Erittäin hieno auton mielestäni, mutta mitä kannattaa ottaa huomioon?
Rover 75, miksi ostaisin?
4
262
Vastaukset
- Royalmän
No ensinnäkin,autoilla alkaa olla ikää ja kaikkea sen mukanaan tuomaa ongelmaa alkaa esiintyä.itse hain 4 vuotta sitten saksasta 2,5 litran bensa automaatin.Autolla oli ajettu 84 000 km.Nyt on vaihdettu seuraavaa:molemmat alatuki varret,ovat melko arvokkaat,muistaakseni parin sadan luokkaa kpl,sähkö flekti,parannettu versio,alkuperäinen on huono.Jakohihnat,on melko työläs ja arvokaskin ja kannattaa teettää korjaamoilla jotka sen osaavat.Kerran jättänyt marketin parkkipaikalle,lähti käyntiin kun jäähtyi,syynä nokka-akselin tunnistin.Maksoi noin 100 euroa itse vaihdettuna-on helppo homma.Puoli vuotta tästä eteenpäin jäin tien päälle,mutta kun oli vakuutus niin meni sen piikkiin-kampiakselin tunnistin oli rikki,maksoi muistaakseni saman verran.Huotin jäätyy helposti talvella,mutta Rover Ystävien sivuilta löytyy muistaakseni Karaasin ohje pieneen modifikaatioon joka auttaa,tiedän että muutama kone on hajonnut kun on puhaltanut öljyt ulos.Myös itselläni on tuo modifikaatio ja ennen talvea kannattaa puhaltaa tai käydä jossain pajalla jotka puhaltavat putket auki,ei iso työ.Olen ollut erittäin tyytyväinen autoon,loistava ajaa ja hiljainen,myös lämmin talvella.Omassani on kattoluukku,sähköpenkit 3 muisipaikalla,perutustutka(nyt rikki).Kulutus kesällä noin 8l/100km tien päällä.Lisäksi auto on mielestäni kaunis ja hienoa englantilaista muotoilua,ei tule montaa vastaan.Rover Ystävien sivuilta löytää paljon hyvää tietoa ja jos auton päädyt niin varmasti nautit ajosta.Nyt kannattaa vaan uhrata aikaa ja etsiä hyvä yksilö,tuleva klassikko.
- Annan arvoa
Ne on niitä harvinaisia autoja. Eivätkä ole mitään tylsiä, joita tulee vastaan koko ajan.
- Royalmän
Jos vielä briteissä tekisivät niin uuden ostaisin,tosin Range Rover Sport on myös alkanut kiinostaa.
- GOGEmus
Kylläpä joo. Mutta vinkki vain kun myytte autojanne autonetti palstoilla niin katsastakaa nyt helvetissä ne autot ensin. Kauppoja alkaa tulemaan kun leimoja on papereissa esitellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882