Mikkelin uudistuneella torille pystytettäneen jonkun julkimon patsas tulevana kesänä. Onko kenelläkään tietoa, ketä patsas tulee esittämään?
Suuri patsasprojekti vireille?
10
72
Vastaukset
- Varma tieto
Raakel Liekkiä
- Rysty Rito.
Kaksi tai kolme vaihtoehtoa tai neljä.
- Mikkelin torin räjähdys 1986
- Sikuri Kuosmanen
- Ååkke Kalliala
- Jumalius Parviainen
- Manner Heimo Jatkosodan loppumisesta tulee syksyllä 70v.
Marsalkka Mannerheimillä oli päämaja Mikkelissä.
Muistettaisiinko patsaalla tätä suomalaista suurmiestä?- alik.Lotta Lyytikäinen
Vai olisikohan kuitenkin reservin majuri herra Lotharia?
- Hapokasta on.
Kola-Olli on taatusti vahvoilla!
- kirveellä päähän
Kusipäinen "Veskin lisko" eli "fooruminikki" häiriköi täällä vuodesta toiseen ja kehuu itseään. Tuossakin uskottelee olevansa muka reservin majuri, vaikka jätti intin kesken ja palasi maitojunalla kotiinsa.
Tuo on mielisairas ja helvetin huonosta perheestä faijansa perseeseen nussima kusipää, joka on ollut tämän ja monen muun palstan riesa vuosikausia jo.Vähänpä loppujenlopuksi itseäni kehunut olen.
Joitakin vaan näyttää harmittavan, etteivät ole saaneet minua yhdestäkään valheesta kiinni, vaikka valheilla niin ovat koittaneet todistellakin.
Tuon olen sopivin välein tuonut julki, joten kai siinä itseäni olen kehunut.
Mutta kuten perustelustani näkyy, en suinkaan suotta. :D- toimistontytsit
Sinne tulee viisimetrinen patsas Misteristä. Siitä tulee välittömästi paljastamisen jälkeen naisten pyhiinvaelluspaikka. Puiston siivoouspartion täytyy lähes päivittäin käydä siivoamassa pikkarit pois patsaan päältä
UIK UIK ♡.♡♡.♡♡.♡ - okkigaam
fooruminikki kirjoitti:
Vähänpä loppujenlopuksi itseäni kehunut olen.
Joitakin vaan näyttää harmittavan, etteivät ole saaneet minua yhdestäkään valheesta kiinni, vaikka valheilla niin ovat koittaneet todistellakin.
Mutta kuten perustelustani näkyy, en suinkaan suotta. :DJoitakin vaan näyttää harmittavan, etteivät ole saaneet minua yhdestäkään valheesta kiinni, vaikka valheilla niin ovat koittaneet todistellakin.
Mutta kuten perustelustani näkyy, en suinkaan suotta. :D
Se on silleen kun olen katsonut noita rikosjuttuja Tv niin rikollinen alitajuisesti haluaa jäädä kiinni. Tekee idioootti kirjoituksia kuten tässä tämä fooruminikki.
Odotti aikansa että sai kirjoittaa kenen monumentin haluaisi tuohon Mikkelin kehää.
Mielestäni niin Mannerheim kui Anssikaan ei sitä arvon nousua ansaitse.
Kirjoita vaan harhoista ja kuvitelmistani. Onhan sinulle yö aikaa.
Menen levollisesti toivottamaan perheelleni öitä. Omin rahoin maksetusta osakkeestamme.
maagikko okkigaam kirjoitti:
Mutta kuten perustelustani näkyy, en suinkaan suotta. :D
Se on silleen kun olen katsonut noita rikosjuttuja Tv niin rikollinen alitajuisesti haluaa jäädä kiinni. Tekee idioootti kirjoituksia kuten tässä tämä fooruminikki.
Odotti aikansa että sai kirjoittaa kenen monumentin haluaisi tuohon Mikkelin kehää.
Mielestäni niin Mannerheim kui Anssikaan ei sitä arvon nousua ansaitse.
Kirjoita vaan harhoista ja kuvitelmistani. Onhan sinulle yö aikaa.
Menen levollisesti toivottamaan perheelleni öitä. Omin rahoin maksetusta osakkeestamme.
maagikkoVoi sinua maagikko, olet sinnikkyydessäsi uskomaton. :)
Muistatko, kun jokin aika sitten väitit, ettei minulla ole kaikki ihan rehellistä, kun rekattu nikkini on sateenvarjon suojassa?
Mitä tuo todistaisi epärehellisyydestä?
Onko se jotenkin rehellisempää, jos kirjoittelee rekkamattomalla nikillä, kuten sinä teet? Annat ymmärtää, että olet rekattu maagikko, mutta todellisuudessa voit olla kuka tahansa.
Kun käyttää rekettua nikkiä, todistaa ainakin sen, että on juuri sen nikin haltija, eikä joku "nikkivaras".
Mm. Veskin liskoa käytti viimeaikona joku toinen jo niin paljon, etten enää viitsi itse sillä kirjoitella. Voisi tulla vaan väärinkäsityksiä.
Siksi otin käyttöön tämän pian pari vuotta vanhan rekatun nikkini. :)
Näin on minusta hyvä, siksi näin. :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794