vitsit kun

anna mulle syy siihe

uskaltais lähettää viestin....

23

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskallat sinä

mä olen kiltti ja tunnen paljon... eikä se ole vihaa.

• siinä sulle.

Haluan sua hitosti, saisit erittäin hyvää seksiä kiihkeässä seurassa. Lupaan!

• nopee auto
    • mäkin tarviin jotain

Noi ei kuulostanut kauheen uskottavilta.... sori..

• Ethän sä siihen

mitään syytä tarvitse kun sehän olen minä jolle laitat sen viestin, niin se on siinä.

• anna iso merkki

mutta kuka sieltä vastaa takasin ja mistä minä tiedän, että tykkäät siitä tai et....

• tarviiko siinä muuta

• koska me

ollaan jäniksiä.

• sinä ja minä

SInä pupu-jussiseni, lähetä nyt se viesti ja unohda jänistely. Olen odottanut kauan ja hartaasti yhteydenottoasi joten miksi epäröit?

• mutta sinun
        sinä ja minä kirjoitti:

SInä pupu-jussiseni, lähetä nyt se viesti ja unohda jänistely. Olen odottanut kauan ja hartaasti yhteydenottoasi joten miksi epäröit?

pupusenihan pitäisi tietää että minulla ei ole niitä keinoja siihen. onko sinulla?

• Vain voitettavaa

Miksi aina pitää olla jokin syy? Voihan sitä kysyä mitä toiselle kuuluu? Kyllä tässä elämässä pitää uskaltaa, jos haluaa eteenpäin mennä elämässään. Mitä hävittävää sinulla siinä on, että lähetät toiselle viestin? Minusta vain voitettavaa- voitat joko hänet itsellesi tai selvyyden hänen kiinnostuksestaan sinuun ja näin mielenrauhan itsellesi. Rohkeutta sinulle viestin lähetykseen.

• enenenenentajuuuuuuu

niin no onhan sitä jo kokeiltu ja sain ihmeviestiä takas. Kuitenki kiinnostusta osoitetaan muilla keinoin. Mitä teen??

• sinä ja minä
        enenenenentajuuuuuuu kirjoitti:

niin no onhan sitä jo kokeiltu ja sain ihmeviestiä takas. Kuitenki kiinnostusta osoitetaan muilla keinoin. Mitä teen??

Kokeile uudestaan ja sano suoraan, mitkä ovat ajatuksesi ja tuntemuksesi hänestä. Kyseessä on ilmiselvästi väärinkäsitys, puolin ja toisin.

• ei voi mitään
        sinä ja minä kirjoitti:

Kokeile uudestaan ja sano suoraan, mitkä ovat ajatuksesi ja tuntemuksesi hänestä. Kyseessä on ilmiselvästi väärinkäsitys, puolin ja toisin.

ei ole... hän vain pitää hauskaa kustannuksellani. On satutettu niin monesti, ei häntä kiinnosta, jos jotakin muuta sattuu.... silti rakastan. Hullua, eikö niin.

• Olisin onnellinen

viestistäsi.

• :D -

jäniksiä :D

• Tsemppiä teille

No onhan sulla syy, kun kerran haluat. Lähetä viesti ja kato mitä seuraavaksi.

• 175 cm

Enkö minä ole kyllin suuri syy siihen?

• 172 cm mies

sinä olet 3 cm liian pitkä

• 158 cm

158 cm villasukat jaloissa. Olenko liian lyhyt?

• 175 cm

Ja sä olet mulle 15 cm liian lyhyt.

• kkooiipp

mninkö

• 172 cm mies

olen 172 cm mies olenko kkooiipp sinulle sopiva ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      61
      4709
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      97
      4421
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      74
      3882
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3797
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      119
      2835
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2608
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2512
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2489
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2479
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2354
    Aihe