montako naista sinä tarvitset tunteaksesi itsesi hyväksytyksi, haluttavaksi ja kiinnostavaksi. Niin paljon kuin sinau ajattelinkin, minä en anna enää huomiota. Siksi on parempi kun etsit/haet sitä muualta. Olet tärkeä minulle, mutta minä olen tärkeämpi- minulle.
En tiedä
8
201
Vastaukset
- yhden ja ainoan
Vain yhden ja tiedäthän nyt sen.
- tiedät !
sinä joka et tunne aloittajaa ja aloittaja joka ei tunne sinua. eli kukaan ei edelleenkään tiedä mitään. haloo ihmiset !
- Kenelle mahtaa
Joskus kirjoitin näihin jotain. Tiedoksi jollekin,että huomionkipeä en ole. Täällä on vaikea mitään selvittää,mutta mulla on mennyt energiaa huonoista ihmissuhteista selviämiseen,enkä täta mieti nyt.
- ap.
Se on oikein. Ei kannata haaskata energiaa katkeriin viesteihin.
- Nykymaailmassa
ap. kirjoitti:
Ihmiset voi tosi huonosti. Saa olla onnellinen,että on välttynyt psyykkisiltä ongelmilta.
- Miksi sitten
ap. kirjoitti:
kirjoitat katkeria viestejä?
- ....
Voitasko olla yhtä tärkeitä..
- piäsisköhä peuhaamaa
Oliskohan sellane pari sataa aluksi aika kova juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583