mikä vialla?

mimosetta

Tulin täältä kysymään kun monilla lääkäreillä käyneenä en ole saanut vastauksia. 13-vuotiaana masennuin. (Tämä oli selkeä masennus). Siitä pikkuhiljaa noustiin. Nykyään mieliala poukkoilee päivittäin. On hyviä hetkiä. Joskus päätä huimaa olen itse naantalin aurinko. Sitten iskee masennus. Ja jos ei kumpikaan näistä niintulee vielä ahdistus. Miettinyt kalsisuuntaista tai epävakaata persoonallisuutta, mutta viisaammat kertoivat ettei voi olla koska ei ole suvussa ja sen he näkevät kuulemma päällepäin ja minusta ei näy... on vaan niin surkeeta olla niin henkisesti heikoilla hangilla ja sanotaan ettei ole mitään hätää. Jos on kokemuksia tai muita mietteitä niin lukisin mielläni :)

2

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rare.

Mulla vähän samantapaista. Olen 19-vuotias miespuolinen henkilö ja masennuin just joskus 13-vuotiaana. Eristäydyin, lopetin kaikki harrastukset ja koulu lähti alamäkeen. Olin pitkään yksinäinen, mutta nyt viimeaikoina alkanut olemaan ihmisten kanssa.

Mäki olen miettinyt, että mulla olis kaksisuuntane, koska välillä olen todella pirteä, ajatuksia pyörii hirveästi päässä ja saatan olla hyvin toimelias. Ja sitten välillä olen hyvin masentunut, jouluna olisin varmaan päättänyt päiväni, ellei minulla olisi perhettä. Masennuskaudet huomaa selvästi ja mahdollinen bibous olisi masennuspainoitteista, sitten välillä olisi mahdollisia hypomaanisia kausia.
      En tiedä en ole käyny lääkärissä, eikä mulla ole diagnoosia.

Tällähetkellä on ihan hyvä fiilis en vaan saa unta ja olen sotkenut raha-asiani, mutta eiköhän neki hoidu.

• 7+10

Jos olet vetänyt psyykenlääkkeitä siinä on heti todennäköinen osasyy huonoon vointiisi. Jos et, ei ole hätää. Lähde rohkeasti terapiaan, jos koet tarvitsevasi keskusteluapua. Ja pidät näpit irti niistä myrkyistä mitä se psykiatri rupee tyrkyttämään! tai maksat kovan hinnan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe