SYNTTÄRIT 29.2.!!!!!????

Tei-Tei

Moi!!
Olen syntynyt 29. helmikuuta eli karkauspäivänä! Synttärit siis joka neljäs vuosi... Haluaisin tuntea kohtalotovereita eli jos omaat saman syntymäpäivän, oli vuosi sitten -80, -84, -76 tai mikä hyvänsä, anna kuulua itsestäsi!!

52

24034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -84

      Eihän se nyt niin ihmeellinen juttu tietenkään ole mutta tulin miettineeksi viime helmikuun lopulla että jotenkin erikoiselta (hyvällä tavalla) tuntui nähdä oma syntymäpäivä pitkästä aikaa merkittynä kalentereihin. Kaikille muillehan se on itsestäänselvyys jota ei sen enempää varmasti ajatella. Juhlitkos yleensä 28.2 vai 1.3. vai molempina? :)

      • Tei-Tei

        Terve!
        Hmmm... Se juhliminen vähän riippuu viikonpäivästä! Kumpi nyt sattuu olemaan sopivampi päivä... Eihän se tietysti KOVIN ihmeellistä ole mut lähinnä muut sitä ihmettelee ja päivittelee kun kerron. (Emäntäkin itki että kun olisi vielä 6 tuntia jaksanu reidet pitää yhdessä niin olis lapsella synttärit joka vuosi! :D ) Olen siitä jollain tavalla ylpeä! Saa olla niin erikoinen, edes jollain tavalla...


      • -84
        Tei-Tei kirjoitti:

        Terve!
        Hmmm... Se juhliminen vähän riippuu viikonpäivästä! Kumpi nyt sattuu olemaan sopivampi päivä... Eihän se tietysti KOVIN ihmeellistä ole mut lähinnä muut sitä ihmettelee ja päivittelee kun kerron. (Emäntäkin itki että kun olisi vielä 6 tuntia jaksanu reidet pitää yhdessä niin olis lapsella synttärit joka vuosi! :D ) Olen siitä jollain tavalla ylpeä! Saa olla niin erikoinen, edes jollain tavalla...

        Ja kaverit muistuttavat että baariin pääset aikaisintaan sitten kun olet 72-vuotias.XD
        Enpä silti vaihtaisi minäkään syntymäpäivääni mihinkään, ja ihan samoista syistä.

        Saat muuten kunnian olla ensimmäinen 29.02.- ihminen jolle olen ikinä jutellut, netissä tai oikeassa elämässä, vaikka en kyllä tiedä miten yleistä kenellekään on tavata joku jolla on juuri sama syntymäpäivä. Meillähän se mahdollisuus on kuitenkin vain yksi neljäsosa siitä normaalista (käsittääkseni, jos huomioidaan kaikenikäiset ihmiset.)


      • 29.2.1984
        -84 kirjoitti:

        Ja kaverit muistuttavat että baariin pääset aikaisintaan sitten kun olet 72-vuotias.XD
        Enpä silti vaihtaisi minäkään syntymäpäivääni mihinkään, ja ihan samoista syistä.

        Saat muuten kunnian olla ensimmäinen 29.02.- ihminen jolle olen ikinä jutellut, netissä tai oikeassa elämässä, vaikka en kyllä tiedä miten yleistä kenellekään on tavata joku jolla on juuri sama syntymäpäivä. Meillähän se mahdollisuus on kuitenkin vain yksi neljäsosa siitä normaalista (käsittääkseni, jos huomioidaan kaikenikäiset ihmiset.)

        Ajattelin kirjottaa ku lueskelin täällä näitä juttuja...ite olen syntyny kans 29.2.-84. Ja on ihan kiva olla vähän "erilainen" silleen ku ei tosiaan ne syntymäpäivät oo joka vuosi..Ite olen aina juhlinu synttäreitä 28.2. :)


      • kasikyt

        juu... löytyy.. en oo ketään muuta ikinä vielä tavannut. itse siis syntynyt -80.


