Elikkäs haaveissamme olisi lapsi. Itse olisin lapsen kantava ja puolisoltani(geneettisesti lapsen äiti) tulisi siis munasolu/alkio. Sperma tulisi sitten tietenkin klinikan luovuttajalta.
Olisiko kellään kokemusta? Onko tämä mahdollista Suomessa? Mitkä mahdollisuudet raskautumiseen? Missäköhän hintahaarukoissa pyöritään?
Kertokaa kaikki mitä tiedätte. :)
Naispari, puolisolta munasolun/alkion siirto itselle
wewant
2
316
Vastaukset
- Kaikki mitä tiedän
Lääkäri viime kädessä päättää, tekeekö hoitoa vai ei. Varautukaa vähintäänkin käymään psykologilla useita kertoja.
Yksityisklinikalla pitää tehdä, hintaa ekalla yrityksellä muutamia tonneja klinikan hintatasosta riippuen, Kela-korvausta ette saa. Puolisollasi ei ole mitään oikeuksia lapseen ennen mahdollista perheensisäistä adoptiota, eikä häntä kirjata lapsen biologiseksi vanhemmaksi. Vain synnyttäjä on virallisesti lapsen äiti. - Tia
on mahdollista yksityisellä klinikalla.
Hinta pyörii noin 7000 eurossa.
eikun tsemppiä yritykseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022266- 1041684
- 831366
- 1281353
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘721182Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511037
- 36962
- 33834