Onko kenelläkään tietoa mikä auttaa jännityshikoiluun,paremminkin ahdistushikoiluun? minua ahdistaa jokapäivä ja sitten rupean hikoilemaan todella paljon. Tämä on kauheaa. Tätä on jatkunut jo kauan. Jännitän,että alkaa hikoilemaan ja sitten hikoilen. todella inhottava vaiva Auttaako cipralex? sain cipralex reseptin,kun kävin lääkärissä kertomassa,että ahdistaa aina. Siis viekö cipralex ahdistuksen pois ja siten ei enää hikoiluta. Eikä tämä hikoilu ole mitään pientä. En ole aloittanut vielä syömään niitä.
Miten kestän
4
180
Vastaukset
- tiinane
niin lisäys vielä,että hikoilen jokapaikasta,ei mitää pelkkää kainalohikoilua.
- fionax
Älä syö Cipralexia,lapsi pieni,ei vie ahdistusta pois.Se vain lisää ahdistusta.Kammottava lääke.
- tiinane
Luin netistä,että cipralex olisi hyvä lääke ahdistukseen,jännitykseen jne.. Miksi lääkärini sitten tätä määräsi minulle,jos ei auta vaivaan..?! Tiedän,että alussa ahdistaa enemmän,mutta sitten olo tasoittuisi,eikä enää ahdistaisi. Ei minulla ole mitään pientä jännitystä vaan ihan todella jännittynyt ja ahdistava olo päivittäin ja hikoilen vielä päälle. Juu minulla on myös propralia. Ei auta ahdistukseen,mutta tasaa sydämen sykettä ja käsien tärinää.
- fionax
Kysy lääkäriltäsi beeta-salpaaja jännitykseen,älä ota masennuslääkkeitä,sotkee aivokemiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583