Hei,
kertokaa äkkiä mistä Tallinnan keskustasta saattaisi/saako vielä halvemalla akvarellivärejä kuin suomesta? Kuulin että Leningrad-värit ovat laadukkaita, ovat venäläisiä.
akvarellivärit Tallinnasta
3
835
Vastaukset
- JPQ
Tarkoitat oletan st.peterburgin (jota jenkeissä kait yarkana
myydään) tehtaan akvarellaja onhan niissä pigmenttiä totta mutta
valonkesto ei ole kummoinen enkä tykkää eräiden sävyjen "tuntumasta"
ja jos halpoja haluat niin ihan suomesta ostaisin talensin van gogh
sarjaa vaikka temperasta olikohan sen 2,50euroa puoli nappi tai
3,20euroa 10ml tuubi.(jos olet hyvä sekoittamaan olikos 19euora
6tuubin aloitus setti muitakin settejä on,tuohon settiin tärkeimpinä
lisäisin quinacridone rosen ja phtalo bluen,ehkä paynes greyn)
Temperallahan saattaa toki olla jälleen myyjiä virossa.(muistelisin
että on) Kestävät valoa paremmin ja ei raskasmetalleja jos niitä
"kammoat". ja näillä voikin huoletta maalata sanoisin valonkestokin
riittänee myyntitaiteeseen voihan olla että sävyt on vähistä
pigmenteistä tehty mutta mitä näillä olen maalannut olen ollut
tyytyväinen jos hintaa katsoo. Ja temperan kotisivut ovat täällä
http://www.tempera.fi ja talensin eli valmistajan sivut on täällä
jossa onkin tason värikarttakin jo: www.talens.com ja ovat paljon
laadukaampaa tavaraa kuin Winsor & Newtonin Cotman sarja. PS.
toivoisin että tästä oli jotain apua ja tempera kertoo uskoisin jos
virosta löytyy jälleen myyjiä ja jos löytyy niin mistä.
PS. tämä ei ole mainos vaan autto yritys.- tallinnasta
siinäpä tulikin hyvää tietoa,mistä tallinnasta saa ostaa värejä.hyvää jatkoa vaan mainostoimistollesi ja opettajan työllesi.
- JPQ
tallinnasta kirjoitti:
siinäpä tulikin hyvää tietoa,mistä tallinnasta saa ostaa värejä.hyvää jatkoa vaan mainostoimistollesi ja opettajan työllesi.
En ole mainostoimisto puhuin omista kokemuksistani ja tiedoistani ja suosittilin halpaa tuotetta johon olen ollut hieman emempi tyytyväinen tosin myönnetään että mainokseltahan tämä ehkä (jokainen saa nyt päättää ihan itse) kuulosti. Ja alkuperäis kysyjälle toivotaan että löydät niitä (en voi auttaa ja jos voisin auttaisin) ja kuulemasi huhut pitävät paikkaansa eikä "huhut" ne mitä minä olen kuullut.
PS. ja valintahan pitää nyt tehdä valonkeston tai värivalikoiman avulla sanoisin jos eka tärkeää että niin Van Gogh mutta jos värivalikoima niin pahempi sanoa varmaksi mitään mutta ehkä silloin nuo toiset. (ehkä siksi koska värivalikoimahan on makuasia)
PPS. itsekkin olen vasta ideaaleja akvarelleja hakemassa yksi tuote tuntuu muuten sopivalta mutta hinta melkoisen kova 5ml tuubilta. Mutta näytteet vaikuttaa mukavimmilta tähän asti. Jottei mene mainostukseksi tuote merkki jääköön piiloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2041481Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441144Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617