Olen havainnut, että palstalla kaikki nämä nimimerkit käyttävät samaa kirjoitustyyliä johon kuuluu viiva ja huutomerkki. Esim: "Minä olen Prof. Fabio Vainoharha - mutta asuinpaikkani ei ole eläintarha!
-tri-linuks-mieli-ala
-jakomieli
-windows mieli-ala
-tri liinus mielipuoli
-kaikki joiden perässä on risti/sydän
Tämä tarkoittaa että palstalla on vain yksi trolli. Yleensä myös kaikki nämä nimimerkit kirjoittelevat samaan ajankohtaan päivästä paitsi tri-windows-mieli-ala kirjoittaa jatkuvasti ja mielipuoli harvoin kirjoittaa palstalle.
Olen tullut siihen tulokseen että palstalla on vain yksi trolli
12
90
Vastaukset
- ex-ubuntulainen
Myös "ex-ubuntulainen" käytti samaa kirjoitustyyliä eli Kari pitää koko palstaa vieläkin yllä lähes yksin.
Tubutin tuhoo....† kirjoitti:
Karihan teki myös puhalluksen: http://aijaa.com/tsp6at
Hmmmm..........Potilas hallusinoi edelleen "Kari" -nimisellä mielikuvitushahmolla, jonka väittää työntyvän uniinsakin.
Potilas kärsii voimakkaasta vainoharhasta. jonka aiheuttajana pidämme linuksin asentamista tietokoneelle.
Potilas on myös nimennyt muita mielikuvitushahmoja, kuten "Seppo", "Pentti" ja katsoo, että he ovat sama henkilö yhdesä "Karin" kanssa.
Hoitosuosituksena on pyrittävä asentamaan Windowsin käyttöjärjestelmä hänen tietokoneelleen vaikka väkipakolla!- .................
tri-linuks-jakomieli kirjoitti:
Hmmmm..........Potilas hallusinoi edelleen "Kari" -nimisellä mielikuvitushahmolla, jonka väittää työntyvän uniinsakin.
Potilas kärsii voimakkaasta vainoharhasta. jonka aiheuttajana pidämme linuksin asentamista tietokoneelle.
Potilas on myös nimennyt muita mielikuvitushahmoja, kuten "Seppo", "Pentti" ja katsoo, että he ovat sama henkilö yhdesä "Karin" kanssa.
Hoitosuosituksena on pyrittävä asentamaan Windowsin käyttöjärjestelmä hänen tietokoneelleen vaikka väkipakolla!"on pyrittävä asentamaan Windowsin käyttöjärjestelmä hänen tietokoneelleen vaikka väkipakolla! "
HIHHULI !!! ................. kirjoitti:
"on pyrittävä asentamaan Windowsin käyttöjärjestelmä hänen tietokoneelleen vaikka väkipakolla! "
HIHHULI !!!Mutta sillä olisi hyvin tervehdyttävä vaikutus häneen!
- Feliks Sylttytehdas
98% palstan kirjoituksista lähtee Feliksin sylttytehtaalta.
- Linuks Vainoharha †
Ei sekään välttämättä pidä aivan paikkaansa. Moni "varastaa" nimimerkkejä toisilta tai muuten vain kopioi niitä samankaltaisiksi.
- Seppo ja Kari
Seppo ja Kari ovat palstan päähihhulit jotka kirjoittavat 95% viesteistä.
- Liikaa arvausta...
Mikahan se siellä kirjoittelee, mutta ei exergynä, vaan milloin milläkin nimellä. Drupal jne....ovat hyvin yleisiä.
Varmasti noin parikymmentä erilaista nimimerkkiä, joista toinen mokama kirjautuneena, kuten esim. "goldman sachcs tiedottaa" jne...
- Tri.Linuks Mieli-ala
Aloittajan väite ei voi pitää paikkaansa mitenkään. Olin näet poissa viikon ja silti tämä palsta oli täynnänsä eri nimimerkkejä ja kirjoituksia!
- 1q2w3e
Tuosta on todisteena vain väitteesi ja niillähän ei ole mitään arvoa, kuten plstaa lukevat hyvin tietävät. .Tuskinpa olit, kirjoitit vaan eri nimimerkeillä.
- Tri.Linuks Jakomieli
Oletko mika exergy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897