onko vielä töissä paikallisessa citymarketissa.Tummatpitkät hiukset. Tuli miellen kun vilahti eilen lidissä ruuhkan seassa.
Kivan näköinen missi...
10
548
Vastaukset
- uteliasss
mitä tommosia kyselet,kaikkihan ne on mukavan näkösiä.siitä tulikin mieleen,että onko lidlissä vielä töissä se hyvännäköinen botton-poika,pitkät hiukset,buutsit,älkää sekoittako korko-kengään.
- Etelävaltiot!
Ainiin carreyn jimi? On se sielä kaverihan on ihan sen näkönen! Lemmikkietsivä leffoista tuttu. Vieläköhän sillä on saab 96?
- Taru Anneli
Onko siellä kirpputorilla kivan näköisiä miehiä? Tulen perheeni kanssa ensi hiihtolomalla käymään.
- Round and round and
Ihan käy tuo edellinen kirjoittaja sääliksi...
- reppana on
käy sääliksi - älä muuta sano.
- Jämsän voittaja
Ei käy yhtään sääliksi!
- Järkijaakko
Niin, ei sitä typeryyttä pysty säälimällä poistamaan.
- Pentti Köyri
Oookkona päässy köyriin?
- Taru Anneli
Kyllä minua saa köyriä kunhan minun mies ei näe sitä. Olisi kiva jos joku köyrisi vaikka kirpputorilla, tulenkin sinne perheeni kanssa ensi hiihtolomalla käymään.
- Cittarin asiakas
Mene sinne paikalliseen citymarkettiin katsomaan onko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012498Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1011254Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1825159Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373793Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963604Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543277Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092954Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132708Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie822267Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192025