Kas niin.

sopiiko tämä?

Pieni uhmakas poika on taas palannut. Jos kukaan ei osaa rakastaa sinua tarpeeksi hyvin, se on sinun tehtäväsi. Ei kenenkään muun. Ajoitus on kaiken alku ja juuri. Siksi huolehdi siitä, että alku on hyvä. Se kantaa pitkälle, kestävään suhteeseen. Myös jatkon pitää olla kyllin hyvä. Molemmin puolinen kunnioitus.

Minä suojelen itseäni, sinua ja sitä naista parhaiten pysymällä kaukana. Antamalla teille ne mahdollisuudet, jotka me hukkasimme. Jos täällä ikävöin, se merkitsee vain sitä, että sinä olet jossain muualla. Et kuulu tänne. On minun vuoroni. Kunnes en kuulu tänne enää.

6

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei minulta

Olipas kökköä.

• ap.

Henkilölle, jolle ajatuksen osoitin, kelpaa vain torjunta. Vain se saa hänet tuntemaan olonsa turvalliseksi. Ainakin minun kanssani. Ei varmaan sen oikean kanssa. Olen karkoittanut hänet jo niin monta kertaa näyttämällä tunteeni etten tee enää niin.

• Säikky peikko
        ap. kirjoitti:

Henkilölle, jolle ajatuksen osoitin, kelpaa vain torjunta. Vain se saa hänet tuntemaan olonsa turvalliseksi. Ainakin minun kanssani. Ei varmaan sen oikean kanssa. Olen karkoittanut hänet jo niin monta kertaa näyttämällä tunteeni etten tee enää niin.

Oletko varma, että olet ollut selkeä? Ehkä et sittenkään... Koeta vielä suoraa puhetta...

• exterminator

Jos mielessä on päällimmäisenä torjunta, varsinkin virustorjunta, ja muunkin lainen ötököiden tuhoaminen, silloin henkilö on varsinainen Exterminator, jo mieleltäänkin. Hyönteistentuhoaja.

Samalla voi vahingossa tuhota itseltään ilon elämästä.

• TexTerminator

Niin... tuholaistorjuja eli exterminator voisi olla hyvä ammatti, saa käyttää luvallisesti kemiallisia aseita!

• kelle olikin

Näihin on mahdotonta vastata millään tasolla järkevästi kun keskustelua käydään ikävä palstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3741
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3314
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2938
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2780
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1798
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      82
      1766
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1609
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1557
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1539
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1524
    Aihe