Only present. En ole ollenkaan vitsikkäällä päällä, mistähän se johtuu? Ottaa päähän se, että kaikenlaiset huonolla itsetunnolla ja pienellä päällä varustetut miehenkuvatukset hyppii silmille - yritän olla solidaarinen ja ottaa kaikki huomioon.
I have
7
131
Vastaukset
- en arvosta
Olet saastaa kun tuolla tavalla puhut muista.
- ap.
Puhun eräästä tietystä kusipäästä, en yleistä, ok?
m->m- idioottimaista
Miksi sitten yleistit? "kaikenlaiset huonolla itsetunnolla ja pienellä päällä varustetut miehenkuvatukset hyppii silmille", tuo on yleistämistä.
- voi kiesus
idioottimaista kirjoitti:
Miksi sitten yleistit? "kaikenlaiset huonolla itsetunnolla ja pienellä päällä varustetut miehenkuvatukset hyppii silmille", tuo on yleistämistä.
voi kiesus ..
- ap.
Koska en ajatellut, että joku viisastelija tulee purkamaan epäonnistumisen tunnettaan heti, kun joku anonyymisti tänne viestittelee...
Kyllä, minä se olen, joka tunnen epäonnistuneeni...- idioottimaista
En ole epäonnistunut missään. Opetin sinulle vain mitä on yleistäminen. Jos sinä suutut siitä, niin se ei ole minun ongelmani. :)
- ap. lisää
Se, että jostain asiasta puhutaan monikossa ei ole yleistämistä. Riippuu asiayhteydestä tarkoitetaanko sillä "kaikkia" vai "useita"...
P.S Epäonnistumisella tarkoitin itseäni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603