onko kellään mieltymystä super lihaviin(yli 200kgnaisiin).
läski fetissi
64
5113
Vastaukset
- m24v
On mieltymystä;) Hieman keveämmätkin sytyttävät. Olisi kiva jutella aiheesta suomeksi.
- japeti
miten suomeksi?mitä tarkoitat?
- japeti
on meitä. itse olen 39v 120mies. mistään ei meinaa löytyä ihanaa tosi naista.
- jvkjhkhk
on
- Näin on sitten
No ei oo....
- xlystävä
Juu oma kuvani ;)
- muhkeat
ootko seuraa tai vaikka viestittely seuraa vailla?
- muhkeat
käviskö seura tai viestittely seura?
- xlystävä
muhkeat kirjoitti:
käviskö seura tai viestittely seura?
Seuraa on kyllä. Mutta arvaa painoni, olen 170cm pitkä ;)
- muhkeat
xlystävä kirjoitti:
Seuraa on kyllä. Mutta arvaa painoni, olen 170cm pitkä ;)
oisko 130kg?
- xlystävä
muhkeat kirjoitti:
oisko 130kg?
Arvaa uusiksi ;)
- muhkeat
xlystävä kirjoitti:
Arvaa uusiksi ;)
160?
- xlystävä
muhkeat kirjoitti:
160?
95 tuossa kuvassa ;)
- muhkeat
xlystävä kirjoitti:
95 tuossa kuvassa ;)
ne oli aprilli arvauksia:) ei kyllä haittaisi vaikka muotoja olisi runsaammin!
Olen aina pitänyt pyöreistä, pulleista ja xl tytöistä. Minusta on todella ihanaa kun naisella on pyöreä pehmeä pallomaha, joka alkaa roikkumaan kun painoa kertyy lisää. Ylipainoiset naiset ovat ihanan seksikkäitä ja todella pehmoisia, joiden kanssa on ihana nauttia pehmeydestä
Isot tytöt on erittäin naisellisia ja seksikkäitä nam..
tääl ois kans yks iso tyttö :)
- nams
riippuu miten on muodot kasaantuneet ja kuinka kaunis nainen on. pidän kyllä ihan 100 kilosista 300 kilosiinkin :)
Minä taas tykkään tosi isoista miehistä :) Jo pikkutytöstä lähtien olen tykännyt lihavista miehistä :)
- muhkeat
ffa millainen itse olet? ja oletko valmis liittymään isoista tykkääviin?
muhkeat kirjoitti:
ffa millainen itse olet? ja oletko valmis liittymään isoista tykkääviin?
Itse olen L/XL kokoa ja ehdottamasti valmis liittymään isoista tykkääviin.
- myös pitävä
ffa kirjoitti:
Itse olen L/XL kokoa ja ehdottamasti valmis liittymään isoista tykkääviin.
laita tietojasi.:-)
- nuari
tässä ois nuori pyöreehkö nainen vai sanotaanko, että vieläpä melkein tyttö. ei oo kyllä vastaan tullut ketään, joka pitäis minun näkösistäni ja sen takia on varmaan niin huono itsetuntokin
kaikki muut on upean laihoja ja sitten itse o tällänen- muhkeat
ei oo mitään syytä potea huonoa itsetuntoa! ole ihanasti itsesi!:-D
- voi että
Kumpa löytyisi sellainen 35-45v 150-165cm ja noin 120-135 kiloinen kaunis nainen..
- butter
Voi itku. Olen pitänyt itseäni aina liian läskinä kun olen 116 kg / 170 cm. Vielä on näköjään varaa lihoa sata kiloa.
- LYYDIA OLAYLEE
kyllä, itse runkkaan päivittäin vähintään 300 kiloisille BBW naisille! slurps! ;* on niin kiva nussia naista jolla on vittu LIHAAA!!!
- sormellako
vetämään pahahajuisinta ihopoimua pitkin"siinä se on" ei kiitos!
- pieni mutta muhkea
täällä ois lyhyt mutta pyöreä naisenalku vailla juttuseuraa ;)) jos kiinnostaa ni laittakaa sähköpostiosotteitanne tähän
- Muhkeista pitävä
Tapailin erästä XXL-naista, jolla oli raameja vaikka muille jakaa. Hän ei kuitenkaan uskaltanut istua päälleni, koska pelkäsi, että kuolen hänen alleen.
