Kävin ostamassa 24 pirkka olutta

24 * pirkka

Alan kohta nauttimaan pirkka oluita. Onkohan hyvän makuista, jännittää!

59

818

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukola paras

Ostitko jukolasta? Bonusta ja maksutapaetu!

• Nuorempi työtön

Työttömällä ei ole varaa kuin kiljuun :(

• nähtyon

Kun juo kiljuu,niin alkaa kohta kiljuu.

• kiitos tiedosta

Kiitos kun ilmoitit noin tärkeästä asiasta. Ilmoitathan muulloinkin?

• hyvää????

Miten kävi oliko hyvää?
      Minuakin hermostutti tämä asia enkä saanut yöllä unta.

• kiitos tiedosta

Samoin minä valvoin...Olen ihan hermona....Ensin ilmoittaa noin tärkeän asian mutta jatko puuttuu jutusta....

• 24 * pirkka

Pirkka olut (niitä punaisia tölkkejä) oli melkoisen hentoisen makuista, mutta kyllä niistä kännin sai päälle. Parempaa kuin kiljua mutta ei pärjää Lidlin nobelanerille.

Tänään ostan 24 tölkkiä Karhua, vaikka hinta on kova! Alan nauttimaan karhu oluita noin 16.00.

• kiitos tiedosta

Suuri kiitos tästä tärkeästä informaatiosta! Siitä vaan olen vihainen sinulle kun pidit minua jännityksessä näinkin kauan...
        Olin hermona, yön valvoin ja söin nitroja... Olisin bentsojakin tarvinnut mutta kun ei ollut...Tiedota Karhu oluesta mahdollisimman pian jotten joudu ensi yönä valvomaan ja hermoilemaan...Jookos?

• Ole tarkka ota...
        kiitos tiedosta kirjoitti:

Suuri kiitos tästä tärkeästä informaatiosta! Siitä vaan olen vihainen sinulle kun pidit minua jännityksessä näinkin kauan...
        Olin hermona, yön valvoin ja söin nitroja... Olisin bentsojakin tarvinnut mutta kun ei ollut...Tiedota Karhu oluesta mahdollisimman pian jotten joudu ensi yönä valvomaan ja hermoilemaan...Jookos?

Sininen Pirkka on hyvää, -onhan se Olvin tekemää.

• nuorempi juoppo
        Ole tarkka ota... kirjoitti:

Sininen Pirkka on hyvää, -onhan se Olvin tekemää.

Kyllä se punainen pirkka on tuhdimman makuista!

• Kirkasta

Kannatta juoda kirkasta, kirkasta, kirkasta se on hyvää:)

• kirkas vesi

Jaa lähdevettä?

• 24 * pirkka

No niin, aikataulu venähti hieman. Korkkasin ekan Karhu oluen. Tuoksu hentoinen, ensipuraisu hyvä. Tästä se lähtee mukavasti ilta nousuun. Kalja kannattaa nauttia tyhjään vatsaan, ei se muuten nouse päähän, kusettaa vain.

• kitos tiedosta

Pidä ajan tasalla...Olen hermona.. Sillä vain että saisin unta ensi yönä...

• 24 * pirkka
        kitos tiedosta kirjoitti:

Pidä ajan tasalla...Olen hermona.. Sillä vain että saisin unta ensi yönä...

Tässä jo kuudes muriseva karhu menee, alkaa tuntua kevyttä nousuhumalaa. Nyt maulla ei ole enää väliä. Juon ehkä vielä 10 karhu olutta , eli yhteensä 16 ja sitten lähden baariin. Näin jää 8 olutta aamuksi krapulan hoitoon.

Naisen päälle olisi tarkoitus päästä, tiijä sitten pääseekö. Jännittää!

• perimys

Jukolan maksutapaetu on,että kun maksat pankkikortilla,niin et tarvitse käteistä.Joku aika sitten oli veloitettu ostokset varalta tuplasti,olisko erääntynut joku ylimääräinen lasku,kai hyvittivät takaisin.

• 24 * pirkka

Nyt on aika lähteä baariin, 16 karhua juotuna, eli sopivat pohjat :)

Pillua tekisi mieleni.

• ????????????????????

Miten kävi, pääsikkö pukille?

• 100€

100€ pääse pukille:)

• febefber

Taas jännittää enkä saanut unta liekkö päässyt pukille? Seisoiko hyvin?
      Jäikö oluet lämpimään näin krapula ryypyt menee pilalle?

• 24 * pirkka

En muista kapakkareissusta paljonkaan, pukille en päässyt. Nyt juon loiventavia karhu oluita 8 kpl ja ne juotuani onkin kello 0900 ja haen 24 sinistä pirkka olutta joista nautin 14-18 kappaletta tänään, vähän jännittää. Ostan myös eineslihapullia kaksi pakettia.

