Kotkan happamin kulttuurin kuluttaja J. Poikolainen on haukkunut teokset yleensä jälkikäteen. Keisarikunnan hän lyttää Kymärissä jo etukäteen.
Keisarikunta
6
184
Vastaukset
- toivotaan parasta
Näyttää olevan usein kriitikkojen tapa, haukkua kaikki, niin luulevat itse pitävän tasoa korkealla.
Mielestäni kriitikot voisivat näyttää itse sitten mallia, kuinka tehdään korkeatasoisempaa kulttuuria. Jotkut ovat yrittäneet, mutta tulos on ollut yleensä surkea. Siksi noita arvosteluita ei kannata edes lukea, vaan tehdä itse omat päätelmänsä. - Hyvä että puhetta
Harvoin olen J. Poikolaisen kanssa samaa mieltä, tai edes sinnepäin. Silti mielestäni on hyvä asia, että paikkakunnalla vaikuttaa taiteen toisinajattelija. Taiteen - ja taiteilijoiden - ankarana osana on kestää kritiikkiä.
- risuparta
Mistä saadaan rahat kyseiseen korkeakulttuurin huippuilmentymään? Ja kun rahat on jostain saatu, kuka ne keplottelee omiin taskuihinsa? Näinhän kävi aiemminkin.
- Kohtuutta kehiin
Ai etukäteiskritiikkiä?
- teatteri hyvä asia
J Poikolaisen teatterikritiikki on asiatonta vihapuhetta . Kotkassa on korkeatasoinen Kaupungin Teatteri jossa esitetään huikaisevan hyviä esityksiä mm. viime aikaisista Reviisori on jäätynyt yhtenä sellaisena mieleen . Minusta teatterin näyttelijöiden ammatillinen taso on korkea . He panevat itsensä joka esityksessä likoon ja tarjoavat meille kotkalaisille korkeatasoista teatteria . Anne Niilolan rooli kaupunginjohtajana ja Voitto Kotiin näytelmässä ovat ihan varmasti valtakunnan huippua . Hän muuntautumiskykynsä ja revittelynsä , hän on jotenkin niin hyvä . Jarmo Tulonen on monologeissaan lyömätön . Käykää ihmiset ihmeessä katsomassa hyviä teatteriesityksiä Kotkan Kaupungin Teatterissa.
- Yks nainen
Joo se Reviisori oli huippuhyvä farssi jossa Linde.. siis kaupunginjohtaja veti punkkua ja tuhlasi huolettomasti rahaa. Kaikki vedättivät kaikkia ja oli tosi hyvä näytelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573