Olen 50-vuotias nainen. Olen eronnut avio- ja avoliitosta. Työasiat mietityttävät, haluaisin vaihtaa työpaikkaa, mutta hakemuksista huolimatta ei haastattelukutsuja ole tullut. Olen yksinäinen ja haluan rinnalleni sielunkumppanin, liekö tulevassa? Taloustilannekin on tiukka, palkalla ei saa maksettua pakollisia menoja, joihin itse ei voi vaikuttaa. Apuja ei ole tullut. Millainen loppuelämäni oikein on?
1ennustus
2
<50
Vastaukset
- 1 ennustus
On hyvä että sinulla on työpaikka, koska ikärasismi kukkii työhaastatteluissa vaikka muuta väitettäisiinkin eli lykkäävät iän perusteella hakemuksia sivuun tapaamatta hakijaa. Miksi palkkasi ei riitä pakollisiin menoihin?
Suremaan älä missään nimessä ala, sillä kyllä kumppanin sinulle ennustaisin tulevaisuudessa, matkustelette sitten hänen kanssaan seuramatkoilla ja laivaristeilyillä, hauskaa on, mies leppoisa ja nauravainen , oisko savolainen?- toivoton__
kiitos. makselen vanhoja velkoja lähes sadantuhannen euron edestä. miestä ei ole elämässä, suuri riski on saada savolainen vierelleen, koska asusten savon puolessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583