    • Tei-Tei

      Hmmm... Mietin tässä et pitäiskö viedä tätä hommaa pidemmälle ja perustaa joku hemmetin clubi meille karkaileville ihmisille!? :D Voisin tehdä sellaisen lopputyönä koulussa!! Onko teillä mitään mielenkiintoa moiseen...?? Ilman siis mitään rahajuttuja vaan sitä vaan kerätään nimiä tms...!?!?!

      • Karkauspäivä :)

        Siinähän vois olla ideaa :)


      • -84

        keksit jotain hienoa. Mutta mistäs värvätään lisää jäseniä? :)


      • Tei-Tei
        -84 kirjoitti:

        keksit jotain hienoa. Mutta mistäs värvätään lisää jäseniä? :)

        No jäseniähän tulis vain pikkuhiljaa, mulla on tullu yks ihminen vastaan jo joka on syntynyt em. päivänä. Siitä en tiedä onko kyseinen tyyppi kiinnostunut organisoituneesta järjestäytymisestä... :) Mut kyllähän niitä tulee täälä netissä vastaan, elämässäkin yleensä hemmetin hyvällä tuurilla!! :D Hmm... Minun pitää alkaa suunnitteleen ja miettiin tosissaan tätä hommaa... Jos teillä on ideoita niin kertokaa ihmeessä!!


      • Karkauspäivä :)
        Tei-Tei kirjoitti:

        No jäseniähän tulis vain pikkuhiljaa, mulla on tullu yks ihminen vastaan jo joka on syntynyt em. päivänä. Siitä en tiedä onko kyseinen tyyppi kiinnostunut organisoituneesta järjestäytymisestä... :) Mut kyllähän niitä tulee täälä netissä vastaan, elämässäkin yleensä hemmetin hyvällä tuurilla!! :D Hmm... Minun pitää alkaa suunnitteleen ja miettiin tosissaan tätä hommaa... Jos teillä on ideoita niin kertokaa ihmeessä!!

        Mietin vain et eiköhän niitä sais tietoon väestörekisterikeskuksesta, mut en tiiä sit antaisko ne nimiä sieltä...:/


    • Sasa

      Minä olen syntynyt 29.2.1968. Joskus välivuosina kaipaa sitä, että olis oikea syntymäpäivä. Muuten se on ihmisten mieliä kiinnostava erikoisuus. Kyllä juttua syntyy kun sen mainitsee!!

      Moni ei muista/tajua koko juttua. Itse vietän synttäriä 28.pvä, koska tunnen itseni helmikuussa syntyneeksi.
      En ole koskaan tavannut kark.päivänä syntynyttä. Kerran joku sanoi TK:ssa tuntevansa jonkun, joka on syntynyt samana päivänä. Joskus joku virastoihminen sanoo, että onpa jännä syntymäaika.

      Se entinen venäläinen hiihtäjä, Raisa Smetanina taitaa olla syntynyt 29.2.1956 jos oikein muistan. Lehdistä aina karkauspäivän jälkeen kiinnostuneena vilkuilen, että onko kukaan vauva syntynyt silloin. Tosi harvoin on!!

      • -84

        minulla tuo helmikuusidonnaisuus puuttuvina syntymäpäivinä, tuntuu kummalliselta ajatella että 1.3. olisi jotenkin tärkeä päivä - johtuu varmaan siitä kun se näyttääkin ihan erilaiselta kirjoitettuna kuin 28.2. ja 29.2.

        Tuo venäläinen hiihtäjä oli muuten hyvä juttu, tähän mennessä ainoa 29.2.-julkkis jonka olen tiennyt on suomensukuinen amerikkalainen sarjamurhaajatar Aileen Wuornos. O.o


      • 29.2.68

        tuttavani on myös syntynyt samana päivänä ja vuonna kuten sinäkin Sasa.


