Glumourin aikataulu.

Rupsun livestä

YLÄPÄÄN REMONTTIPÄIVÄT TALLINASSA PIRISTÄVÄT MIELTÄ KUMMASTI!

Käyttäjältä Rupsu Kuppiainen

12.03.2014
Aijonkin viettää useamman päivän Tallinassa, jossa tärkeintä minulle on ottaa aivosolun pidennys.

Edesmennyt Tuulipuku kansa otti siellä ties mitä pidennyksiä ja minäkin kaulaani kaksoismakkarat, joka näkyy netissä niin ettei naamani mahdu kuvaruutuun. Tallinnan sementti&betoni tekevät todella näyttävää ja upeaa jälkeä edulliseen hintaan!

Aijon myös käydä uudessa kasvohoidossa, täyssaneeraus koko lärviin, laitan tekokynnet kuntoon koska olen pureksinut ne poikki ja minulle tulee näätäripset.

Sitten olenkin valmis Perjantai illan keikkaan Pohjanpoika ravintolassa, Jakomäessä Suomessa vaikka en tiedä missä vidussa koko mesta on ja meneekö sinne dösää koska mulla ei ole rahaa taksiin.

Mitä arvelen ennakkoon Pohjanpoika tulee olemaan ääriään myöden täynnä niin että vessatkin ovat loppuunmyytyjä. Ehkä pari oksennuslippua on jäljellä.

Lauantaina menen mukaan hyväntekeväisyystapahtumaan uuden lastensairaalan kunniaksi, katsomaan kiertääkö siellä kolehti josta voisin napata muutaman kolikon. Minut kutsuttiin sinne, vaikka helsingin poliisi oli varoittanut kutsujia, että jäitä tukiaiseen, ja annan siellä vaatteitani. Annan siis vaatteitani jos löydän mun muovikassit jostain kalliolaisesta pubista.

Olen niin tottunut nukkumaan villakoirien kanssa yhdessä, että nykyisin minun on vaikeaa jos mies tulee nukkumaan viereeni ja pyytää siivoamaan sängyn. Villakoira Bellakin jonka olen unohtanut imuroida, nukkuu mun näätä nenää vasten kanssani, tai yliturvonneilla huulillani, mikä on aivan hellyttävää!

Tottakai toivon kuitenkin miestä itselleni, en viihdy ollenkaan sinkkuna. Mutta onhan se avaruuden tosi, että tämän elämän aikana miehen täytyy olla pahasti mielenhäiriöinen, että sekaantuu minuun, eri asia tietysti jos maksaa, ehkä sitten ei okseta niin paljon, siis sitä miestä.

4

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osa 2.

Tallinassa syön ihania ja erikoisia riisto ruokia joiden alkuperä rajoittuu kauppojen ruokaroskiksiin josta Tallinnan huippukokit ja ravintolat ovat ne löytäneet ja loihtineet aivan suuhun jämähtäviä makuelämyksiä.
      Niiden ruokien ja eläinten nimiä en tiedä mutta tuhdin viinan kanssa ne ovat todella mahtavia, siinä kalpenee Helsingin leipäjonot.

Se että olen ollut paljon sairaalassa, ei pitäisi olla salaisuus kenellekään eikä ihmetyksen aihe, eihän siinä ole mitään ihmeellistä! Minulla on epäterveen paperit ja niillä pääsen vaikka Maijamin Hospitaaliin.

Ajatellaan nyt olosuhteitani, niin voisin masentua ihan lopullisesti, etten poistuisi kotoani ollenkaan pois: mutta aina mä saan dösälipun tai taksin hinnan jostakin ja tietysti aika paljon tulee matkusteltua pummilla.
      Olen niin kuuluisuus kuningatar, että minulta ei tarkisteta helposti onko lippua vai ei. Viimeksikin kun odotin metroa, lipuntarkastajat pysytteli kymmenen metrin päässä ja pitelivät neniään. Olikohan se joku kade mielenilmaus?

