rakastellut naista. Tiedätkö miltä se tuntuu.
ootko mies?
25
241
Vastaukset
- siinä on
rakastelut kaukana kun meikäpoika rykäsee mällit kohtuun.......
- Oho :)
sinulla on siis selkeästi lapsisuunnitelmia. Haluat vain lisääntyä. Tuoda narsistisia lapsia lisää maailmaan.
- lällälieru...
Oho :) kirjoitti:
sinulla on siis selkeästi lapsisuunnitelmia. Haluat vain lisääntyä. Tuoda narsistisia lapsia lisää maailmaan.
narsisti se joka toista haukkuu
- ........
Ei ollu multa.
- Se etten ole
kiinnostunut sinusta, ei tarkoita etten olisi rakastellut naista.
- sulla ei taida olla_
ihan kaikki muumit laaksossa vai kuinka, eihän alottaja kysyny kuka hänet mahd. tuntisi tai olisi kiinnostunut vaan pelkästä rakastelusta oli kyse !!
luetun ymmärtämisen kanssa selvästi ongelmia. - et ymmärtänyt kys. ?
miltä se tuntuu ? siihen piti vastata.
- olen mies
En ole mies.
- Täh?
No mikä sä sitten olet? Poikako ? ;)
- kokematon.
Pari kertaa ja tavaton sählääjä, enjä oikein osannut nauttia. Liian tuntematon, kun vaan ei natsaa. Varmasti tuntuu hyvältä.
Jo pienenä poikana opettelin ja ymmärsin minne se pippeli pitää laittaa, kun leikimme... Älkää nyt loukkaantuko, mutta totta! Siitä lähtien koin valtavaa vetoa juuri emäntintä kohtaan, jonka tuoksu on hieman pistävä, mutta pidemmän päälle erittäin maukas. Tykkään seksistä jos kumppanin kanssa vaan synkkaa ja eihän minulla ole kertoja laskea kuin yhden käden sormin.
Monet tähän ikään ehtineet nussivat, kuin kanit yleensä vain lateksia vasten. Joka ei ole seksiä vaan nussimista.
Haluaisin kyllä kovasti naista ja varsinkin kun olen humalassa. Silloin jopa uskallan jutella naisille. - tiedän ja jos mä
Olisin sun kanssa, sä tietäisit... Nopeemmin ja hitaammin... Vaihtelisin kulmaa ja kiusoittelisin sua kun sä vaikeroisit siinä alla... Voitaisiin sitten mennä lusikkaan;)
- miksi haluat
kertoo ton kaiken täällä jollekkin jota et edes tunne?
- sun ?
naitko sie vaikka ketä vaan kadulla vastaantulijaa samoin kun tota " sua " ap ta?
eiks teille miehille ees tää asia merkkaa ton enempää, kulmia vaan vaihdellaan ja
nopeuksia //.
- kerran oli lähellä
En ole ikinä saanu naista,enkä olla edes liki. ja kohta eläkeiässä.Tarvinneeko sitä enneeollenkaan,kun ei ole saanunna tähänkää saakka.
- olen2
Toisten naisten kanssa rakastellaan ja toisten kanssa nussitaan.
- Niinpä niin
aivan. Ja itse en halua koskaan olla se jota naidaan, nussitaan, pannaan yms. eikä se pelkästään sanoista ole kiinni.
- hmmmmm.
Taitaa tyttö tietää, että seinän takana olisi patukkaa tarjolla.
- Ihan hyvin sikäli
Tarviiko tämmöstä edes kysyä? Tottakai olen. Määrällisesti en monta, mutta riittävästi kumminkin. Tiedän, miltä se tuntuu.
- aikapaljonkin
No hän taitaa tietää elämästäni jotain.
- Ikävä Kyllä en,
mutta pannut olen aina kyllästymiseen asti.
- Kahdenkesken vain
Kaikkea ei retostella yleisellä nettipalstalla, ei ainakaan asiaa joka on vain ja ainoastaan kahden ihmisen keskeinen. Se ei kuulu tänne. Mikäli asialla on mitään
merkitystä.- Näin on
Samaa mieltä.
- ajattelen myös_
että ei kaikkea tarvitse kertoa täällä.
- Menkää ainakin
tonne seksipalstalle kertomaan tuntemuksianne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458