Nainen, saat jäähyväislahjan

jokuluuserivaan

Ensinnäkin; olet kaunis. Ja tiedät sen kyllä itsekin. Silmissäsi on jotain aika unenomaista. Osaat kantaa itsesi. Sinussa on tyyliä (ja usko vain, minä kyllä tiedän näistäkin asioista...)

Olet myös seksikäs nainen, enkä tarkoita tässä nyt mitään alapääjuttuja (vaikka nekin tulevat sinusta mieleen ;)). Mutta sinusta jotenkin henkii sellainen seksuaalisuus, vaikea selittää... Olet hyvin kokonaisvaltainen...

Ja tästä tullaankin sitten... Olet joskus aika voimakas... Se voi olla liikaa joillekin miehille... Jos pystyt, niin suosittelen että yrität antaa seuraavalla kerralla toiselle osapuolelle vähän tilaa. Se on tärkeää parisuhteessa, varsinkin pitkässä.

Olet myös älykäs. Mutta välillä sekin voi olla vähän too much. Enkä todellakaan tarkoita että pitäisi olla bimbo, tykkään älykkäistä naisista. Äly on myös seksikästä.

Olet lahjakas.

20

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksikäs on

Ei multa ei hänelle ei häneltä minulle.

• En mitään

Eihän tässä mitään muuta olekaan annettu kuin tilaa ja aikaa SINULLE. Mitä MINÄ olen saanut?

• vänkävänkävää

Et sä kuule oo mun vaimo vaikka alat jo kuulostaa... Tähän keskusteluun en lähde.

• En mitään
        vänkävänkävää kirjoitti:

Et sä kuule oo mun vaimo vaikka alat jo kuulostaa... Tähän keskusteluun en lähde.

Katso itseäsi peiliin ja näe totuus. Mitä olet mennytkään tekemään, naisparalle.

• tämänkin

yltiöfiktiivisen kuvailun omii joku reppana vakkaripirkkis ihan suvereenisti ;D

• Otan opiksi

Noin perusteltu ja syvällisesti mietitty viesti tekisi kohteensa todella iloiseksi.

Kumpa rohkenisit kertoa sen ihailemallesi ihmiselle. Hän on olemuksellaan tehnyt sinuun suuren vaikutuksen. Voi olla, että hänenkin sydämensä sykkii suuntaasi . . . ihmetellen välillänne olevaa virtaa.

• voisko tuo

aloittaja kuvaillanaista ulkonäöllisesti tarkemmin, niin karsiutuisi turhat muijat pois.

• Ei varmaan mulle kui

Mihin olet lähdössä kun jäävyhäislahjan haluat antaa? Minkälainen suhde sulla on tähän naiseen? Puhut pitkästä suhteesta...kauniita sanoja osaat sanoa, suorastaan sydämeen meneviä

• Elämässä eteenpäin

Voimakas. Ehkä on ollut pakko olla. Pärjätäkseen elämässä. Silti toivoa, että olisi mies, voimakas, joka ottaisi syliinsä. Voisi tuntea olonsa turvalliseksi. Ettei aina tarvitsisi olla voimakas. Ja pärjätä, yksin.

• tähdet silmissä

Tuosta voimakkaasta tuli mieleen, itse olen voimakastahtoinen mutta olen myös herkkä ja haavoittunut (ei ole onni suosinut rakkaudessa). Muutenkin ennenkuin päästään parisuhteeseen, niin tämä aika ennen sitä on aikalailla sellaista räpeltämistä/ epävarmuutta, tuleeko mitään, tykkääkö toinen, huhu huh. Olen monelta kuullut jotka ovat suhteessa, että onneksi ei tarvitse enää sinkkuna käydä läpi tuota kumppanin etsimis epävarmuus aikaa. Tähän kun vielä lisätään oma historiani, niin en taida ihan käyttäytyä oman luonteeni mukaisesti. Olen joutunut kehittelemään sellaisen suojamuurin ja käytöksessäni kuvastuu myös sellainen ahdistus...koska kaikkihan rakkautta(romanttista) kaipaavat, onhan se sellainen elämän suola ja perusta. Niin, vai oliko tässä aloittajan tapauksessa jo päästy sitten parisuhteeseen asti?

Ja miksi jäähyväiset? Oletko jonnekin menossa? En kestä jäähyväisiä...nyt jo kurkkua kuristaa...taas sattuu. Hän luultavasti pystyisi murtamaan suojamuurini, jos saisin mahdollisuuden ja pääsisin näyttämään herkemmän ja lempeämmän puoleni. Ihana viesti kuitenkin

• edel.lisää

Jos nämä jäähyväiset tarkoittavat sitä, että olet ikäänkuin luovuttanut hänen suhteen, eikä tästä jutusta tule mitään, niin tämä juuri on kaikista pahin pelkoni ----> hylkääminen. Saattaa olla itsellä jopa joku tunnelukko. Siksi käyttäytyminen itselläni on sellaista, että toinen varmasti kokee sen sellaisena tukahduttavana.

Niin jos tämä nyt oli mulle. En pidä itseäni kauniina, mutta olen sellainen söpö. Hmmm...enkä tiedä älykkyydestä. Hän on myös itseäni korkeammin koulutettu. Näetkös...olenkin aika epävarma ja heikko sisältä...ja se voikin näyttäytyä kovana. Vaikka ymmärrän kyllä, että nämä ominaisuudet joita mainitset voi olla luotaan työntäviä. Harmi...hänkin on voimakas...ajattelin että hänen kanssaan (jos siis oikeasti tutustuttaisiin ja tapailtaisiin) uskaltaisin laskea suojamuurin.

• tää daami

Jotenkin tunnistin tästä itseni, vaikka en kauniina itseäni pidäkään. Siksi epäilenkin jääneeni yksin kun olen liian voimakas ja älykäs ja liian erilainen. On vaikea löytää miestä, joka olisi siinä tasaveroinen ettei minun tarvitsisi himmailla. En edes ole voimakas kaiken aikaa. Olen myös se heikko, joka haluaa välillä tuntea olonsa suojelluksi.

• Kertoisit suoraan

Jollekin naiselle laitettu hieno viesti. Itse en vois omia tuota tekstiä itselleni, koska mussa ei ole yhtäkään noista ominaisuuksista, mitä tekstissä lueteltiin.
      Toivottavasti voisit kertoa suoraankin nuo asiat hänelle, tuskin ainakaan pahastuu noista kehuista.

• Pelkkää

silmänlumetta.

• näkemisiin?

Miksi jäähyväiset? Itse sanoit, ettet halua nähdä liian usein. Siksi hiljaisuus. Ei sun tartte kuin laittaa viestiä, niin olen ovellasi..

• Ymmärrätkö

Tiedän. Olen kaikkea tuota. Sinulla on nyt uusi nainen elämässäsi. Miksi et keskittyisi häneen, sillä hän on myös kaunis ja tyylikäs sekä varmasti sopii sinulle paremmin. Kerro hänelle se kaikki kaunis, mitä hänessä on. Hänen kanssaan sinun ei tarvitse hyvästellä.

• en ymmärrä

Tää vóis olla multa mut en o jäähyväisijä hänelle lähettämässä kun en vaan voi/halua

• ed.
        en ymmärrä kirjoitti:

Tää vóis olla multa mut en o jäähyväisijä hänelle lähettämässä kun en vaan voi/halua

No se on hyvä. Mä omin tuon silti, vaikkei minulle ollutkaan. Olen kaikkea tuota ja tehnyt kyllä omat johtopäätökseni. Tuosta ohjeesta olen kuitenkin sitä mieltä, että ensin pitää tulla lähelle, jotta voi mennä kauas. Tsemppiä ap:lle. Elämä kantaa.

• E pohtii

Aloitus voisi olla mullekin ,tuntuu kyllä tutulta, mutta en usko,en ...

• inhoan sitä ja mua

Rakas ei ikinä sanoisi mulle noin. Tuli selväksi miten rakastamani mies halveksi mua ja varsinkin mun ulkonäköä ja tekemisiä. Hän sai mut inhoamaan itseäni ja muita. Pelkäämään. Juoruilulla ja pilkalla. Miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe