vähän rakkautta,en muuta.
tarvisin
4
89
Vastaukset
- uskotaan
- avaruusnaisetkin
Minä lähetän, ilmeisesti et tarvitse Saturnuslaisilta etkä Andromedan Galaksin ihmisiltä enempiä rakkausterveisiä, no minä yritän lähettää:
No voi tyttö rakas, kun elämä on vain elämää, joskus on terveellistäkin rentoutua, ja herkutellakin?
Jos arvasin oikein olit tytteli... jos olit poikeliini nooh. Sama varmaan.
Avaruusjuttuja olen tiiraillut tuossa, aivan hauskoja katsoa jos taivas on kirkas.... Andromedan Galaksia olen yrittänyt jotenkin katsoa, kuulin että se näkyy sellaisena höttönä, isompana sumuna, niin sanotusti. - rakkausonkallista
Kaukoputkilla voivat pojatkin katsella kaupassa naisten tissejä :;D
Rakkaus on kallista, ainakaan kahdellla miljardilla eurolla sitä ei ostella...- rakkauttaeivoiostaa
Ei kai sitä millään rahamäärällä.
Kaukoputkilla voi muutakin katsella, ei ehkä ihan heti löydy yhtä herkullista kohdetta kuin naisten tissit, riippuu katselijan mielestä.
Naisena sitä katselisi mieluiten miehiä ja oikeastaan eniten hupia saisi oman kumppanin katselusta jos sellainen olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573