Harmi, kun et tule samaan paikkaan huomenna.
Miehelle
15
167
Vastaukset
- Niin, oisitko
jättänyt pikkarit kotiin ;)
- Niin, oisitko
jättänyt pikkarit kotiin ;)
- R(n)
Höntti!
Siellä nyt ilman pikkareita voi pyöriä ;) - Hei onhan
R(n) kirjoitti:
Höntti!
Siellä nyt ilman pikkareita voi pyöriä ;)sulla housut päällä, oltaisiin voitu käydä jossain sopivassa paikassa ;)
- R (n)
Hei onhan kirjoitti:
sulla housut päällä, oltaisiin voitu käydä jossain sopivassa paikassa ;)
Joo, tässä vaiheessa riittää vielä pelkkä näkeminen. Et ole selvästikään se, jota täällä kaipailen.
Kenelle? Ja minne paikkaan?
- R (n)
Hän tietää kyllä missä haluaisin huomenna hänen olevan eikä varmastikaan laittaisi mulle mitään pikkarijuttuja ;) Tähtiä on nimimerkissäsi liikaa jos kertovat kirjainten määrän.
- seuraavastagalaksist
Eiköhän tuo ole jo tiedossa että kaikki palstalaiset ovat Andromedan galaksista kotoisin, että turha kysellä...
- 123456+
- OlenVarmaTästä:D
Mä tiiän että tää on mulle.. Ihan varmasti! Omin tän täysin itelleni!
- R (n)
Ole hyvä sitten vaan jos siltä tuntuu -silti olis ollu kiva nähdä :)
- OlenVarmaTästä:D
Me nähään sitte vähän myöhemmin.. :)
- R(n)
Jep, vähän yli viikko vai miten se oli. Siihen on tyydyttävä. Hyvät viikonloput!
- samataas
Kiitos samoin :)
- lisäänmosaiikipalan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573