Tämä laulu kertoo sinusta nainen. Sinua ei tarvitse kesyttää, sillä jumalat ovat puolellamme ja ovat kuiskineet korvaasi asioita, joista vain me voimme tietää ... http://www.youtube.com/watch?v=C5uCnWOtWRM
V for Victory
7
306
Vastaukset
- Aamun koi
Tää on ehkä hauskin musavalinta täällä aikoihin! Onnellinen olkoon hän.
- Afroditen valta
"ja huomenna on kuka ties, mun paikallani toinen mies"
Pah, mulle riittäisi ja piisaisi vain ja ainoastaan yksinomaan hän.- ...
Älä luovuta vielä...tai yritä ainakin kysyä mitä hälle kuuluu.
- TotuusOnRakkaus
... kirjoitti:
Laulussa sanotaan se, kuten yllä kerrottiin, että paikallansa on ehkä toinen mies. Tämä on asia, jota en tarkoittanut häneen liitettäväksi, mutta me kaikki rakastamme toisiamme, kuten humanoiditkin tekevät :)
- väsynyt hymy
... kirjoitti:
kun luen näitä sun juttuja.
- kevättä ilmassa
Onneks olkoon aloittajalle. Toivottavasti olet kertonut kyseiselle naiselle kuinka tärkeä hän on sinulle.
- K-40
Ja vielä varmemmaksi vakuudeksi. Niin näitä on nyt liikkeellä. Omikoon ken tahtoo, jos tarve vaatii...
http://youtu.be/CVSkNhynPSo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423910Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393506- 703118
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912970Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851954- 351948
- 241789
- 321733
- 291721
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231684