      • nääsrä

        Minä olen syntynyt 29.2.1968. Joskus välivuosina kaipaa sitä, että olis oikea syntymäpäivä. Muuten se on ihmisten mieliä kiinnostava erikoisuus. Kyllä juttua syntyy kun sen mainitsee!!

        Moni ei muista/tajua koko juttua. Itse vietän synttäriä 28.pvä, koska tunnen itseni helmikuussa syntyneeksi.

        En ole koskaan tavannut kark.päivänä syntynyttä. Kerran joku sanoi TK:ssa tuntevansa jonkun, joka on syntynyt samana päivänä. Joskus joku virastoihminen sanoo, että onpa jännä syntymäaika.

        Se entinen venäläinen hiihtäjä, Raisa Smetanina taitaa olla syntynyt 29.2.1956 jos oikein muistan. Lehdistä aina karkauspäivän jälkeen kiinnostuneena vilkuilen, että onko kukaan vauva syntynyt silloin. Tosi harvoin on!!

        ELI OLET SYNTYNYT VIISI PÄIVÄÄ KARKAUSPÄIVÄN JÄLKEEN
        24.2 ON KARKAUSPÄIVÄ OLLUT VUOTEEN 1998


      • Anonyymi
        nääsrä kirjoitti:

        Minä olen syntynyt 29.2.1968. Joskus välivuosina kaipaa sitä, että olis oikea syntymäpäivä. Muuten se on ihmisten mieliä kiinnostava erikoisuus. Kyllä juttua syntyy kun sen mainitsee!!

        Moni ei muista/tajua koko juttua. Itse vietän synttäriä 28.pvä, koska tunnen itseni helmikuussa syntyneeksi.

        En ole koskaan tavannut kark.päivänä syntynyttä. Kerran joku sanoi TK:ssa tuntevansa jonkun, joka on syntynyt samana päivänä. Joskus joku virastoihminen sanoo, että onpa jännä syntymäaika.

        Se entinen venäläinen hiihtäjä, Raisa Smetanina taitaa olla syntynyt 29.2.1956 jos oikein muistan. Lehdistä aina karkauspäivän jälkeen kiinnostuneena vilkuilen, että onko kukaan vauva syntynyt silloin. Tosi harvoin on!!

        ELI OLET SYNTYNYT VIISI PÄIVÄÄ KARKAUSPÄIVÄN JÄLKEEN
        24.2 ON KARKAUSPÄIVÄ OLLUT VUOTEEN 1998

        minä olen syntynyt 24.2 1956 se oli silloin karkauspäivä, sit se päivä muutettiin 1998 29.2 olevaksi


      • Anonyymi

        Hei, täällä toinen joka syntynyt 29.2.1968
        Syntymäpäivääni olen viettänyt 1.3 koska syntymäaikani klo 16 on lähempänä kyseistä päivää.
        Yhden henkilön olen tavannut joka on syntynyt samana päivänä ja vuonna kuin minä.


      • Anonyymi

        Mäkin olen syntynyt 29.2.68 😊


    • kiss kiss

      moi! voisitteko keksii ideoita mun synttäreille! pliis!!!!!!

    • KALAT-ÄITI 84

      Neljällä päivällä ylitettiin laskettuaika, kaipa tyttö halusi itselleen erikoisen ja mieleenpainuvan syntymäpäivän...niinpä sunnuntaina 29.2.2004 kello 15:57 tyttö "karkasi" maailmaan. Mietimmepähän vain millainen "enkeli-piru" pienokaisestamme kasvaa, kun karkauspäivän lapsien kerrotaan olevan villejä ja ilkikurisia, mutta sunnuntain ja KALAT lapsien kilttejä, herkkiä ja onnellisia=) hassua... ehkä ripaus kaikista luonteista on paikallaan..

