Erittäin hieno auton mielestäni, mutta mitä kannattaa ottaa huomioon?
Rover 75, miksi ostaisin?
4
374
Vastaukset
- Royalmän
No ensinnäkin,autoilla alkaa olla ikää ja kaikkea sen mukanaan tuomaa ongelmaa alkaa esiintyä.itse hain 4 vuotta sitten saksasta 2,5 litran bensa automaatin.Autolla oli ajettu 84 000 km.Nyt on vaihdettu seuraavaa:molemmat alatuki varret,ovat melko arvokkaat,muistaakseni parin sadan luokkaa kpl,sähkö flekti,parannettu versio,alkuperäinen on huono.Jakohihnat,on melko työläs ja arvokaskin ja kannattaa teettää korjaamoilla jotka sen osaavat.Kerran jättänyt marketin parkkipaikalle,lähti käyntiin kun jäähtyi,syynä nokka-akselin tunnistin.Maksoi noin 100 euroa itse vaihdettuna-on helppo homma.Puoli vuotta tästä eteenpäin jäin tien päälle,mutta kun oli vakuutus niin meni sen piikkiin-kampiakselin tunnistin oli rikki,maksoi muistaakseni saman verran.Huotin jäätyy helposti talvella,mutta Rover Ystävien sivuilta löytyy muistaakseni Karaasin ohje pieneen modifikaatioon joka auttaa,tiedän että muutama kone on hajonnut kun on puhaltanut öljyt ulos.Myös itselläni on tuo modifikaatio ja ennen talvea kannattaa puhaltaa tai käydä jossain pajalla jotka puhaltavat putket auki,ei iso työ.Olen ollut erittäin tyytyväinen autoon,loistava ajaa ja hiljainen,myös lämmin talvella.Omassani on kattoluukku,sähköpenkit 3 muisipaikalla,perutustutka(nyt rikki).Kulutus kesällä noin 8l/100km tien päällä.Lisäksi auto on mielestäni kaunis ja hienoa englantilaista muotoilua,ei tule montaa vastaan.Rover Ystävien sivuilta löytää paljon hyvää tietoa ja jos auton päädyt niin varmasti nautit ajosta.Nyt kannattaa vaan uhrata aikaa ja etsiä hyvä yksilö,tuleva klassikko.
- Annan arvoa
Ne on niitä harvinaisia autoja. Eivätkä ole mitään tylsiä, joita tulee vastaan koko ajan.
- Royalmän
Jos vielä briteissä tekisivät niin uuden ostaisin,tosin Range Rover Sport on myös alkanut kiinostaa.
- GOGEmus
Kylläpä joo. Mutta vinkki vain kun myytte autojanne autonetti palstoilla niin katsastakaa nyt helvetissä ne autot ensin. Kauppoja alkaa tulemaan kun leimoja on papereissa esitellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988