Tästä tulee hyvä päivä

• 24 * pirkka

Sain 4 konttia nobelaneria kun ystävä kävi lieksassa. Kyllä olisi lidl saatava tänne. Nobelaner olut on hyvää ja halpaa!

Tänään olen nauttinut 6 nobea kohmeloon ja olo alkaa jo mukavasti kirkastua. Nautin tänään ehkä 20 nobea vielä. Mutta nyt lähden pizzalle, eineslihapullat ei maistu enää ja ne sitä paitsi pierettää ihan törkeän paljon ja pierut haisee sille suojakaasulle, mikä lemahtaa paketin auetessa. Se on karmea lemu se!

• Jorma Tanniininen

Oho!

• vainse

Tuolla kaljamäärällä ei seiso kuin järki.

• 24 * pirkka

Korostan, että olen kohtuukäyttäjä, en alkoholisti.

Tänään vuorossa 24 kpl koffia. Kalja on kyllä kohtuuttoman kallista, ainakin näin työttömälle.

Sihautan tässä ensimmäisen nyt auki. Hmm, maku ei juuri eroa sinisestä pirkka oluesta. Voisi pakata reppuun 12 purkkia koffia ja lähtee pilkille. Humalatila ja pilkkiminen on aina hyvä yhdistelmä.

• nyt jännittää...

Mistä ostit? Oliko myyjät ystävällisiä? (Mallia Tokmanni) Paljo maksoi? Joko nousi päähän? Jännittää.. Pidä aja tasan tasalla!

• sdfgwerg

Miten pakkaat oluset reppuun ettei hölsky ja sitten inhottavasti kuohuu avatessa?
      Jännittää kuohuuko oluset.
      Onko mahdollisuuksia saada pimpeliä illalla?
      Voi että kylläpä tulee hieno päivä!

• lompsista

Jännittävää! Onkko pirkkahenkilö pudonnut avantoon?

• löysät housuissa

Tai joutunut katkolle, jännittää niin.

• jännittää niin...

Tätä jännitystä ei kestä...Nitroja otin. Yön valvoin. Hermostuttaa.. En kestä...!

• jullikka1

pirkkahenkilö kävi tänään minun luona kapusi selkään reppuselässä hölsky melkosesti vähä jännitti joko se tuloo....perhana simahti kesken

• Sirkka Pirkkalainen

Kuohuvat oluset on hyvä avata pesuvatiin tai muovisankoon. Ei paikat tuhraannu ja saapi nauttia kaiken oluen suihinsa.
      Nuita alumiinitölkkejä kannattaa säästellä pahanpäivän varalle. Alumiinin hinta nousee meillä kun Venäläinen alumiinijätti kieltäytyy sen myymisestä länteen.
      Niistä voisi myös rakentaa kevyen väliseinän asettamalla ne kyljelleen lastulevyjen väliin.
      Olisi helppo siirtää seinää tarpeenvaatiessa.

• 24 * pirkka

Sain ahvenia, tänään ostan 24 tölkkiä kukko-olutta. Sitä saa halvimalla tokmannilta.

Lähden hakemaan kukko oluet heti 0900 ja sihautan ekan kukon auki heti kaupan pihalla. Jännittää, saakohan tokmannilta kukkoa kylmänä vai pitääkö eka kukko nauttia taskulämpimänä?

• Kokenut Seikkailija

Minua jännittää sun Tokmannireissu...On nimittäin extreme urheilua käydä Tokmannilla... Kokeneen Seikkailijan Neuvo: Osta oluet. Älä juttele myyjille. Älä ota katsekontaktia myyjiin. Älä kysele. Osta oluet. Kiiruusti kassalle. Maksa nopeasti. Kiiruusti ulos. Juo pullo olutta. Rauhoitut. Tunnet itsesi Sankariksi!

• 24 * pirkka

Kukko oli pettymys, kaikki 24 juotu pois. Metallinen ja inha maku. Eka purkki tokmannin pihalla, lämpimää kukkoa, oli hirveä kokemus! Meinas pitkäsylki lentää.

Huomenna ostan olvia 24 purkkia, luotan olviin, maku on aina siedettävä. Missähän kontti olvia olisi halvinta?

• 24 * pirkka

Tänään juon tekemääni kiljua. Jännittää, että miten alkaa suoli toimia.

• voi pyhä sylvi

Kyllä on Nurmeksen hönöillä kirjoituksen aiheet.

Texteissä kiteytyy koko kaupngissa olevan väestön älykkyys.

• 24 * pirkka

Huh, kyllä kilju toimii, maku on hyvä kun laitto sekaan purkin päärynä mehukattia. Kurahan tässä tosin lentää, ja kauppaan ei uskalla, ellei tunge yläkarjala lehtiä kalsarit täyteen.. niin täytyy tehdä! Käyn ehkä alkossa ostamassa aamuksi loiventavia, kiljusta tulee yleensä kauhea kohmelo.

