Joku voisi kysyä, jos tietäisi tämän keski-ikää lähestyvän "tätösen" iän, että mitä kummaa teen täällä nuorten palstoilla kommentoimassa...Omalla asiallani en olekaan, mutta syvällä mielessä on sen luokan asia, että joka soluni huutaa jakamaan sen...Millään kokemuksen rintaäänellä en voi edes kerskata, kun jaan tämän seuraavan linkin, mutta tämän tarinan kokija näki jotakin, joka muutti hänen elämänsä. Niin monta, kuin pelon, kiusaamisen, elämän tyhjyyden ja tarkoituksettomuuden keskellä elävää on, on jokainen liikaa...En tiedä, oletko se sinä? Joka kerta kun luen tätä nuoren tytön tarinaa, tulevat kyyneleet silmiini siksi, että jokaisen, ihan jokaisen, toivoisi kohtaavan tämän ainoan todellisen avun, jota Rakkaudeksikin sanotaan.
"Älä kuule tuputa mulle tota paskaa!" huusi tämäkin tyttö ensin äidilleen, kunnes tapahtui jotain käsittämätöntä...
http://tyttotallainen.blogspot.fi/2014/02/miten-minusta-tuli-hihhuli.html?spref=fb
Tapahtumasarja, joka muutti elämän
4
94
Vastaukset
- fhuiwedi
Eihän tollasta paskaa jaksa lukea
Itse luin, ja oli kyllä koskettava.
- XcxXcxX
Hieno tarina oli ja siihen oli helppo eläytyä. Pystyin kuvittelemaan kaiken ja tämä sai minut itkemään. Minuun sattui, miten tuo tyttö kesti sitä väkivaltaa? Minä lähtisin heti tuollaisesta suhteesta! Halusit varmaan saada meidät kääntymään uskoon tuon tekstin avulla, mutta ei se silti saa minua uskomaan jumalaan, ei todellakaan, pysyn ateistina edelleen. Kiitos kuitenkin, oli virkistävää lukea tuollaisestakin :)
- Ruut3
On koskettava tositarina, ja niitä on liian monta...mutta onneksi tämä päättyi vapautumiseen kahleista. Ei, en yritä saada ketään kääntymään, minulla ei ole siihen mitään valtaa eikä voimaa ja pilaisin maailman ihmeellisimmän rakkaustarinan - en tarkoita maallisia tarinoita...En pakota ketään uskomaankaan Jumalaan, tulee vaan mieleen yksi tapaus, jossa mies kysyi ateistivaimolta: "Voisitko antaa ajatuksissa sen mahdollisuuden, että on olemassa elävä Jumala?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2473145Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell181750Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231443Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1321275- 1041258
- 761192
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531072Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045- 135972
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967