Pieni uhmakas poika on taas palannut. Jos kukaan ei osaa rakastaa sinua tarpeeksi hyvin, se on sinun tehtäväsi. Ei kenenkään muun. Ajoitus on kaiken alku ja juuri. Siksi huolehdi siitä, että alku on hyvä. Se kantaa pitkälle, kestävään suhteeseen. Myös jatkon pitää olla kyllin hyvä. Molemmin puolinen kunnioitus.
Minä suojelen itseäni, sinua ja sitä naista parhaiten pysymällä kaukana. Antamalla teille ne mahdollisuudet, jotka me hukkasimme. Jos täällä ikävöin, se merkitsee vain sitä, että sinä olet jossain muualla. Et kuulu tänne. On minun vuoroni. Kunnes en kuulu tänne enää.
Kas niin.
6
163
Vastaukset
- ei minulta
Olipas kökköä.
- ap.
Henkilölle, jolle ajatuksen osoitin, kelpaa vain torjunta. Vain se saa hänet tuntemaan olonsa turvalliseksi. Ainakin minun kanssani. Ei varmaan sen oikean kanssa. Olen karkoittanut hänet jo niin monta kertaa näyttämällä tunteeni etten tee enää niin.
- Säikky peikko
ap. kirjoitti:
Henkilölle, jolle ajatuksen osoitin, kelpaa vain torjunta. Vain se saa hänet tuntemaan olonsa turvalliseksi. Ainakin minun kanssani. Ei varmaan sen oikean kanssa. Olen karkoittanut hänet jo niin monta kertaa näyttämällä tunteeni etten tee enää niin.
Oletko varma, että olet ollut selkeä? Ehkä et sittenkään... Koeta vielä suoraa puhetta...
- exterminator
Jos mielessä on päällimmäisenä torjunta, varsinkin virustorjunta, ja muunkin lainen ötököiden tuhoaminen, silloin henkilö on varsinainen Exterminator, jo mieleltäänkin. Hyönteistentuhoaja.
Samalla voi vahingossa tuhota itseltään ilon elämästä. - TexTerminator
Niin... tuholaistorjuja eli exterminator voisi olla hyvä ammatti, saa käyttää luvallisesti kemiallisia aseita!
- kelle olikin
Näihin on mahdotonta vastata millään tasolla järkevästi kun keskustelua käydään ikävä palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403741Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333314- 692938
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912780- 351798
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821766- 241609
- 281557
- 291539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231524