On tuomittu Kuluttajariitalautakunnan mustalle listalle. Älkää asioiko liikkeessä.
Laatuantenni varokaa
8
141
Vastaukset
- varo sanojasi
1. Kuluttajat ei muutenkaan asioi maahantuojien kanssa. Kuluttajat ostaa laitteensa jälleenmyyjien kautta jota Laatuantenni ei ole.
2. Tuo että on mustalla listalla ei tarkoita että ne olis huijareita!
3. Omalla kohdallani Laatuantennin maahantuomat tuotteet on olleet priimaa!
4. Jos haukut huijariksi, voit joutua itse syytteeseen! Joten varo sanojasi!- Seur.1.p.
Ymmärsinkö oikein että väität Kuluttajaviranomaisia väärästä päätöksestä ? Päätöksiä kun ole seurannut niin kuluttaja on saanut vain murto osan korvauksista mitä on haettu ja todettu. Yleensä yritykset ovat jo lopuillaan, verottajalle velkaa, konkurssikypsiä.
- mietis uudestaan
Seur.1.p. kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein että väität Kuluttajaviranomaisia väärästä päätöksestä ? Päätöksiä kun ole seurannut niin kuluttaja on saanut vain murto osan korvauksista mitä on haettu ja todettu. Yleensä yritykset ovat jo lopuillaan, verottajalle velkaa, konkurssikypsiä.
Tuo päätös koskee MATKAKULUJA! Ei niinkään itse laitteita. Kuluttaja on itse koittanut korjata laitetta eikä pysty osoittamaan ettei vika johdu hänen omasta "korjauksestaan", toimittanut sitten laitteen Laatuantennille joka ei suostunut korvaamaan matkakuluja.
Ja Laatuantenni ei todellakaan ole mikään konkurssikypsä firma! - tässä selitys
Seur.1.p. kirjoitti:
http://www.kuluttaja.fi/File/7e486c7d-0069-4cf2-b662-b8c06dfed26c/Mustalista.pdf
"Asiakas korjasi laitetta myös itse, mutta tuloksetta. Lautakunnan mukaan oli epäselvää, mistä häiriöt johtuivat. Oli mahdollista, että ne olivat seurausta asiakkaan omasta korjausyrityksestä. Asiakas ei voinut osoittaa, että laitteessa olisi enää yrityksen vastuulle kuuluvaa virhettä." - 10+9
mietis uudestaan kirjoitti:
Tuo päätös koskee MATKAKULUJA! Ei niinkään itse laitteita. Kuluttaja on itse koittanut korjata laitetta eikä pysty osoittamaan ettei vika johdu hänen omasta "korjauksestaan", toimittanut sitten laitteen Laatuantennille joka ei suostunut korvaamaan matkakuluja.
Ja Laatuantenni ei todellakaan ole mikään konkurssikypsä firma!Jaa, tämä oli sellainen kirjoittelija.
- Paljon tinasit
Sinä siis täällä vaahtoat, kun olet ensin itse korjannut ja rikkonut laitteen. Taidat olla melkoinen tinuri ja poropeukalo?
- mustamaalausta..
Voi tuo aloitus myös olla tahallista mustamaalausta, sellastakin epäreilut kilpailijat harrastaa. Tosin sellanen on rikollista toimintaa!
- khjlkjl
mustamaalausta.. kirjoitti:
Voi tuo aloitus myös olla tahallista mustamaalausta, sellastakin epäreilut kilpailijat harrastaa. Tosin sellanen on rikollista toimintaa!
Aloittaja levittää tuota pitkin S24:ää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1273202Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262637Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu742370Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91394Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41138