Onko tämä firma hyvä?
Kaveri kertoi olleen sillä joskus töissä.
kake security
12
5881
Vastaukset
- ololooo
no kysy kaveriltas, en oo koskaan kuulukkaan tämmösestä
- .....
Kannattaa googlata, mutta löyty ainakin oheiset webbisivut...
http://kakesecurity.com/- himos
Eikös tämä kaveri toimi himoksella JV:nä?
- kake is kamala
himos kirjoitti:
Eikös tämä kaveri toimi himoksella JV:nä?
Juu ja tämän firman kouluttaja on myös Himoksen turvallisuuspäällikkö, joten suhteet yrityksen johtoon kunnossa.
- valvontaa
Firmalla mitä ilmeisemmin kytköksiä CB
Niin no ainakin Kakella on käsittääkseni moottoripyörä mutta ei moottoripyörä vielä mitään todista
- Himos
On Jengiläisiä! Ties mitä liiviporukkaa ovat tuolla Himoksella!
- kakeimee
Kaikista kovimmat kytkökset tällä itse kakella eli omistajalla on suomen suurimpaan pedofiilijärjestöön nimeltä lestadiolaiset. Ja ihan sairas päästään on itse kakekin niin hyvä yhdistelmä tosiaankin...
- KakemonGO
musta saa 100000 pistettä
- Uhkailtu
Ihan hullu sekopää kaveri tää Kake securityn tyyppi.
http://kakesecurity.com/umbraco/ImageGen.ashx?image=/media/961/_mg_5373.jpg&width=890&height=800&constrain=true
Uhkaili väkivallalla ja lopulta ryösti mut festareilla. Tää kaveri ei todellakaan sovellu järjestyksenvalvontatehtäviin! Sit kaveri on levitelly somessa jotain ihan perättömiä huhuja tyttöjä raiskaavista maahanmuuttajista. Suosittelen pysymään mahdollisimman kaukana koko yrityksestä!No jos oikeasti Kake uhkaili sinua väkivallalla ja ryösti sinut festareilla niin tee rikosilmoitus
- Anonyymi
???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522