Unta sitten palloon ja hyvää yötä.
Älkää kuorsatko! Ajatelkaa sen verran seinänaapuria.
Silmiä painaa ei uni anna lainaa
5
85
Vastaukset
- Ö-Mapista
Mä oon rekkamies keikalla alas Tonneja takana, rautaa alla Jo poikana päätin; mä oon rekkamies Vaikka moni saa puuronsa helpommalla Mä oon rekkamies, oon hitto soikoon Ei tullu poliisii, ei virkamiestä Kulkeva konttori on rekkamiehen hotelli Ja pennit revittävä irti tiestä kertosäe: Tuhansia töitä, valvottuja öitä Viikkoja tiellä, saan asfalttia niellä Silmiä painaa, ei uni anna lainaa Hei rekkamies, mikä pitää miehen tiellä Mä oon rekkamies, aina tien päällä Ja joskus ylikuormaa en kiellä Kiusana kiire ja virkavalta Ja tullimiesten oikut pakko niellä kertosäe Mä oon rekkamies, lautalle kiire Viikko tiellä, kotona sauna Silmiä painaa, oispa tuttu tullimies Sitä kotona ehkä ois jo lauantaina Hmm.. mä oon rekkamies, eessä vapaa Puhdas paita, kotona kolme yötä Kello neljältä soi, taas lähti rekkamies On filmeissä tää tosimiesten työtä kertosäe Mm.. ajan taas Mikä pitää miehen tiellä Oo.. ajan taas Mikä pitää miehen tiellä Hm.. ajan taas Mikä pitää miehen tiellä Hmm... Mikä pitää miehen tiellä Hm.. ajan taas, taas, taas, taas Mikä pitää miehen tiellä
Hyvää yötä. - panomies1
Ooh, beibi, beibi, tule rokkaamaan,
kun jytämusa pelaa.
Minä suoraan vien sinut nirvanaan,
muut seksioppaita selaa.
Minä olen panomies!
Panomies hommat ties!
Poissa on arjen ies
kun saapuu panopanomies!
Beibi, sinut haluan.
Uimaan tahdon sun koskeen.
Mä housut nilkkoihin pudotan,
ja panen sitten sua poskeen.
Minä olen…..
Beibi, vieläkö ootko mun?
Eihän äskeinen mennyt pieleen?
Minä karvoista sun aina hullaannun:
sua tahdon panna mieleen!
Minä olen……….
Beibi, kai mä kysyä saan,
Joko pääsit hyvään oloon?
Jos et, niin otetaan uudestaan,
minä panen sua hampaankoloon.
Minä olen…….
Beibi, vielä tahdot kai?
Siksi osoitteesi anna.
Minä saavun, kun saapuu lauantai.
korvan taakse tahdon sua panna.
Minä olen….. - KOSKEEN PÄÄ EDELLÄ
HYPÄTÄÄN KOSKEEN!
- Putting man
Panomies se homman sa ties :D
http://www.youtube.com/watch?v=19RwSlZaxxo - UNunikikatuksetkin
Kuorsaaminen, eli toisin sanoen unissa nauraminen on UN, näin lyhenteeltään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71904
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 56687