää se ämmän hakkaajat mc ku kiristelöö

• sukkamiäs

mää ainaski tykkäisi ku mua lyätäs sukalla.kääntäsin viel toisenki poske.nih..

• Ammattilaisia nääs
    • Justjust..

Ja normi väestöönkö ei mahdu mätiä omenoita? Porissa ei ennen ollut bandidosta vaan kyllä se southwestin chapteri harjavallassa oli. nyt taitavat olla siirtymässä vai tekemässä alajaostoa karjarantaan. Moni ainakin perheellinen ja rehellisissä töissä käyviä miehiä, kuten esim paikan presidentti. Onse kumma jos on liivit tai ei liivejä niin aina tulee tuimia katseita :D Muistakaa myös niellä kaikki il:n ja is:n yms liioittelut ja ylilyönnit, ne tekevät rahaa lööpeillänsä ja niistä ne kirjoittaa vaikka puutaheinää jos vaan myy! pari töppää niin jo ollaan koko kyseinen maailmanlaajuinen kerho pistämässä rikollisporukaksi (suomessa ei ole yhtään rikollisjärjestöllistä moottoripyöräkerhoa, soittavaa vaikka poliisilaitokselle, krp on ainakin hyvä ylilyöntiensä kanssa, putininkin pistivät listoillensa ilman mitään valtakunnan lupaa)

• 14+12

Ja bandidoshan perustettiin alunperin Texasissa moottoripyöräkerhoksi?

• jokidäänssiä
        14+12 kirjoitti:

Ja bandidoshan perustettiin alunperin Texasissa moottoripyöräkerhoksi?

Ei, kyseessä on irlantilainen kansantanssiryhmä.

• Sukkaa tupaa
        jokidäänssiä kirjoitti:

Ei, kyseessä on irlantilainen kansantanssiryhmä.

Joo, ja olen myös kuullut, että jäseniltä saa tosi halvalla ostettua heidän itsensä kutomia villasukkia.
        Siellä ne ahkerat partasuut illat ja yöt läpeensä kutovat toisille tumppuja ja kaulahuiveja. On ne sellasia velikultia kyllä.

Paitsi kesäisin, kun ei kukaan tarvi villavaatteita niin ryöstellään ihmisiä ja kerätään velkoja. Täytyyhän motskareihin löpöä saada. Ja talvella taas on pirun liukasta lähteä harley deividsonilla kylille nii silloin on hyvää aikaa tehdä tuota kutomisbisnestä.

Oon myös kuullut, että poliisi teki joskus ratsian kerholle ja löysivät tuhansia pareja villasukkia, joista osa oli jopa parittomia. Tekijät vakuuttivat, että parittomuus johtuu vain ja ainoastaan siitä ettei kukaan ollut ehtineet kutomaan sukkia kyllin nopeasti.
        Osa syytetyistä vannoi, ettei ole koskaan edes koskenut lankarullaan, mutta taskusta löytyneet kudinpuikot todistivat muuta ja näin ollen hekin saivat nuhtelun ankaralta poliisisedältä.

Melkoisia hurjapäitä nämä bandiitit.

• dorada
        Sukkaa tupaa kirjoitti:

Joo, ja olen myös kuullut, että jäseniltä saa tosi halvalla ostettua heidän itsensä kutomia villasukkia.
        Siellä ne ahkerat partasuut illat ja yöt läpeensä kutovat toisille tumppuja ja kaulahuiveja. On ne sellasia velikultia kyllä.

Paitsi kesäisin, kun ei kukaan tarvi villavaatteita niin ryöstellään ihmisiä ja kerätään velkoja. Täytyyhän motskareihin löpöä saada. Ja talvella taas on pirun liukasta lähteä harley deividsonilla kylille nii silloin on hyvää aikaa tehdä tuota kutomisbisnestä.

Oon myös kuullut, että poliisi teki joskus ratsian kerholle ja löysivät tuhansia pareja villasukkia, joista osa oli jopa parittomia. Tekijät vakuuttivat, että parittomuus johtuu vain ja ainoastaan siitä ettei kukaan ollut ehtineet kutomaan sukkia kyllin nopeasti.
        Osa syytetyistä vannoi, ettei ole koskaan edes koskenut lankarullaan, mutta taskusta löytyneet kudinpuikot todistivat muuta ja näin ollen hekin saivat nuhtelun ankaralta poliisisedältä.

Melkoisia hurjapäitä nämä bandiitit.

Oon kuullut , että jäseniltä saa tosi halvalla... käy kysymässä. "Ollaan oikeasti ihan kivoja"

• en tuomitse ketään

Lopettaisivat sen pirikaupan niin osakkeet nousisivat het meikäläisen silmissä.

• Anonyymi

Eivät vaan tunnu lopettavan. Raha houkuttaa liikaa.

• Nakkilasta terveisiä

Eikä ole ainoa liike joka on näiden hampaisiin joutunut...........

• päässä vika

Bandidokset luulevat olevansa manneja mutta ovat oikeasti täysiä pellejä

• niillä on yks

mustalainen jäsenenä hoovallassa.

• Utelias1
        niillä on yks kirjoitti:

mustalainen jäsenenä hoovallassa.

Minkä niminen?

• kani-manne
        Utelias1 kirjoitti:

Minkä niminen?

Koko nimeä ei tietenkään voi tällä palstalla julkaista verikoston vaaran takia mutta sukunimi on Friman.

• Tarhatäti

MC Bambinos pojat kävivät kyselemässä maalaisisäntien mopokerhon liivien värien perään ja joutuivat sen jälkeen sakin hivutukseen jonka jälkeen poistuivat nokka lytyssä siipeä roikuttaen takaisin iltapäiväkerhotiloihinsa itkemään presidentilleen kun olivat saaneet selkäänsä...

• BWLMC

En tiedä mistä tuon rakensit, onko jokin henkilökohtainen huono kokemus kerhoista? Värihän on kuitenkin ihan makuasia. Harvemmin siipi lonksuu niin, että ei sit' jaksaisi kannattaa.

• BWLMC

Tuntuu siltä, että paskanpuhujat on soluttautunut samaan paikkaan, kasa paskaa, Kukaaan ei tedä miksi, pääasia että länkytetään mahdollisimman paljon.

• Janoz

Olisiko X-Team tai Crew ollut parempi?

• gurkan

Se ei tee kenestäkään syyllistä jos on syytettynä.

• BLS

Hienoa, että Bandidos on rantautunut Poriin!!!

• Baffaaa_hanuriin

No perusteles muutamalla rivillä miksi se on nyt sitten hienoa?

• Anonyymi

Satakunnan Kansassa oli kuvia ja paljon tekstiä.
      Onnnitteluni siitä ja näin vaan se KRP sai ansaan.

• Anonyymi

Voiko tässä liivijengissä jäsen käyttää myös miesten alushousuja?

• Anonyymi

Lain kouraa on mahdoton paeta.

• Anonyymi

Tampereen Suomalaisella Klubilla fiksattu teinitytön murha. Takaa löytyy esikouluikäisten poikien homoseksuaalista hyväksikäyttöä...

• Anonyymi

Selvennäs vähän…

• Anonyymi

Rikosnimikkeet kovia murhasta törkeään lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön.

Miettikää. Uhri 5-vuotias poikalapsi.

• Anonyymi

Joku vois kyllä hoidella nuo äänekkäät kiinteistöhuoltofirmojen koneet, nyt siivotaan lehtiä ja kaasu auki tietysti koko ajan ja helvetillinen melu.
      Samaa paskaa sitte koko talvi taas luvassa, joku poju takoo kaasu auki sitä koneen työntölevyä asvalttiin alkaen klo 3.

Miksi niihin hommiin palkataan aina joku jonka pää jäi sinne patterin ja seinän väliin?

• Anonyymi

Eräs talikallo jyräsi lumityökoneella taloyhtiön mattotelineen pensaaseen, siinä samalla meni grilli, tämäkin tapahtui yöllä kolmelta.

Puoli tuntia aina helvetillinen melu kunnes kaikki asukkaat ovat hereillä, sitten älykkö menee seuraavaan paikkaan metelöimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs talikallo jyräsi lumityökoneella taloyhtiön mattotelineen pensaaseen, siinä samalla meni grilli, tämäkin tapahtui yöllä kolmelta.

Puoli tuntia aina helvetillinen melu kunnes kaikki asukkaat ovat hereillä, sitten älykkö menee seuraavaan paikkaan metelöimään.

Pitää ilmeisesti lähettää Bätmänni hoitelemaan ne koneet hiljaiseksi.

• Anonyymi

Porin alueella Bandidos keskittyy amfetamiinikauppaan. Jännä, ettei kukaan järjestöön kuuluvat ole tullut kertomaan tarkemmin touhuistaan. Eikö se kestä päivänvaloa?

Kommenttia odotellessa.

• Anonyymi

Onko tosiaan niin avointa kauppaa että pyynnöstäsi tulevat tekemään tiliä myynneistänsä suoli24 palstalle? Olen ollut siinä käsityksessä että amfetamiini on kovin laitonta tavaraa, korjaa toki jos olen väärässä.
        Kun olet ilmeisesti kuitenkin tietoinen myynnistä, mikset ilmoita poliisille havainnoistasi? Palstalle kirjoittelu tai oman nenun niistäminen mummon tekemään villapaitaan ei saa heitä pahuuksia lopettamaan.
        Ja ei, en ole mopohiiri, enkä heidän tuttujaan, kunhan ihmettelen mikä estää ilmiantamasta jos huomaat tuollaista..

• Anonyymi

Mc Prostatas voi juku

• Anonyymi

Mopojengiläiset ovat koulukiusattuja, onnettomia reppanoita.
      Eräskin amfetaministi kulkee ympäriinsä jaellen jotain tarroja ja kortteja mopojengistään, että "mä tykkään teistä, ootte mun suojeluksessa" :D
      Voi elämän kevät...mihin sitä tavallinen kansalainen tarvitsee jonkun nistin "suojelua"?

Valta, tai kuviteltu sellainen, on syy miksi näitä jengejä perustetaan rikollisen toiminnan lisäksi.Halutaan olla se, joka tönii nakkijonossa muita, ei se, joka vain haluaa ostaa nakkinsa.Taustalla on siis pelko, että joku isompi tönii heiveröisen paskalle haisevan amfetaministin nakkijonosta muualle mesomaan.On voitava esittää kortteja ja tarroja että minä olen iso kingi minä voin päättää saako muut nakkeja vai ei.

Kaukana ovat ajat siitä,kun moottoripyöräily oli se ykkösjuttu porukassa.Siitä on jäljellä vain pierunkatkuiset muistot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe