Hei minun omalla äidilläni oli rinasöpä se laikkattiin pois koko rinta.Nyt äitini makaa taysissä syöpä on levittyn kokkonaan äitini mahaan.Mulle äitini uutinen oli järkkyttävä.Itkin tännä aamuna.
äitini syöpä
5
112
Vastaukset
- jospa...
Vaihtoehtoja olisi.Eräs 51v. nainen oli selvinnyt tavanomaisista rintasyöpähoidoista ilman vaikeaksi oletettuja sivuvaikutuksia havupuu-uutteella.Kannattaisi kokeilla tätä se kuuden desin pullollinen päivässä.Monille muillekin syöpäpotilaille siitä on ollut suuri apu,uutetta on myyty 1970-luvulta lähtien.Se sisältää voimakkaimpia tunnettuja antioksidantteja.
- .................
Havupuu-uute ei paranna syöpää, ei sen edes luvata parantavan mitään, se auttaa, kellä auttaa, kestämään paremmin hoidot jne., mutta paranna se ei yhtään mitään.
- jospa...
................. kirjoitti:
Havupuu-uute ei paranna syöpää, ei sen edes luvata parantavan mitään, se auttaa, kellä auttaa, kestämään paremmin hoidot jne., mutta paranna se ei yhtään mitään.
Saattaa se parantaakin,monihan on käyttänyt sitä kun lääkäri ei ole antanut toivoa.Paras olisi kuitenkin antioksidanttiklinikka,syöpää estävät ravintotekijät suurina annoksina tehoavat usein kun tavalliset syöpähoidot eivät.Se on vain kallista lystiä.
- kannattaa yrittää
Soitapa Antioksidanttiklinikalle.
- sokeri.
Syövästä parantuminen ravinnolla – Aija Mougeolle-Chydeniuksen tarina
http://ohjelmat.yle.fi/akuutti/syopa_upea_lahja_aija_mougeolle_chydeniuksen_tarina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564