Mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää tieliikennelakia sumuvalojen käytöstä? Täällä käytetään valoja vaikkei sumusta/lumipöllystä oo tietookaan. Eikä niitä kyllä taajama-alueella saa muutenkaan pitää päällä. Ei niistä kyllä muuta hyötyä oo sumuisella säällä kuin että vastaantulija havaitsee auton paremmin.
Sais poliisi ja raja valvoa niiden käyttöä enempi ja sakotella väärinkäytöksistä!
Sumuvalojen käyttö
14
202
Vastaukset
- näin minä
Minä laitan pitkät valot aina päälle, kun tulee sumuvaloilla ajeleva auto vastaan.
Näin omalta osaltani autan tuota heikkonäköistä reppanaa näkemään tien ja minut paremmin.
(Jolloin onnettomuuden uhka toivottavasti hieman vähenee.) - halogen vai
Kerro juttusi rajalle,älä täällä
- jrpioq
Katoppa noita "ammattilaisia" eli rahtareita, niillähän palaa järjestään sumuvalot päällä. Ja puhun nyt suomalaisista rekoista.
- Sumunäkö
Laitan sumut päälle kun huvittaa. Ihme itkijöitä täälläkin.
- Arvaa missä
Aina kun tulee pimeetä minä sammutan valot, ihan kun minua nyt vaan huvittaa.
- ritariäccä
pitääpi alkaa tästälähtien ajelemaan sumarit päällä. ihan vaan kiusatakseni näitä ikuisia valittelijoita...
- 0,,,,,,,0
miamissa asuessani ihmettelin siellä,kun jotkut ajavat sumarit päällä.siihen löytyi loogonen selitys homot etsivät sillälaiailla veskarin paikalle seuraa
- Sumuseuraa
Sitten asensit keulan täyteen sumuvaloja.
- Valoa kansalle
Mitä haittaa jos sumarit päällä. Ei ne häikäse ketään. Miul aina sumarit palaa ja parkit päivällä. Takasumarin laitan päälle jos takanatulevan valot häikäsee peilinkautta.
- lpö
No siehän oikein valopää olet, jatka vaan samaa rataa niin hyvä tulee!
- NO 1
lpö kirjoitti:
No siehän oikein valopää olet, jatka vaan samaa rataa niin hyvä tulee!
Ajan parkit päällä kaupungissa.Akku ehtii latautua lyhyessä ajossa. ja menee bensiiniä vähemmän.
- pia2
toi jenkkijuttu on muute ttosi,
- valomies...
Ei sumarit niin iso ongelma liene? mutta päivävalojen käyttäjät ovat kyllä. Päivävaloja käytetään sateella ja sumuisena päivänä ja ilman takavaloja tietenkin. KIA autoissa tuskin päivävalon automatiikkaa onkaan?
- Koeajanut
KIA ei tuntunut autolta muutenkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2664948Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002693471- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891676- 1041333
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2201312Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195