Onko ihmiset tosiaan jo niin laiskoja, että tarvittavat ravintoaineet pitää saada pillereistä? Eikö ole jo opittu, että ravinto muuttuu kun sitä prosessoidaan, oli kyseessä sitten lihajaloste, sokeri, maitotuote tai luontaistuote.
Ravintolisistä on tehty niin paljon tutkimuksia, joista ilmenee todellahyvin, miten haitallisiakin ne on. (Tässä kohtaa joku miettii, että kaikki luontaistuotteista negatiivisesti puhuvat tutkimukset on korruption tuloksia)
Miettikää mistä ihminen on tehty. Ja miettikää miten ihminen toimii. Ja sitten aletaan miettimään, että mitä ihmisen pitää saada, jotta keho pysyy kunnossa. Varmaan tässävaiheessa pitäisi herätä ajatus---- teollinen vs luonnollinen.
Ravinnon kanssa ei pidä laiskotella eikä olla suurpiirteinen eikä välinpitämätön. Pikaruoka, einekset jne maistuu varmasti hyvälle ja on todella nopea valmistaa, koska on vain 15 minuuttia aikaa syödä, mutta näin vain raiskaat omaa kehoasi. Nopeus, vaivattomuus ja maku on mennyt ravintosisällön edelle. Ja sen huomaa. Elintasosairaudet on osa sen seurauksista.
Kun sisäistät ravintoasiat syvällisemmin sekä oman kehosi toiminnot ja sen edellytykset, ensimmäinen reaktio on jotain itseinhon kaltaista. "Miten olen voinut kohdella itseäni näin". Näe vaivaa, tutki, pidä huolta, varmistu sillä se on kaikki sen arvoista.
Syö luonnollista. Paljon raakaravintoa... vihanneksia, marjoja ja hedelmiä raakana. Höyrytä kasvikset, älä paista tai keitä. Tee leipäsikin itse. Säästät rahaa ja kroppaasi. Vältä runsaita proteiinimääriä!!! ja runsaita hiilihydraattimääriä!!! (mutta älä hurahda VHH:oon tai muuhun hömppään. Vältä myös "myrkkymaitoa" sekä ylimääräistä kalsiumia, ja tarkkaile suolankäyttömäärää. Parikymppisenä tai kolmekymppisenä tällaiset asiat ei vielä pahasti vaivaa päätä, varsinkaan mäkkärillä tai hesellä, mutta jos on älykäs, niin kuuskymppisenä kiittää itseään ja järjenkäyttöään.
Välttäkää luontaistuotteita
olet sitä mitä syöt
2
86
Vastaukset
- Ihan turhaa....
Minäkään en ymmärrä näiden höyrypäiden ravintolisä kiihkoilua.
Terveellisesti syövä ihminen ei todellakaan tarvitse mitään kourallista erilaisia ravintolisiä joka päivä.
Ravintolisäthän liittyvätkin enimmäkseen näihin vaihtoehtohoito lahkoihin.
Lisäksi näitä ravintolisiä kaupitellaan usein varsin epämääräisten verkostopyramidien kautta. - lol2
ei luontaistuotteilla kuulukaan korvata monipuolista ruokavaliota. minun mielestäni on kuitenkin parempi vaihtoehto ottaa johonkin vaivaan luontaistuotetta, kuin kemikaalilääkettä. yleensä pienemmät sivuvaikutukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983