Alan niitä nyt nauttia, lieneekö hyvää? Asun karkkarissa. Kotka on hyvä mesta!
Ostin 24 pakkauksen pirkka olutta!
20
368
Vastaukset
- Ootko Porvari !
Hullu ! Euroshopper on 2c edullisempi !
- Saarelta terve
Pitää täällä kehua kun kerrankin sai hankittua muutakin kun Sinolia litran.
- Lammasx
Karhuvuori on Kymiä.
- hurjatmatkailut
Tuo olisi hyvä: tilaa puolustusvoimilta tai no Norjaltakin taksiksi yhden taisteluristeilijän, kun pitää mennä tutkimaan huvikseen sitä ihmeellistä Kummitussaarta, jossain Turun saaristossa on.
Yksi taisteluristeilijä voi ehkä riittää meidän taksiksikin :D - näkyykökummituksia
Tuli mieleen toistenkin höpinöistä tuo paikka nimeltä Kummitussaari, on olemassa, pitäisi olla pikavene jolla pikaisesti kävi tsekkaamassa että mitä se on, yleensäkin alle 100 solmua kulkevat moottoriveneet yleensä nimitetään "soutuveneiksi".
Hauskasti tuli mieleen että, voisi olla hyvä kesän seikkailu käydä katsomassa mikä on tämä "kummitussaari"... pikaveneellä pikaisesti. - kaljaonjanojuoma
Minä ostin myös kaljaa, olivat irrallisina ja kysyin myyjältä että miksi ei ole 24-packia, sanoi että kun niitä menee niin paljon noita irrallisisa isännille janojuomaksi, ottavat aina niitä.
Mutta niin tuollainen jos saa innostumaan jonkun tehovene-offshore-ihmisen että käymmepä katsomassa tuota "Kummitussaarta", itsekin olemme jotain vastaavanlaista suunnitelleet alustavasti...
kuulin että saaren lähellä on aika pahoja kareja että lähelle on vaikea mennä. - Kari kko
ketkä Karit on pahoja, täytynee varoa sen nimisiä....
- kumma homma
Pirkka olut maistuu banaanikärpäsille hyvin.
- karhuvuoren komein.
Mamut ryösti mun oluet nyt pitää tehä kiljuu just löysin kissan raadon niin saan hyvin käymää koksist kävin pölliis käsidesit h
- 24 kertaa karhu
Tänään juon 24 karhu olutta, ailoitan nyt! Illemalla sitten vielä baariin.
- 9+9
Liian makeaa. Itse juon olvia.
- Nuorempi työtön
Tänään juon koko päivän kaljaa, mukavasti tissutellen. Jääkaapissa 30 tölkkiä tuota jumalten juomaa.
- madam butterfly
Ajattelin tehdä tänä kesänä pihalle tai parvekkeelle perhosbaarin.
Niinkun semmonen astia missä on vanhaa kaljaa tai jotain oikeen helvatan haisevaa tavaraa mikä houkuttelee hajulla perhosia ja muita hyönteisiä.
Jos toi pirkka houkuttelis niienkin imukärsät hommiin kun panaanikärpäsetkin.
Sillee vois olla tarkkailemassa tölkinloppuja ja viettää luontoiltoja oikein täysin siemauksin.
Oiskohan sittenkin siinä kiviaidan vieressä hyvä paikka vai onko vielä liian aikasta?- araknofobian prof
Pirkka olut houkuttelee kaikenlaisia hyönteisiä, jopa käärmeitä. Käärme ei tietysti ole hyönteinen.
Mikään muu aine kuin pirkka olut ei houkuttele yhtä hyvin. Parhaiten toimii tölkin pohjille jääneet jämät, ainahan niitä ryyppyillan jälkeen jää.
Nyt on vielä hieman aikaista, hyönteisiin. Ei juomiseen, aina on hyvä aika juoda pirkka olutta!
- Olen Alkoholisti.
Naiset on hulluna muhun !
Juon paljon Olutta...
Olen myös Karkkarin kovin tappelija. - Mdam butterfly
Olen seurannut ohjetta ja juonut Pirkka olutta. Nyt on rahat loppu ja aika monta tyhjää tölkkiä olisi perhosten tulla.
Sää näyttää lämpenevän mutta joudun viemään perhosbaarin kaluston huomenna kauppaan että saan pantit ja voin ostaa vähän lisää olutta.
Hyönteisiä ei ole näkynyt mutta kun yritän nukku näkyy niitä käärmeitä.
Ennen aina kesävaatteissa ympärillä pörräsi poikia kuin kärpäsiä, nykyään ne on kärpäsiä.
Siitä sain idean siihen perhosbaariinkin että ens kesänä pörrätään. - nobbe
Tänään mennään nobelanerilla, 24 purkkia pitäisi riittää. Aloitan juomisen juuri nyt.
- aito karkkarilainen
Kumma että Mussalosta asti hait, halvemmalla koffia saa karkkarin S-kaupasta. Toi pirkka kun sattuu olemaan K-kaupan tuotemerkki. Mut onhan se kiva ajella ihan vaan keskikaljan perässä pitkin kyliä.
- 170hv
noo mikäs on mersulla ajellessa vaikka sit sitä kaljaa hakees
- kokenut juoppo
Ei mee kyllä koffin hinta nobelanerin alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva202960- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703