      • äiti -75

        meilläkin poika syntynyt 29.02.2004 kello 1.45.
        Ja nyt yritetään päättää kumpana päivänä yksivuotis juhlia juhlitaan kun synttärit lähestyy..


    • kasinelonen

      29.2.1984 on meikäläisen syntymäpäivä.. yhden "kohtalotoverin" olen tavannut, erään keski-ikäisen naisen.. vietän synttäreitä yleensä kaiketi 28. pvä.

      Lähihistoriasta on mieleen jääny ne synttärit, jotka olivat Lahden hiihdon MM-kisojen aikaan.. Synttäreiden aikana katsottiin telkkarista, kuinka Paavo M. Petäjä ja kumppanit selittelivät dopingkäryjä lehdistön ja kameroiden edessä.

      Enkä minäkään muuten vaihtaisi omaa syntymäpäivääni toiseen.. miksipä pitäisikään..

    • vilma

      Olen syntynyt 29.02.1964. Vietän aina synttäreitä helmikuussa, koska nehän on helmikuussa.
      Tapasin syksyllä ravintolassa miehen, joka oli syntynyt samanapäivänä ja samana vuonna....tarjosi sitten koko illan ja ehdotti vielä yhteisen hotellihuoneen varaamista. En tietysti suostunut...Kun täytin pyöreät 40, oli onneksi 29 päivää helmikuussa.

      • memmuli

        Tässä on yksi viestisi nähnyt. Tosin aika paljon myöhemmin. Olen myös syntynyt 29.2.1964. Hassua, joskin aika todennäköistä, että meitä on muitakin... Itse olen syntynyt aamulla klo 9.40.
        Olen kans miettinyt, onko meissä jotakin erityistä. Tuo villi ja kiltti kuulostaa kyllä tosi tutulta. Jotenkin, ettei niin kuin oikeasti aikoisikaan kasvaa aikuiseksi... että pitää jatkuvasti kokeilla uusia asioita, mahdollisuuksien mukaan. terkkuja ja hyviä fiiliksiä!


      • Joeliina
        memmuli kirjoitti:

        Tässä on yksi viestisi nähnyt. Tosin aika paljon myöhemmin. Olen myös syntynyt 29.2.1964. Hassua, joskin aika todennäköistä, että meitä on muitakin... Itse olen syntynyt aamulla klo 9.40.
        Olen kans miettinyt, onko meissä jotakin erityistä. Tuo villi ja kiltti kuulostaa kyllä tosi tutulta. Jotenkin, ettei niin kuin oikeasti aikoisikaan kasvaa aikuiseksi... että pitää jatkuvasti kokeilla uusia asioita, mahdollisuuksien mukaan. terkkuja ja hyviä fiiliksiä!

        Hei ihmiset, minusta te koko konkkaronkka olette kalaihmisiä, minä taas olen vesnainen ja olen syntynyt 1.2. Näitä löytyy harvemmin mutta eihän sitä tiedä kun kysymällä.


    • maapala

      Kaverini äiti on syntynyt 29.2., joskus 30-40 luvulla (en muista vuotta), koska on yli 60 vuotias.

    • Tipsu

      Hei!
      Olen syntynyt 29.2.1964. Välivuosina vietän syntymäpäivääni aina 28.2. ja sille on ihan järkevä syy: jos lasken 29:nnestä päivästä 365 vuorokautta eli yhden vuoden eteenpäin niin päädyn 28:nteen helmikuuta! Jos juhlisin 1.3., se menisi jo päivällä yli vuodesta. (Joka tapauksessa muutenkin tuntuisi hullulta juhlia 1.3., kun on kuitenkin syntynyt helmikuun viimeisenä.)
      Pidän erikoisesta syntymäpäivästäni enkä haluaisi sitä muuksi vaihtaa. Kivaa vanheta hitaasti ;)

    • nonna

      Itse olen syntynyt 29.2.-76 ja synttärit kuuluu helmikuun puolelle. Juhliahan tietysti pidetään viikonloppuna riippumatta päivämäärästä...

