Moi, siis mitäs teidän noloimmat tilanteenne ovat? Tässä yksi minun...
Niin, siis olin terkkarilla ja juteltiin siellä kaikesta tyttöjen jutuista ja semmosista. Sit se sano et ota nyt housut ja paita pois et katotaan noita murrosiän juttuja ja sit mää siinä rupesin riisuutumaan ja oon alkkareillani ni ovi lennähtää auki ja yks mun luokan poika tulee sieltä et oliko mulla tnää se terkkari? Ja mä oon sillei voi kamala, mitäs nyt? Sit ku se poika näki mit ni se oli sillei että WHAT sori, naama oli kyllä näkemisen arvonen. No se terkkari oli et se on huomenna. No onneks se poika oli aika söpö ja kiva et ei juoruillu, mut oli aika noloo! Olin siis sillo 12v.
No siis mitä teillä on?
Noloimmat tilanteet?
9
727
Vastaukset
- kala&kana
Oit vissii tyttö ja kans terkkarilla. Terkkari sano et riisuuduppas ny alkkarisilles ja mee toho makaamaan. Sit se kokeili rintalihaksii ja tämmöst ja sit se yhtäkkii vaa nostaa alkkareita kattoo sisaään ja on sillee et kaikki on kunnossa. Ei ehtiny ees kulli nousta pystyy. Ei ollu kauhee noloo.
Taoahtuuko teiän ruokalassa semmost et ku jollai tippuu lautane/lasi ja menee rikkii nii kaikki rupee taputtaa. Meil tapahtuu - PARTYTIME! :D
Viikin norssis tapahtuu tollee.(kaikki taputtaa)
- rintsikkapolkija
Viime kesänä kolme 15v tyttöö päätettiin lähtee päiväreissulla polkuupyörillä yhden tytön mökille saunaan.
Lämmitettiin sauna ja riisuttiin t-paidat farkut pikkuhousut ja rintsikat kuistille ja nautinnolliseen löylyyn.
Saunottiin ja pestiin varmaan pari tuntia ja tultiin vihdoin kuistille tarkotuksena pukee ja hypätä pyöränselkään paluumatkaa varten, ennenkuin tulisi pimeä.
Kaikki muut onnistu hyvin, mutta kukaan ei saanut rintsikoita kiinni.
Naapurimökin pojat oli keksineet jekun ja pihdeillä puristaneet kaikkien rintsikoitten hakaset niin littiin, että niitä ei pystynyt sulkemaan.
Arvaa oliko kiva polkee 20km t-paita päällä ja alla auki olevat rintsikat, joita tissit heilutteli kuopissa ja polkemisen tahdissa.
Mökkinaapurin pojat sai kuulla myöhemmin kunniansa ja ostaa meille uudet rintaliivit. - jaa-a
rintsikkapolkija kirjoitti:
Viime kesänä kolme 15v tyttöö päätettiin lähtee päiväreissulla polkuupyörillä yhden tytön mökille saunaan.
Lämmitettiin sauna ja riisuttiin t-paidat farkut pikkuhousut ja rintsikat kuistille ja nautinnolliseen löylyyn.
Saunottiin ja pestiin varmaan pari tuntia ja tultiin vihdoin kuistille tarkotuksena pukee ja hypätä pyöränselkään paluumatkaa varten, ennenkuin tulisi pimeä.
Kaikki muut onnistu hyvin, mutta kukaan ei saanut rintsikoita kiinni.
Naapurimökin pojat oli keksineet jekun ja pihdeillä puristaneet kaikkien rintsikoitten hakaset niin littiin, että niitä ei pystynyt sulkemaan.
Arvaa oliko kiva polkee 20km t-paita päällä ja alla auki olevat rintsikat, joita tissit heilutteli kuopissa ja polkemisen tahdissa.
Mökkinaapurin pojat sai kuulla myöhemmin kunniansa ja ostaa meille uudet rintaliivit.mitä vittua
- Ei :(
meil ei enää koska nazzi opet
- Terkkarilla nolona
Joo, uskoon todella miltä tuntuu!
- hah1
Onko joillain lisää jotain? Kiinnostavaa kuulla tämmösii "kömmähdyksii" muilta!
- Musi masi
Muilla?
- eräs jäbä
Musi masi kirjoitti:
Muilla?
lisää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664