• pikkuaivot liukenee

Ei kannata käyttää turbohiivaa, se laittaa vatsan tosi sekaisin ja aivotkin pehmenee, pian katkokävelet.

• 25 * pirkka

Aivan hirveä tremolo krapula, aamun ekat hörpyt lonkeroa piti immailla pillillä! Nyt alkaa olo jo kirkastua, tästä tulee vielä hyvä päivä. Pakkaa reppuun kaksi pulloa Jormaa ja lähden taas pilkille.

• Nagatappi

Tuliko kalaa? Miten suolentoiminta?

• avantokin

Varmaan avannon vierellä näkyy ne toiminnat,jos ei koko ukko ole avannossa.

• 24 * pirkka

Suoli toimii liukkaasti, ulostin kyllä jäälle, en viitsinyt housuihin päästellä. Kalaa tuli mukavasti, riittää kissallenikin.
      Tänään on rääppiäispäivä, juon kaikki jämät poi. Kiljua, lonkeroa, pullo marabelloa. Jos loppuu kesken haen ehkä pirkkaa. Jaa, mutta minullahan on useampi kontti nobsua tallissa! Miten unohtuikin, toivottavasti eivät ole jäässä. Tästä tulee taas hyvä päivä.

• delikatess åhörare

Taidat olla melkoinen ryyppymies? Kohta maksa poksahtaa.

• 24 * pirkka
        delikatess åhörare kirjoitti:

Taidat olla melkoinen ryyppymies? Kohta maksa poksahtaa.

En ole, käytän kohtuudella.

• JUISE

Varmaan tuolla menolla tulisi Juisen kohtalo nopeasti,jos jutuissa olisi perää.

• 24 * pirkka

Tänään loivennelaan hissukseen nobsulla. Huomenna jaksaa sitten juoda enemmän.

• 24 * pirkka

Maksa poksahti. Nyt tikkamäellä odotetaan maanantaita.

• aidhidhhg

Musta auto haki juopon. Eikä se ollut taxi.

• tuurijuoppo.

Maksa kyllä kestää aina loppuun asti!

• kierrätys

Juopon poksahtaneen maksan hoito maksaa yhteiskunnalle maltaita,mutta maltaistahan moni alkoholikin on tehty.

• Maksan uusiminen

on nykyään aivan pikkujuttu. Pitää vain vaatia tiukasti pääsyä leikkaukseen. Maksaahan se vajaat sata tonnia mutta se on yhteiskunnalle pikkuraha. Uudella maksalla voi sitten taas varovasti tissutella.

• maksa tykkää

Alkoholi on hyvää!

• yöööööök

Maksapihvjä syödään nusessa!

• Väriä naamaan

Kysynkin, jotta kai vielä Pirkka-olut maistuu. Minusta siinä on panimomestarilta päässyt loraus tai pari tarpeetonta , sinällään oikean väristä, lisäainetta joukkoon.

Se on jännä juttu kun jos nauttii aktiivisesti olutta niin alkaa naama ja silmävalkuaiset muuttua aivan oluen värisiksi. Mistähän johtunee?

• missä on?

Mitä on tapahtunut pirkka henkilölle? Kirjoitti hauskasti, minä tykkäsin! Luulempa että liioitteli juomistaan hauskuttaessaan lukijoita?!

• ewrggergerg

Kaikkea muuta, kun hauskaa.

Osoittaa typerää ajatuksen kulkua, jos ei osaa muusta kirjoittaa.

Vaikka eipä Nurmeksen asukkailta voi muuta odottaa. Hönöjä mitä hönöjä.

• 24 * pirkka

Ei tässä ihmeitä, kissan kanssa vietän päivää. Pidin pari raitista päivää, että maksa saa vähän huilia. On hyvä tapa, ettei ihan joka päivä tenua.

Ostin tänään salkun Sandels olutta. Eversti Johan August Sandel oli suuri sankari, saas nähdä onko olut sankarillisen hyvää.

Aloitan nauttimisen vasta illemalla, nauttimalla 12 sandels olutta. Aamulla kun reippaana herään, juon loput 12 sandels olutta. Jotenkin päivä on ihana aloittaa sihattamalla olut aamupalaksi, siitä päivä lähtee kivasti käyntiin ja päivästä tulee hyvä!

• 24 * pirkka

Olen varannut pyhiksi useammankin pullon punkkua! Niitä immailen ja pohhdin jeesuksen kärsimyksiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      2935
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1550
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1412
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1322
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      40
      1246
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1176
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1138
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      117
      957
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      892
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      773
    Aihe