      Mut hyvä idea toi klubi, tulen mielelläni jäseneksi jos perustatte! :)

      Jos horoskoopeista puhutaan niin ois kiva tietää onko muilla samana päivänä syntyneillä elämä ollut samanlaista "vuoristorataa" kuin mulla. Toisaalta viihdyn juuri omanlaisessani, "lievästi" vaihtelevassa elämässä...

      • 290272

        Hei! Jostain syystä tänään etsin kohtalotovereita synttäripäivää jakamaan ja törmäsin tähän keskusteluun. Tuo ehdottamanne 'klubi' onkin jo olemassa, löytyy sivulta http://leapyearday.com/hr/index.html
        Meitä on paljon ;) Itse olen vuosimallia 1972, rinnakkaisluokalla aikanaan jo oli kohtalotoveri, isotätinikin kuului porukkaan. Lisäksi edellisessä työpaikkasakin oli itseäni 4 vuotta tai siis yhden vuoden vanhempi kohtalotoveri.


    • Kate

      Minä olen syntynyt tuona maagisena päivänä:D Oon kyllä vasta vaivaiset 14 ja 2/4. :D. Todella outoa, mä en ole ikinä katsonutkaan mitään suomi24:sen horoskooppeja ja sitten kun katsoin niin näin tämmösen.
      Jos karkauspäivän lapset ovat villejä, ja Kalat rauhallisia niin sehän todistaa sen mun luonteen ristiriitaisuuden. :D
      Olen tavannut yhden samana päivänä syntyneen, asuu samassa pikkukaupungissa ja on vielä samanikäinen. Se tuli samaan joukkueeseen uutena, ja kun meidät käskettiin riviin, vanhemmat toiseen ja nuoremmat päähän. Siinä oli outo keskustelu.
      "Koska sä oot syntyny?" "Helmikuun lopus." "Niin mäkin! Minä päivänä?" "29, karkauspäivänä." "Niin mäkin!"

    • mää kans!

      1984. ja helmikuussa tulee vietettyä aina.
      entinen luokkakaveri oli syntynyt myös samana päivänä/samana vuonna. ja hyvä päivä onkin! ;)

      ootteko liittyny tohon aikasemmin mainittuun karkkariklubiiin?

      • santra

        Kävin sivuilla, aika hauska juttu...olen itse syntynyt 29.2.1964.


    • tyynessä vedessä

      Se hyvä tai huono puoli,että kaikki muistavat, kun saavat tietää tämän erikoisuuden.
      Kirkonkirjoissa kutenkin 1.3. äiti tai pappi oli halunnut niin.
      Synttäreitä on pidetty 4 vuoden välein ja hyvä niin,

    • marjukka

      Olen myöskin syntynyt 29.2.!!!! ja pitänyt aika harvinaisena juttuna.... elikkä on kiva kuulla että muitakin löytyy :-)

    • maikki84

      täällä on myös synnytty 29.2. Tänä vuonna siis saa juhliakin:)

      • 15.kerta

        Kiva kun tällainen kerju löytyi. Olen tavannut yhden muutama viikko sitten ja hän on syntynyt samassa synnytyslaitoksessa 6 tuntia aikaisemmin. Toisen tapasin vuosia sitten ja hän on n. 12 tuntia nuorempi.


      • Villi ja vapaa
        15.kerta kirjoitti:

        Kiva kun tällainen kerju löytyi. Olen tavannut yhden muutama viikko sitten ja hän on syntynyt samassa synnytyslaitoksessa 6 tuntia aikaisemmin. Toisen tapasin vuosia sitten ja hän on n. 12 tuntia nuorempi.

        Jee,kiva lukea muiden "erikoisuuksien" juttuja. Joskus nuorena luin noita horoskooppijuttuja enkä tunnistanut itseäni Kalat-merkin kuvauksista. Mutta tuossa joku mainitsi, että me "karkaajat" olemme villejä ja se kyllä natsaa!


