kiltillä miehellä aikaa edes hetki lämmittää mua. Istusin ihan hiljaa ja jos halaut liikkumatta kainalossa, siihen asti kun lämpenen.
Mua paleltaa
13
190
Vastaukset
- sinua lämmittäisin
Vaikka maailman loppuun asti halisin.
- varpaat jäässä
Tulisit jo halimaan!
- oisko jollakin
Lämmin suihku oli alkusysäys lämpenemiselle, mut kyllähän siellä kainalossa saattasin kyhjötää ilman palelemistakin.
Tai sitte mie sanon aina vaan uudestaan, että vielä paleltaa ;). - sinua lämmittäisin
varpaat jäässä kirjoitti:
Tulisit jo halimaan!
Pyydä tekstarilla niin tulen. Jos olet oikea, sinä osaat lähettää oikeaan numeroon kutsun.
- univaatelämmitys
oisko jollakin kirjoitti:
Lämmin suihku oli alkusysäys lämpenemiselle, mut kyllähän siellä kainalossa saattasin kyhjötää ilman palelemistakin.
Tai sitte mie sanon aina vaan uudestaan, että vielä paleltaa ;).Mulla voisi olla lämmin kylpyamme jne... mutta ehkä tuo on paras että laitat ne vaatteet sängynpäälle, jotta ne pukeutuvat itsestään päälle, mutta varoitan sukan hukuttamisesta tyynyn alle, voi hukkautua.
Jos on villi uni, ja vaatteet peiton päällä, niin itsestään niihin pukeutuu jo unissaankin :D - oisko jollakin
univaatelämmitys kirjoitti:
Mulla voisi olla lämmin kylpyamme jne... mutta ehkä tuo on paras että laitat ne vaatteet sängynpäälle, jotta ne pukeutuvat itsestään päälle, mutta varoitan sukan hukuttamisesta tyynyn alle, voi hukkautua.
Jos on villi uni, ja vaatteet peiton päällä, niin itsestään niihin pukeutuu jo unissaankin :DMun sänky on usein aamulla sen näkönen kun siinä ois tehty muutakin kun nukuttu ;).
En voi nukkua kokonaan peiton alla, selkä, jalat ja kädet pitää olla pois peiton alta, ikkuna raollaan ja viileä huone.
EI yks sukka ole mikään ihme jos katoaa, on multa kadonnu tyynytkin yöllä, löytyvät olkkarin sohvalta, kuka lie oli sinne vieny ;)?
- vaatteetvalmiiksi
Kun menet nukkumaan, niin mahdollisimman peittoja ja kaikkia vaatteitakin päälle, jotta on lämmin, vaatteita voi laittaa peiton päälle "lisäeristykseksi" kylmältä :)
Sitten jos oikein kovasti pyörii sängyssä, niin, voi vielä hyvällä tuurilla herätä jo vaatteet valmiiksi päälläkin!- oisko jollakin
Oiskin joskuskaan edes aamulla valmiiks vaatteet päällä, kun järki sutii, ja mikään ei onnistu, kahimukiinkin laitoin joku aika sitten kylmää vettä, ja ihmettelin et miks kahvi maistuu niin kumman laihalle.
- toimii aina
Jostain kumman syystä mulla on vaan pari konstia ,mutta jommalla kummalla tavalla olen saanut tähän mennessä kaikki naiset kuumaksi :)
- niin toimii
Samalla tyylillä täällä.Viimeksi oli emäntä niin kuuma että leppy vasta parin viikon kuluttua ;)
- automaattivaatteet
Mutta tuosta syntyi aika hauskakin juttu, nimittäin "automaattivaatteet", eli jos laittaa vaatteita seuraavan päivänkin varalle peiton päälle lämmittämään, ja jos on hirviöunia jolloin pitää pyöriä, niin vaatteetkin saattavat olla jo aamulla valmiiksi päällä.
Paitsi tietysti sukka piilossa tyynyn alla. - turha pelleillä
Sul on kuumetta ,jos on kuumeen laskevaa lääkettä ,käytä sitä.
- varsinthaimaasta
Joku ulkomaalainen voisi kirjoittaa vahingossa "automaattivaihteet" -> "automaattivaatteet"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573