Kaverini haluaisi tavata pitkän tauon jälkeen ja kyllä minäkin vaikka minulla on paska maine ihmisten silmissä ja olen osittain masentunut ja kaikki menee jotenkin päin persettä. Kaverillani on tyttöystävä ja kaikki muutenkin hyvin. Hän on entinen kiusaajani mutta tulimme myöhemmin juttuun ja olis kiva tavata. Minä vain luulen että tämä ''kutsu'' on vain kusetusta ja kaikki paska muistuu mieleen uudestaan. Mitä teen? ja kyllä, olen ihan helvetin vainoharhainen.
Mitä teen?
Nojooå
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724899Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134600- 794070
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak973968Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223004- 352748
- 282687
- 372662
- 392643
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232494