kotitöitä,vaan tämä meidän koti on täysin minun hoidettavana.Muija ei tee muutakuin syö,juo,nukkuu,istuu yöt netissä,mitä v.ittua selasella ämmällä on virkaa terhakalle miehelle,jossain kohtaa multakin loppuu usko että siitä vielä ihminen tulee.
Mitä teen kun muija ei tee enään mitään
15
386
Vastaukset
- sukupuolenvaihdos?
apua, onks sun muija muuttunu miäheks?
- unisex
Siltä näyttäisi. Ja nyt sitten on hyvin ansaitulla sukupuolenvaihdoseläkkeellä.
- taivasallako
Kyllä se on sun vika. Sano vaimollesi, että rakastat häntä. Sano se joka päivä
monta kertaa. Halaa ja suukottele. Se saa ihmeitä aikaan. - mitäkä mies
kysy mikä mättää? Netti vie helposti..tai jokin netissä ja sitten ei jaksa enää päivällä mitään.Yhtenä vaihto ehtona sillä on toinen mies.
- Onnellinen mies.
Jos MIES (jos olisit mies) ei tiedä tuossa iässä, mitä tehdä, se on auttamatta myöhäistä.
Jo muijas käyttäytyminen kertoo KAIKEN.
Akan paikka on patjana petissä, ei netissä :) (Vitsi!)
Minä tiesin jo ennen 50 vuotis synttäreitä ja nyt omaan huushollin itselleni.Novvvvitsi! :D Eikö netti ja patjailua voi yhdistää? Täh? Siis kun toi minunkin keittokirja alkaa olla niin loppuun luettu, vois lukea jotain muuta välillä :))) Katsella siinä kevään uutuusväriä huulipunissa, ja huudahtaa että OIH! eikö olis kivaa... (Vitsi! myös!)
- Onnellinen mies.
hmp.f kirjoitti:
Novvvvitsi! :D Eikö netti ja patjailua voi yhdistää? Täh? Siis kun toi minunkin keittokirja alkaa olla niin loppuun luettu, vois lukea jotain muuta välillä :))) Katsella siinä kevään uutuusväriä huulipunissa, ja huudahtaa että OIH! eikö olis kivaa... (Vitsi! myös!)
Kieltämättä patjailen (istun) sängyssäkin läppäri sylissä, netti auki. Ja muuhun siinä ei kykene. Vastaavasti lukiessa on kirja helppoa heittää syrjään, etenkin keittokirja :) Huulipuna ei sovi parjailuun, se voi töhriä juuri vaihdetut liinavaatteet.
- Vaihtamalla paranee
Taitaa olla niin, että vaimosi on sinuun kyllästynyt. Saattaa olla vaihto edessä...
- aikansa
Vaihevuodet voivat aiheuttaa alakuloa ja jopa masennusta. Minulla juuri viisikymppisenä alkoi vaihdevuodet ja olin lähes kaksi vuotta enimmäkseen iloton, syrjäänvetäytyvä ja aikaansaamaton. Lisäksi kilahdin pienimmästäkin asiasta ja vesikierteet silmissä ihan ilman syytäkin.
Onneksi ei ollut ukkoa huushollissa vaan sain rauhassa vetäytyä. Tosin ystävät ihmettelivät mikä minun on kun luonne muuttui ihan erilaiseksi.
Ohi tuo vaihe meni ajastaan ja nyt olen taas entinen itseni. Katkaise netti. Ei vais. Sä oot hyviä kommentteja saanut. Kiinnostaa tietty että mitä oot kokeillut tähän saakka? Kun muistelen omia kokemuksia, homma menee aika nopeasti niin että katselee toisen repsahtamista jonkin aikaa, mutta sitten alkaa ottaa päähän ja alkaa vaatimaan. Eikä se oikein taida toimia. Tukeminen voisi olla parempi, niin kuin joku kirjoittikin, rakasta & helli. Mutku pännii niin ei tee mieli.
Mä katselin touhua niin kauan kunnes ei enää ollut muuta tehtävissä kuin ero, vaikka toinen olisi halunnutkin muuttua siinä pisteessä. Mutta kun välittäminen loppuu, niin se on menoa sit..
Toisaalta en kauheesti usko siihen että toista voi muuttaa. Ellei hänellä itellään ole tarvetta siihen. Ei toista saa edes masennuksesta pelastettua, jos ei halu pelastua löydy toisesta.
Ja ja ja.... kyllä se sun muijastasi tuli ihminen jo syntymässä. Älä alennu tuollaiseen nälvimiseen. Ei auta sun tilannetta, meinaan.- jotain.rajaa.
"mitä v.ittua selasella ämmällä on virkaa terhakalle miehelle,jossain kohtaa multakin loppuu usko että siitä vielä ihminen tulee."
Jos minunkin mieheni puhuisi minusta tuohon tyyliin, niin eipä kiinnostaisi mies eikä kodinhoito (lue: miehen passaaminen???). - kotkotkoot
tuo netti on varmaan tullut ongelmaksi monelle parille. meillä sama juttu paitsi että istun netillä kun ei ole muuta tekemistä. kodin hoidan ja kaiken muun mutta jostain syystä ei ukko oo koskaan hyväksynyt että olen esim fb:ssä. hän kun ei itse siellä ole.
- Maija Meikänen
Ymmärrän tuohon nettiinkin kun voi jäädä riippuvaiseksi. Apus tarvis saada ja pian.
Voi kyse olla myös tuosta masennuksesta.
Koeta puhua hänen kanssaan- netti petti
Sun muijas hakee sieltä netistä jotain,mitä sulta ei saa.
Laitat sen netin kiinni,ja otat akan puhutteluun.
Kysyt suoraan,jos uskallat, minä vai netti.
Jos ei vastaa, vedät omat johtopäätöksesi.
Muutat pois tai akka muuttaa. Riippuu teidän asumismuodostanne.
Kissa on nostettava pöydälle.
- Oma mokako
Maailama on muuttunut ja muuttuu yhä edelleen. Vuosituhansien aikana kehittynyt perimä että miehen ja naisen välisen työnjaon selkeys on kadonnut vaikkakin yhtä tietyltä osin naisten tulisi olla naisia ja miesten miehiä.Nykyään kun ei ole aina varma kuka on kuka.
Koti on teknistynyt ja emännän painaessa siitä punaisesta sensorista kodinkoneen käyntiin huikkaa tämä hommansa täytetyn ja painuu netin syövereihin.
Tätä raskaammat työt kun kuuluvat miesten hommiin. Olen perin kyllästynyt tähän puusilmäiseen työnjakoon ja toispuoliseen huomioimiseen jossa jotakin sukupuolta tulee ymmärtää ja tehdä parhaansa että suhde toimii. Muutoin tulee katsoa peiliin.
Mitä tämän toisen sitten tulee tai pitäisi tehdä? Oikeuksia on tukuttain mutta velvollisuudet kuuluvat sitten jollekkin toiselle, niin töissä, liikenteessä, vapaa-ajalla kuin kotona ja eteenkin avioeron aikana.
Itse en ole vielä eronnut mutta siihen peiliin olen tuijottelut monena iltana ja todennut että... oma moka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3711687Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151219Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121091
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49968