Narsistin toimintatavat.

Blackflame

Samalla alalla , samalla luokallani on narsisti. Ensin hän oli kovin viehättävä, sitten hän näytti todellisen nahkansa.

Hänen menetelmänsä kääntää hyöty itseensä, on monitapainen, kaksoissidoksiin sekä lapsenomaisen empaattisen sielun teeskentely.

Esimerkki tavallaan kaksoissidoksesta: Joku tokaisisi menevänsä käymään jossakin viettämässä aikaa vapaa-ajalla: '' Tänään menen Eevan luokse. ''
Hän juuraisi siihenkin itsensä kommentoimalla yllättäen: '' Miksi sinä et käy ensin Reinon luona toimittamassa korttia ja sitten vasta mene Eevan luokse, koska ei siinä olisi mitään järkeä. Ja miksi et ole ollut minun kanssani pitkään aikaan! Et ole ilmoitellut mitään.''

Lapsensielun käyttö: On opettajia, keneltä hän haluaa pallon itselleen. Koska ei kestä sitä, että hän voisi vielä oppia jotakin ja että hänen aikansa on aikataulutettu kolmen vuoden opintoihin. Hän laittaa vastaan eri vaihtoehtoihin ja ehdottaa uusia niin kauan, että niin viaton kun on niin saa vapauksia ja joustoa. Hän pystyy teeskentelemään paremmin, koska on hyvin tietoinen miten muut hänet näkevät hahmona ja hän luottaa täysin manipulaatiokykyynsä.

Yksikin opettaja vaihtoi hänen vuokseen työpaikkaa.

Hän painaa mieleensä kaiken, mitä sanot jotta saisi jotain irti mitä tarvitsisi johonkin, kuin energiapantti jota et koskaan saa takaisin. Kuin hän laittaisi osan sinusta pakettiin, laittaisi veden alle ja roikottaisi ongella siellä, määräisi syvyyden ja työntäisi vaikka pohjamutaan, jos vain yritätkin nousta.

Kun aloitin opiskelut, oli hänellä hovi jo valmiina. Häntä v*tutti kun tulin reteänä luokkaan sekä olin kuin ei mitään. Tulin vain tekemään työni-asenteella. Hän tunsi niin suuren vihan varmastikin, että esitti minulle ja teeskenteli jonku vuoden päivät ehkä. Sitten hänen todelliset kyntensä paljastuivat. Kusipää.

Otin korti tpöytään kääntämättä niitä. Kun tuuli käänsi pari niistä, sekä hän minun korttini, käänsinkin hänen kulissikorttinsa ja mitä niistä paljastuikaan? - Itse Narkissos. Hyväksikäyttöä, p*skan puhumista, juoruilua selän takana ja puukkoakin selkään, mustamaalausta, leimaamista, virheistäni puhumista, älykkyyteni kustannuksella pilailua, asiat joista pidin olivat perseestä tai rumaa, se miltä näytin olivat ala-arvoista, se kuinka puhuin- olin teini sekä keskenkasvuinen huomionhakuinen pissis, se millainen kroppani oli, oli liian laiha, se mitä vapaa-ajallani tein oli väärin tai kummallista, mielipiteideni aikana olisin voinut olla hiljaa koska hän ei kestänyt kuulla niitä, vertailemista siskoon: '' Hän on kauniimpi kuin sinä. '', pystyyn haukkumista samassa seurassa hänen aviomiehensä kanssa: '' Vittu että sun kulmakarvat ovat rumat ja kauheat pakkelit, etkö ymmärrä että ne näyttävät järkyttäviltä. '', ulkonäöllisen persoonallisuuden kumoaminen sekä omien aatteiden tyrkytys, kostoa, piikittelyä, henkistä energiavampirismia, kodin arvostelua, paskan jauhamista muista minulle sekä päinvastoin, siskolleni avautumisia menneisyydestäni, käskyttämistä tai viatonta ''pyytämistä''.

Suurinosa opettajista jopa palvoo häntä, ihmettelen sitä etteivät he ole huomanneet tämän itsekkyyttä sekä silmitöntä vihaa ja yli-ihmisen tuntemusta.

Itse vain olen teeskennellyt olevani se, ketä uskoo kaiken. Joskus sitä miettii, kuulunko hoviin vai olenko vieläkin uhri. Ainakin katsekontaktia hän pelkää.

Kannattaisiko nyt teidänkin miettiä, mitä teette? Olen oivallinen esimerkki sentimentaalista sekä ailahtelevasta persoonasta. -Olen spirituaalinen.

Tämä oli minun tarinani.

0

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
        Maailman menoa
        138
        3799
      2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
        Maailman menoa
        336
        2944
      3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
        Tv-sarjat
        8
        1845
      4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
        Suomalaiset julkkikset
        5
        1588
      5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
        Tv-sarjat
        4
        1069
      6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
        Ikävä
        71
        914
      7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
        Kaste
        38
        854
      8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
        Ikävä
        44
        754
      9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
        Kuhmo
        22
        698
      10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
        Ikävä
        56
        697
      Aihe