Olisin halunnut kokeilla, että kuinka kauan jaksan pitää häntä hartioiden päällä, kun makaan vatsallani petillä. Erityisesti olisin halunnut kokeilla kasvoilla istumista tietysti lyhyen aikaa kerrallaan. Sylissä hän uskalsi sentään istua. - isoista pitävä
Asustelen Savossa, ja kyllä XXL-naiset ovat aika arkoja ja varovaisia, kun eivät uskalla istua päälle. Pelkäävät, että alla oleva vähintään kuolee heidän alleen.
Hyvä, että syliin uskaltavat istuutua.
MISSÄ ROHKEAT JA ENNAKKOLUULOTTOMAT NAISET ???? - unelmani
Olen aina rakastanut 100-500 kilosia naisia. On kiihoittavaa nähdä miten naisen muodot kasvaa ja olisi myös ihana olla sellaisen naisen ruokittava ja paisua itsekin valtaisaksi :)
- Huoksii
Ihan mukavia juttujahan täällä ja vaikea on naista löytää monen.
- Anonyymi
Vieläkö joitain kiinnostaa vai onko mennyttä juttua tämä jo 😁👀
- Anonyymi
Tottakai kiinnostaa. Mitä isompi, sitä parempi. Minkä kokoinen itse olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai kiinnostaa. Mitä isompi, sitä parempi. Minkä kokoinen itse olet?
130kg 👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
130kg 👀
Kuulostaa hyvältä :) noissa lukemissa alkaa olla jo mukavasti pyöreyttä. Itse pidän toki isommastakin, yli 160 kg on mielestäni ihanne naiselle. Mihin kilosi ovat kerääntyneet tai minkä mallinen vartalosi on?
- Anonyymi
Kyllähän nuo isot tytöt on ihania , niitä vain kohtaa harmillisen harvoin ja silloinkin on hankala saada positiivista kontaktia vaikka vähän yrittäisi ylistää neidon olemusta..
- Anonyymi
Kyllähän minullekin kelpaisi tuollainen 120kg nainen vaikka 200 kg asti
- Anonyymi
Minä taas naisena pidän lihavista miehistä. Naisetkin ovat kauniita katsella, mutta heterona miehet kiinnostavat seksuaalisessa mielessä enemmän.
- Anonyymi
Kyllä tällainen täti on ihaninta mitä voi kuvitella:https://pbs.twimg.com/media/D-YK6LqW4AAZDF2?format=jpg&name=900x900
- Anonyymi
Oma tyttöystäväni lihonut seurustelumme aikana(8v)runsaasti.
Nyt olemme menossa naimisiin eikä päälle sopivaa hääpukua löytynyt liikkeistä.
Rakastan tulevaa vaimoani, eikä minua todella haittaa tulleet kilot.
Hän halusi itse nousta vaa-alle, se näyttää 150kg ja pamahti pohjaan.
Hän ei mikään pieni ollut tavatessammekaan. - Anonyymi
Hurja painonpudotus: melkein 200-kiloinen Aija on ihana...ihana...
- Anonyymi
Aija on kyllä ihanan kiihottava, varsinkin ihanat vatsaläskipomut...aah...
- Anonyymi
Hyllyvät ihanasti.
- Anonyymi
Oma ihana vaimoni ylitti juuri 200kg rajan. Ei voi vastustaa herkkuja. On leipuri ammatiltaan.
- Anonyymi
olen 53v mies ja tykkään yli kaiken lihavista naisista eli on vahva mieltymys lihaviin naisiin. Haluaisin löytää lihavan naisen itselleni ketä palvoa ja pitää hyvänä, jos teitä löytyy niin laittakaapa jotain merkkiä itsestänne
- Anonyymi
Jos joku aiempaan kuvaukseen sopiva nainen tätä lukee niin täällä olisi omaa kultaa vailla oleva kolmekymppinen mies Helsingistä.
- Anonyymi
eipä näytä löytyvän vapaata lihavaa naista minulle??
- Anonyymi
Kiihottaa, löllyt...
- Anonyymi
Ihanat hyllyvät läskit, isot tissit, leveä lantio, paksut reidet ja paksut käsivarret, uuh!
- Anonyymi
eipä näytä olevan suomenmaassa ainuttakaan vapaata lihavaa naista joka haluaisi seuraa rehellisestä ja raittiista miehestä. Hyvää joulua!!
- Anonyymi
Onko kukaan hoikka ja urheilullinen mies kiinnostunut XXL-naisista ?
- Anonyymi
Kyllä on, ja itseä kiinnostaa vielä isommat xxxl-naiset.
Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366