Olin uskisten hurmoskarkeloissa

Hih...leille

Wanhahko uskonmies huusi itkunsekaisella äänellä jeesusta tulemaan ja suuri myötäitkijöiden joukko hurrasi perässä. Tämä karkelointi oli kauhistuttavaa katsottavaa. Hän oli luultavasti transsitilassa. Toinen jeesustelija puhalteli mikrofoniinsa täysillä uhkuen jumalan voimaa. Se oli lähinnä säälittävää ja hieman hämmentävää, kun tajusi olevansa hullujen keskellä.
Väliin kajahteli takapenkistä napakka HalleLujaa-karjahdus, johon kaiun tavoin koko uskonyhteisö yhtyi:)

Muuan parantajapastori "paranteli" sairaita!!! Lue puhui lööperiä - toivoen joskus näiden vanhojen yksinäisten ihmisten testamentaavan heille omaisuutensa. Olipa jopa profeettakin paikalla, joka ennusteli jeesuksen pikaista tulemista ja sepitteli muutakin omasta päästään.

Yksi uskishihhuli kuulutti, että tulkaa eteen jotka haluatte parantua. Itsekin siihen aikaan sairauteni takia kävin siellä. Kun mentiin eteen niin parantajapastori vei meidät takahuoneeseen ja alkoi jakamaan tilisiirtolappuja. Tämä kaikki sattui Tampereen palatsiseurakunnassa ja on totta! Lue: SIIS TOTTA!

Oli todellinen sekopäiden hurmossessio.

Sitten kerran sinne saapui eräs "maan suurimpia ihmeparantajia" ja menin rukoiltavaksi. Sanoi mulle että tämä kaikki mitä hän nyt puhuu tulee suoraan jumalalta..ja olen NYT parantunut. Mitään ei kuitenkaan tämän hoopotuksen seurauksena tapahtunut!!!
Jäi katkeruus niistä kokouksista. Olin aivan tosissani liikkeellä, kun lupailtiin parantumisia ym. Itselläni oli silloin ja vieläkin melko vakava sairaus päällä.

Kiitos HerJalle ja HalleLujaa!

8

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna panonen

totta kirjoitat, mut tuo ei osu lestadiolaiseen haaraan eriseura n:o 21 joka on esikoiset
      Tärkeää on päästää pierut pihalle, ja sulta tuli tämmöistä.
      Sotchin olympiaselostus suomikullalle oli kuin hurmoskokous seuroist xxxx! Sitä on kehuttu.

• Anna Panonen

Tsekkasin aloituksen, se on feikki ja tosikoille hyvää puolustettavaa.

• teu,

" hi-huleille "
      Kertomukses mukaan olet käynyt jossa kin Hellareiden yä majassa
      tommosta ei ole missään Lestoissa , Tai en minä ole kuulluut .
      Mitä tälläinen tareina täällä tekee Palsta on ne loput lestat ja
      muut ei kuulu tänne ..tuskin tuleekaan..

• su***

teu, mutta läheltä liippaa...

• pöljäkö oot

ei sinne päinkään. Miksi savon sekoilija kirjoittelet koko ajan asioista joista et tiedä mitään?

• teu.

Katsos ,kun hänellä on sellainen valitettava luulo että kaikki alkaa luulla .
      kun hän luulee , meillä ei ole ollut enää niin vanhoja saarnaajia , tai on yksi
      91, vuotias mutta ei hän ole mikään itku pussi . pystyy kyllä olemaan asiallinen
      sekä kaikki Jumalan sanat muistava . ja elävässä uskossa oleva.

• su***

Kyllä savon sekoilja pöljä voi olla, mutta ei niin pöljä, että ei usko toisten pöljien uskosta seonneita ja heidän tapaansa tehdä ihmiselle hyvää väärällä tavalla.

Uskonsaarnaajat ovat kuin hyeenoja. Iskevät heti, jos näkevät saaliin, joka on valmis vaikka mihin itsensä parantamiseksi , niin henkisesti kuin kehollisestikin.

He tekevä sairaista, vieläkin enemmän sairaita, omilla väärillä ja valheellisilla tempuillaan. Hädässä oleva tarttuu auttavan käteen, mutta käsi mihin hän tarttuu voi olla liassa synnistä, että tulos on nolla. Uhkailut, tuomiot ovat heidän omia mielensä rauhoittajia.

Miten siellä suuressa oppikirjassa sanotaankaan sellaisesta, joka sanoo lähimmäiselle Sinä hullu jne. Mitä siellä sanotaan.

• tunnistus...

Esikoisissa hurmostranssi ilmenee vanhemmilla naisilla,, loitsuna menneessä muodossa.
      ..................Herranjeesus kiitetty, kiitetty.. kiitetty kiitetty!!-----------------
      muualla; ______________Herra kiitos sulle,, ja mistä kiitetään.::::::::::

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe