Tarvitsen apua

debiiluk

Hei. Anteeksi, en osannut laittaa parempaa otsikkoa.
Olen 20-vuotias tyttö, en ole kotoisin Suomesta, olen asunut täällä noin kaks vuotta, eli jos löytyy virheitä mun tekstistäni, niin älkää suuttuko.
Olen taistellut BEDin kanssa jo pari vuotta, mutta pystyin pitämään sen kuitenkin kurissa. Ei enää. Painoni on nyt 105 kiloa (saattaa olla jopa enemmänkin, mutta en uskalla astua enää vaa'alle) ja pituus 178 cm. Energiaa ei ole, nukkuisin joka päivä 12-13 tuntia, jos olisi mahdollista. Motivatio on täysin nolla. Melkein joka päivä syön kaikenlaisia herkkuja, mut suurin osa niistä on sokeria: suklaata, jäätelöä, karkkia. Olen jo itselleni ällöttävä.
Kävin sit lääkärin vastaanotolla. Hän otti yhteyttä sairaalan sisätautiosastolle, mut sieltä tuli kirje, mistä suositeltiin omalle terveysasemalle menoa ja ehkä tuolta sit järjestettäis jotain tapamisia psykologin kanssa.
Itkin sen jälkeen noin 15 minuuttia, koska olin todellakin toivekas ja tyytyväinen, että olin etsinyt apua. Ja sit tuli tuo kirje.
Nyt haluan mennä siis samaan paikkaan, kysyä taas apua, mä olisin valmis aloittamaan mistä vaan, en halua tuhlata elämääni, olen liian nuori.
I want to eat to live not to live to eat.

Olin ihan varma, että olen sen ongelman kanssa täysin yksin, mut sit tänään vahingossa löysin sen paikan. Ja haluaisinkin kysyä, olisiko Turussa joka ihana ihminen, jolla on sellainen ongelma tai jolla on ollut se, joka olisi valmis tapaamaan ja puhumaan tästä? Eli tartten siis jotain tukea..

1

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä sulle!

Hei, eksyin sattumalta tänne palstalle ja luin viestisi. Kävi sua sääliksi ja haluaisin auttaa! Mulla on kokemusta syömishäiriöistä, itsellänikin ollut pahoja ahmimiskausia, joten tiedän sun fiilikset... En asu Turussa päin mutta jos kaipaat juttelu/vertaistukiapua niin pistä sähkäriä osotteeseen beatanblogi @ gmail.com (ilman välilyöntejä :) )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      43
      10593
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      126
      10142
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      22
      7937
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6344
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      32
      4943
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      56
      4743
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      117
      4076
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      125
      3429
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      62
      3147
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      226
      3095
    Aihe