    • Nelosen uutiset

      Hei!

      Tarvisten haastattelua varten pari karkauspäivänä
      syntynyttä henkilöä. Jos omaat tällaiset harvinaisen syntympäivän tai tunnet jonkun,
      ota yhteys tv -uutisiin 040-5653875. t. Matti

      • kuaksma

        Hei!

        Tarvisten haastattelua varten pari karkauspäivänä

        syntynyttä henkilöä. Jos omaat tällaiset harvinaisen syntympäivän tai tunnet jonkun,

        ota yhteys tv -uutisiin 040-5653875. t. Matti

        Hei olen syntynyt 24.2 1984 ELI KARKAUSPÄIVÄNÄ
        NÄÄ 29.2 ENNEN VUOTTA 1998 SYNTYNEET EI OLE KARKAUSPÄIVÄNÄ
        SYNTYNEITÄ,VAIN KARKAUVUONNA SYNTYNYT.


      • Sasa_sanoo_että
        kuaksma kirjoitti:

        Hei!

        Tarvisten haastattelua varten pari karkauspäivänä

        syntynyttä henkilöä. Jos omaat tällaiset harvinaisen syntympäivän tai tunnet jonkun,

        ota yhteys tv -uutisiin 040-5653875. t. Matti

        Hei olen syntynyt 24.2 1984 ELI KARKAUSPÄIVÄNÄ
        NÄÄ 29.2 ENNEN VUOTTA 1998 SYNTYNEET EI OLE KARKAUSPÄIVÄNÄ
        SYNTYNEITÄ,VAIN KARKAUVUONNA SYNTYNYT.

        Älä nyt enää jaksa pilkkuja viilata...


    • Jeee!:D Oon aina itekkin miettiny että kuinkahan moni on syntyny. Mä oon syntyny 29.2.92:D
      ja vietän niitä 28.2, mutta kaikki nettiyhteisöt ja kelat on sitä mieltä että 1.3.__.
      Se on loukkaavaa, koska ollaanhan me kuitenkin synnytty helmikuussa eikä maaliskuussa:D

    • asdghsrfyie

      itsekkin 29.2

      • Tiia

        Minäki oon syntynyt 29.2 vuosi on tosin 2000


    • karkauslapsi

      29.2.1996 :)

    • karkauspäivä

      mä myös olen syntynyt 29/2 mutta jo 1956. Sanon aina olevani sen ikäinen kuinka monta kertaa olen oikeasti täyttänyt vuosia. Aikuiset lapseni eivät vain oikein ymmärrä leikinlaskuani koska ovat jo yli 30 ja minä olen täyttänyt vain 14 kertaa.

    • K. Arkauspäivä

      Mä oon syntynyt 29.2.72. Ei ole tullut elävässä elämässä koskaan vastaan 29.2 syntyneitä.

    • Sasa "taas"

      Sekin hyvä puoli tässä asiassa on, ettei tarvitse koskaan täyttää 50! ;)

    • kakaita

      et ole syntynyt karmauspäivänä,
      karkauspäivä on ollut 24.2 vuoteen 1998

      • Sasa_sanoo_että

        Jessus..taas..


    • 16.kerta

      Täällä myös yksi tänään 29.02.2016 syntymäpäiväänsä viettävä "teinityttö".

    • paukurapää

      täälläkin 29.2 syntynyt

    • Anonyymi

      Juu oon mäki syntyny 29.2 ja onhan se nyt hauskaa kun voi sanoa valehtelematta et oon kaks vuotias😝

    • Anonyymi

      Hei, täällä yksi lisää jolla synttärit tänään. 29.2.2024
      Laskin että 14v. Tuli täyteen. (1968) Onnea kaikille karkauspäivänä syntyneet🥳

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe