Hei, mulla on ollut noin 4 päivää vasen alavatsa kipeä ja kävin lääkärissä sen takia. Sanoivat että siellä on normaalia enemmän painetta. kärsin ehkä hieman ummetuksesta mutta voiko kyseessä olla laktoosi intoleranssi? minulla ei ole ripulia, ei huonoa oloa eikä ilmavaivoja vaan mahakivun lisäksi alaselkä on aika kipeä... onko kyse laktoosi intoleranssista vai jostain muusta? minulla ei ole mitään allergioita
laktoosiko?
3
150
Vastaukset
- tipsu
Omat oireeni:Vatsakipu ilmavaivat. Tämä varmistui Tk:n kokeessa laktoosi-vaivaksi. Jos vaiva edelleen on, mene uudelleen lääkäriin. Ei välttämättä laktoosivaiva.Alaselkäkipu ei viittaa laktoosiin. Uusi lääkärikäyntisi.
- 13241324
okei kiitos, kummalla puolella vatsaa kipu on kun on laktoosi intoleranssi?
- L-a+L-b+Bif hyöty-
bakteeripula limakalvoillasi. Tee tuo pintalämmön testi joka kertoo sen, kuinka paljon limakalvoillasi noiden kolmen bakteerin pulaa on.
Ja tuo oiretesti kertoo sen onko salakavala haisematon kvht-altistus tuon bakteeripulan takana:
http://pappasmurffi.nettisivu.org/laaketiede-vs-terveystiede/
Hoito-ohjeet ovat linkissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731651
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361226- 621135
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html191915- 44868
- 49760
- 68757
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244534690- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620