Toisekseen minulla on välit menneet kolmanteen ja neljänteen sukupolveen ja oikeastikin kaikkiin. Vain muutama kapakan pitäjä luottaa minuun jos lupaan privat vilautuksia takahuoneessa. Yksi isäntä sanoi kyllä kerran, että voisiko sinä laihdutta kolkyt kilo nii näkisi vähän värkkejäki.

Kolmanneksi minut on heitetty niin monesta kämpästä pois, jonka aikana suurin osa vaatteistani ja varakkuudestani (ja maineestani) on joko kadonnut tai rikkoutunut.

Neljänneksi toinen silikoniposkeni on kapseloitunut, integroitunut aivoihin, joten olen alkanut nähdä demoneja, taas kerran. Minuakin "ystäväni" ovat puukottaneet selkään, jos en ole onnistunut oikeasti puukottamaan heitä. Viranomaiset tyhjensivät Jollaksesta kaikki nupineulaa vaarallisemmat terät ja veitset.

Voisi tässä hyvinkin kuvitella että romahdan (ja olenkin romahtanut muutamia kertoja, kuten tiedetään, lataamot ovat erittäin tuttuja minulle ja psykoosiosastot.) Myös kaikki eläimeni alkaen syyhypunkista ja täistä on minulta kavallettu.

Nyt keskityn siihen siihen mitä minulla on, elikkä siihen mitä minulta puuttuu? Mitä minulla on: Olen epäterve, olen jo parhaat päiväni nähnyt (50v näköinen on tänä päivänä suhteellisen nuori vielä),)
      Minulla on show jota rakastan kuten tämän Leipä Rieska Liven tekeminen sekä keikat ympäri Suomea, minulla on rakkaat välit itseeni, minulla on kieli eli nuolemistaitoa ja maailmalta kokemusta niin paljon että on kaikki mahdollisuudet.
      Voisin muuttaa takaisin ulkomaille esimerkiksi Tallinnaan ja löytää vaikka uusi virolainen mies joka ei vielä tunne minua eikä tiedä menneisyydestäni.
      Minulla on porraskäytävän katto pään päällä ja varaa ostaa hyvää ruokaa leipäjonoista.
      Minulla on myös useita "ystäviä" jotka rakastavat ja tukevat minua niin kauan kun saavat mainetta ja palstatilaa rinnallani!
      Minulla on usko seuraavaan keikkaan ja skumppa pulloon ja psyykepilleriin ja vahva itsetunto aina kun olen hönössä. Joskus se lyö yli.

Seuraava aikataulu menee siis: sitä en toista, en muista enää.

12.4.2014-17.4.2014 tai joskus vietän pääsiäisen Pohjois-Lapissa Saariselällä koska Helsingissä on toivottu, että häipyisin maisemista hetkeksi.
      Otankin nyt vastaan keikkoja tuolta erään Näädän alueelta.
      Voisin tehdä keikkaa mm. Ivalossa, Inarissa, Saariselällä, Karikasniemellä jne. Jos kävisi niin huono tuuri että joku räkälä huolii? Esimerkiksi joku Hullu Poro ravintola on ilmoittanut, että jos ilmestyn sinne 100 kilometrin säteelle, koko lappi pannaan kiinni ja karenssiin.

Showni on uudistunut nyt kokonaan. Nykyään käytän pikkuhousuja koska likaisesta alapäästäni on huomautettu. Rehevät reidet näytän edelleen. Mukana on kännissä tanssijoita jos onnistun saamaan.

*Rupsu Kuppiainen "

• JEEEEEEEEEEHTR3

DEE-JOOSEPPI OLI TÄNÄÄN HURSTIN JONOSSA.

• Hyvä uutinen :D

Ei kai, oikeastiko?

• g312g1g

Ihan oikeasti. Asun vieressä ja kävelin ohi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1050
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe