Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

No niin auttakaapass XD

moigerbbu

Voisitteko auttaa (liittyy gerbiileihin) 1)Mitä syötätte gerbiileillenne? 2)mikä on parasta ruokaa gerbiileille ?? 3)Mistä noita/tota voi ostaa? 4.)Hinta/laatu suhde??
5.)HINTA!!! 6.) onko mahdollista tehdä itse (on) mistä ostatte tavarat (kaurat ym)
MIKÄ MUU PELLETTI ON HYVÄÄÄ KUIN ALTROMIN HIIRI/ROTTA PELLETTI!?!?!?!?!?!!!???!?!? VAI ONKO EDESS 7.)onko oxbow hyvää ruokaa gerbiileille ???

4

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moigerbbu

      voisitteko auttaa ?!?!

      • Aksuz

        Itse olen syöttänyt supa hamsteria, gerbil naturea, gerri gerbiliä ja marketin hamsterin ruokaa.
        Tiedän että marketti ruoka ei ole parasta, mutta ei ole aina mahdollisuutta päästä eläinkauppaan (asun paikkakunnalla jossa ei ole eläinkauppaa.)
        Ruokaa saa juurikin eläinkaupoista tai netistä tilattuna.
        Hinta taitaa olla suunnilleen 7,50€, riippuu toki mitä ostat.
        Pellettejä omat gerbiilini eivät syöneet.
        En rupeaisi itse tekemään ruokaa, vaan ostaisin kaupasta.

        Onko sinulla jo gerbiileitä?


    • moigerbbu

      o mulla gerbiileitä ja ne syö gerbil naturea, snack naturea, ja hamster completea sekaisin. ja kiitos tiedosta. ps.. meiän naapureissa on mustijamirri,faunatar ja kaks muuta jota en kerro koska saisitte selville mun asuinpaikan ja muuten aksuz missä kapungissa asut ?? (en jaa tätä tietoa lupaan) ja onko sulla kik faceboo whtsapp tai jotain voitko lähettää sen tänne ni tietäisin. ja munkin ois tarkotus ruveta sekottaa supa hamsterii ku on tonne eläinkauppaa tullu ja munkaa gebsut ei oo koskaa syöny pellettei. ja ootko TYTTÖ vai POIKA ???? juu vähä tyhmä kysymys mut toivottavati vastaat ?? :)

      • Aksuz

        Oon 13 vuotias poika, sen voin kertoo, mut asuinpaikkaa en.
        Kik-käyttäjä on, mut sovellusta ei oo tällä hetkellä, whatsappiin tarttee puhelinnumeron, ja facebookissa en ota kaveriksi ketää ketä en oikeesti tunne.

        Supa hamsteria en välttämättä ostaisi, koska siinä on paljon auringonkukansiemeniä ja pähkinöitä, jotka lihottaa.
        Mut jos sekoitat niitä kaikkia niin eikai se niin paljoa haittaa, toisinku mulla ku syötin pelkästään sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe