kuin patsas, kun sellainen veistos pamahti eteen sattumalta. Uskomaton näky!! Ainoa ruma asia tässä oli että hänellä oli kumppani jolla on käynyt mahdoton flaksi. Uskomaton paketti, jos pää on kunnossa. Unelmoin vastaavasta.
Farkkulantio Peppukombinaatio!
8
871
Vastaukset
- Pituuskin?
missä, milloin?
- jumiuduin
Tiedättekö, kun naisella on farkut jossa on latiota ja sitten se reisienväli ja sen väli sen 1,5-2.0cm sitten, kun se kääntää tulee esiin jäätävän hyvä perse. ;p
Ps. Pakko oli jatkaa, kun sen verran lukukertoja. - öohilub
Anteeks nyt vaan, mutta onpas imelä otsikko ja mitä tolla on tekemistä intohimon kanssa?! Oot nähnyt hyvän per-seen, so what?
Jos oma ukkoni alkaisi lätistä jotain "farkkulantio peppukombinaatiota", niin taitaisin yökätä....- jumittuja
Luuletko, että menisin sanomaan näin kenellekkään naiselle, että ompa sinulla hyvä farkkuperselantiokombinaatio. Joka manipuloi minun mieleni kuolaamaan sinulta seksiä.
- ei muuta
jumittuja kirjoitti:
Luuletko, että menisin sanomaan näin kenellekkään naiselle, että ompa sinulla hyvä farkkuperselantiokombinaatio. Joka manipuloi minun mieleni kuolaamaan sinulta seksiä.
Se yksi mies jonka perään olen kuolannut kaiken aikaa.
. on sitä mitä mä tarvitsen.
- Odota mua!
Mä nää näitä fitness harrastajia alituiseen työssäni -hoitoalalla. On meinaan sellaista settiä että vaatimattomuus tekee heille kunniaa :D
Kokeillaan vaan sitä habaa, ihan vaan ohimennen :D
http://www.youtube.com/watch?v=N1v07pFWdp8
Vaatimattomuus vaan kaunistaa heitä! - viileäävärinä
Zemmoinenko zhe oli? :)
- Kerronyt
Missä kaupungissa näit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708