Skodassa mittarissa 80.000 ja ensimmäinen laatikko vaihdettiin monien korjaamolla käyntien jälkeen 74.000 ajettuna aika päivälleen takuuajan loppuessa. 2-,3-, ja 5-vaihteissa lähes alusta saakka ongelmia "huomaamattoman" vaihtamisen kanssa, sekä ylös että alas. Kertaalleen vaihdettiin 53.000 ajettuna MGNBOXI, mutta lopullinen tuomio laatikolle olikin sitten kytkimen loppu.
Uudella laatikolla ajettu nyt 7.000 ja jo nyt samansuuntaisia ongelmia uusina pienten vaihteiden kanssa kaupungissa välillä todella epämukavia "huomaamattomia" vaihtoja. Ei myöskään vaihda alamäissä isommalle vaan huudattaa esim 3:lla kierroksia 3.000:n päälle nopeuden nousetessa reilusti yli 60:n.
Eli minkälaisia kokemuksia löytyy käyttäjiltä. Onko minulla vain huono tuuri DSG:n kanssa?!
vastaus.ei ole huonoa tuuria kaikki dsg laatikot hajoo
riemurasia
24
177
Vastaukset
- aina hajalla
montas moottoria on vauhdettu
- seat rules
http://www.trafi.fi/filebank/a/1394109628/8249fe13511d11f3a7e39f3b303db089/14358-Kov2010_13.pdf
skodat hännänhuippuna- Meršu - hyi!
Kappas vain, Skodahan on menestynyt oikein hyvin. Kaikki mallit reippaasti hylkäyskeskiarvon 3.47% paremmalla puolella.
Mielenkiintoista sekin, miten kelvottomia useimmat Mersut ja monet Bemaritkin ovat katsastustilaston mukaan. Mielikuvamarkkoinoinnin riemuvoittoja!
- Voi mänttiä
Jälleen kerran jullinjuntti kopioi toiselta palstalta tänne tekstiä.
Onko käkikellossa nyt varmasti molemmat punnukset paikoillaan? - schlechte getriebe
Korjausta alkaa syntyä vasta sitten kun VW-puolivalmisteisiin aletaan asentaa Aisinin vaihdelaatikoita.
- muu maksaisi
issellä ei kyllä hermot kestäis jos ois tsi dsg skoda ja ne hajois,en varmasti maksaisi itse jotain saattaisi siinä rytäkässä koskeakkin ja se en olisi minä
- artisti maksaa
muu maksaisi kirjoitti:
issellä ei kyllä hermot kestäis jos ois tsi dsg skoda ja ne hajois,en varmasti maksaisi itse jotain saattaisi siinä rytäkässä koskeakkin ja se en olisi minä
ei siinä itku auta kun tsi tai dsg hajoo kyllä hölmö asiakas kaiken maksaa,ainakin jos ei nosta kunnon mekkalaa julkisesti
- maksa jos jaksat
artisti maksaa kirjoitti:
ei siinä itku auta kun tsi tai dsg hajoo kyllä hölmö asiakas kaiken maksaa,ainakin jos ei nosta kunnon mekkalaa julkisesti
Sinähän sen tiedät. Vinkkinä: Asiakas ei maksa kaikkea.
Sinä aasiakkana ehkä maksat naapurinkin laskut ja nostat siitä jukisen mekkalan. - kansa tietää jo
maksa jos jaksat kirjoitti:
Sinähän sen tiedät. Vinkkinä: Asiakas ei maksa kaikkea.
Sinä aasiakkana ehkä maksat naapurinkin laskut ja nostat siitä jukisen mekkalan.skodan suurin asiakaskunta eläkeläiset eivät ole tähän asti tietäneet oikeuksistaan,ovat maksaneet lukuisat korjaukset itse.mutta nyt alkaa kohina käydä jo eläkeläistenkin keskuudessa,vaikka vähän ajavatkin paljon on ollut vaihteisto,sähkö ja moottori vaurioita jotka kuuluisi valmistajan piikkiin
- Gansan tietoa
kansa tietää jo kirjoitti:
skodan suurin asiakaskunta eläkeläiset eivät ole tähän asti tietäneet oikeuksistaan,ovat maksaneet lukuisat korjaukset itse.mutta nyt alkaa kohina käydä jo eläkeläistenkin keskuudessa,vaikka vähän ajavatkin paljon on ollut vaihteisto,sähkö ja moottori vaurioita jotka kuuluisi valmistajan piikkiin
Mistäs tiedät? Aasiakas maksaa aina. Ainakin, jos on tuontiauto takavalotakuulla...
- takuu idässäkin
Gansan tietoa kirjoitti:
Mistäs tiedät? Aasiakas maksaa aina. Ainakin, jos on tuontiauto takavalotakuulla...
vaikka skoda tulee idästä niin pitäisihän silläkin kunnollinen takuu olla.ladallakin oli aikoinaan hyväkin takuu tosin sitä ei tarvittu.lada oli kestävä auto,toisin kuin skoda
- tiku taku itä äittä
takuu idässäkin kirjoitti:
vaikka skoda tulee idästä niin pitäisihän silläkin kunnollinen takuu olla.ladallakin oli aikoinaan hyväkin takuu tosin sitä ei tarvittu.lada oli kestävä auto,toisin kuin skoda
EREHDYS !
Skoda ei tule idästä. Valo tulee idästä.
Ei myöskään 90 astetta ole veden kiehumispiste. Se on suorakulma. Jullinjuntti ei varmaan tätäkään tiennyt, kun kirjoitustaitokin on noin vajavainen
- Windšhield
Ei riemurasiasta vaan Tuulilasista kopsattu juttu vajaan parin vuoden takaa.
- huimaa touhua
dsg on täysin susi. eilen ja huomenna samoin tsi
http://www.taloussanomat.fi/autot/2013/11/16/volkswagenin-piina-dsg-vaihteiston-vialliset-vuodet/201315962/304
ja tsi hermostuttaa jo kaikkialla
ongelmia ja valituksia päivittäin
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288651484063.html - paha virhe
Kyllä niitä valituksia on ollut paljon Suomessakin. Olisi ollut takaisinkutsun paikka. Mutta mitäpä ne oisivat sitten tehneet. Ei suunnitteluvirhettä pysty korjaamaan. Jokaisen asiakkaan pitää Suomessa taisella erikseen myyjän kanssa korjauskustannuksista, vaikka tuotevastuun pitäisi hoitaa korjaukset ilman asiakkaale tulevia kustannuksia. Ongelma on muiden automerkkien myyjillä tiedossa. Kun menin TSI-koneista vaihtamaan eri merkkiin, ensimmäinen kysymys myyjältä oli auton nähtyään. Onko jakoketjulle tehty ja jos niin mitä? Kuulikin pitkän tarinan ja kaupat tehtiin.
- sus sus sus
heh heh..vai muka vanhoja linkejä asiosta,ai nii,käykääs klikkaamassa mielipiteesi onko tsi ja dsg ongelmista tiedotettu tarpeeksi
80% vastasi ettei ole- mielipide kysely
käykääs klikkaamassa
- selostelun tarve
mielipide kysely kirjoitti:
käykääs klikkaamassa
nyt itä lintan omistajat nopeasti klikkaamaan
- Hei Hei Hei
Klikkailkaa vaan. Näitähän riittää. Oliko sikainfluenssa-rokotuksen narkolepsia-haitoista tiedotettu tarpeeksi etukäteen? Voi Voi.
- helpotusta arkeen
Hei Hei Hei kirjoitti:
Klikkailkaa vaan. Näitähän riittää. Oliko sikainfluenssa-rokotuksen narkolepsia-haitoista tiedotettu tarpeeksi etukäteen? Voi Voi.
niin riitti skodassa vikojakin,minä vaihdoin itälintan kovalla tappiolla pois,kirpaisi kyllä mutta nyt huojentunut olo
- valituksia tulee
tästä linkistä löytyy tietoa miten vag autoilijat on hermostunut kaikkialla noihin kalleisiin vikoihin
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288651484063.html- joutuuko vag vastuuseen
katsotaan mitä tuleman pitää
- Skodamyyjä
Ei skodassa voi olla mitään vikoja, Suomalaiset ostavat niitä jonottaen.
- Kyllä myy
Octavia on eniten myyty malli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458