että on sinussa sellaista herkyyttä ja lempeyttäkin olemassa vaikka et irl:ssä sitä oikeen uskalla näyttääkään. Täällä se ainakin tulee esille ;) ja kyllä mä sen muutenkin aistin, enhän mä sua muuten ikävöisikään.
Mä tiedän
10
233
Vastaukset
- tunnustan3
Löytyy sisäinen pehmo :)
- ookkei
Myönnetään ;)
- herkkä oon
eikö toimikkin hyvin tää maski? Oon ylpee. Mä soluttaudun joukkoon.
- myönnän sen
Löytyy, mutta elämässä niin monesti tuollaiset asiat lyödään lyttyyn ja sieltä nouseminen on liian vaikeaa. Eikä välttämättä haluis noustakaan.
Vaikka se ettei haluis noustakaan tuottaa vain lisää harmia.
Sellaista elämä on. - pitää yrittää
pysyä kovana ettei saisi aina pataan tässä kylmässä maailmassa.
- muistaa pitää
Vaarana toki on se että tuo kovuus tuo sen kylmyyden.
- mutta entä
muistaa pitää kirjoitti:
Vaarana toki on se että tuo kovuus tuo sen kylmyyden.
jos on herkkä jo lähtökohtaisesti? pitääkö sitä vielä erikseen hehkuttaa kun näkeehän sen..
- muistaa pitää
mutta entä kirjoitti:
jos on herkkä jo lähtökohtaisesti? pitääkö sitä vielä erikseen hehkuttaa kun näkeehän sen..
jos pientä selvennystä.......kiitos.
- Mä en ole lempeä!
Kaikki mitä mussa on on tuolla irl olemassa. Olen siellä omanan itsenäni, vikoineni. Mutta mä olen hyvä ja oikeudenmukainen. Tiedän mistä tulen ja mitä olen. Se on se juttu!
Ja muut uskoo minuun, koska olen ollut heille paha, ehdoton ja näyttänyt sen mitä olen. Mutta EN OLE PAHA! Olen hyvä! - matti 09al
kyllä ollen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474