Kysäisenpäs..

Sitkeä Sydän

Minäkin näin kevään korvalla, joko alkaisi minunkin sydämeni heräilemään miehen vastaanottamiseen? Pari vuotta ollut hiljaiseloa rakkaudessa.

4

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      sanotaan näin, että mennyt on mennyttä.
      älä vielä lankea siihen pieneen koukkuun, mikä ajelehtii nenäsi eteen näinä aikoina.
      sinun sydämesi on vahva, siinä on hyvät virtaukset. oikeastaan sinä tiedät aivan tarkasti mitä haluat ja mitä etsit. se vain ei ole vielä osunut kohdalle. et toki ole mikään nukkuva prinsessa.

      lähdet matkalle ja sieltä se ihminen löytyy. en sano, ettäkö hän asuisi kaukana, mutta hän liittyy tähän reissuun kuitenkin. tällä samalla matkalla on taskuvarkaita ja he aiheuttavat melkoista hälinää, mutta sinun tavaroita tämä ei koske.

      näkemäni mukaan olet vaihtanut työpaikkaa, koska asiat eivät enää menneet niinkuin oli sovittu. myös kotonasi oli kitkaa, mutta se on jo mennyttä ja kuopattu.
      sinä olet ihan hyvässä kunnossa rakastumisen suhteen, kun vain jätät ne vanhat mallit pois mielestäsi. sellaista, kuin ennen, ei ole enää tiedossa. on uutta ja uudenlaista.
      on myös erittäin hyvä sopimus, minkä sinä allekirjoitat.
      mutta parhaiten nämä näkymät ovat rakkaudessa, se on matkalla ja matkalla aikana, niin se näkyy.

      t. Keskiyö

      • Sitkeä Sydän

        Satuinpas tähän. Kiitos sinulle! Mitähän tuo lankeaminen tarkoittaa? Jotakin petollista miestäkö? Olen opetellut tietoisestikin uusia "malleja" parisuhteesta ja ihmisten välisestä kohtaamisesta. Olen saanut paljon hyviä oivalluksia omaan ja toisten käyttäytymiseen, miten monet mallit tulevat lapsuudesta ja kotoa tähän hetkeen. Työtä olen vaihtanut kyllä ja kotona ollut ongelmaa. Voin nyt ihan hyvin kun olen tietoisesti ohjannut elämäni tähän, että minä ja lapseni voivat hyvin. Vai matkalla kohtaan ihmisen rinnalleni. :) Liittyykö tuo sopimus työhöni, osaatko sanoa?


    • Hei

      kotisi näin erittäin voimakkaasti, mutta siellä ei ollut kaikki sinun suhteen hyvin.

      lankeamisella tarkoitan luottamista, että olisit varovainen kun sinulle uskoudutaan. tämän miehen tarkoitusperät saattavat olla melko itkekkäät, kuitenkin.
      näen sinut paremminkin kuuntelijana, kuin puhujana. sinuun luotetaan ja siitä sinä vedät omat johtopäätöksesi.

      no kyllä sinä reissun teet, usko vain! se voi olla viikonlopun pituinen, mutta aivan hyvin pitempikin. sopimus liittyy työhösi ja siinä on liikkumisen varaa. mitähän tuo tarkoittaa?
      siinä on kysymys uudesta ja se tuo sinulle lisää tuloja.

      t. Keskiyö

      • Sitkeä Sydän

        Tuo kommenttisi "mennyt on mennyttä" laittoi ajattelemaan... Sillä eräs menneen ihminen on alkanut osoittaa eleillään kiinnostustaan.. Liittyy myös lapseeni.. Täytyypäs tarkastella tämän ihmisen tarkoitusperiä vähän tarkemmin.. Pieni viikonlopun reissu kyllä on suunnitteilla naisystäväni kanssa veden äärelle kyllä ihan tähän lähitulevaan. Työssä on tulossa muutoksia, jotenkin tunnen, että minulla olisi mahdollisuus edetä siellä mutta katsotaan mitä kohtalo tuo eteeni.


        Ihanaa Kevättä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe