uskaltais lähettää viestin....
vitsit kun
23
199
Vastaukset
- Uskallat sinä
mä olen kiltti ja tunnen paljon... eikä se ole vihaa.
- siinä sulle.
Haluan sua hitosti, saisit erittäin hyvää seksiä kiihkeässä seurassa. Lupaan!
- mäkin tarviin jotain
Noi ei kuulostanut kauheen uskottavilta.... sori..
- Ethän sä siihen
mitään syytä tarvitse kun sehän olen minä jolle laitat sen viestin, niin se on siinä.
- anna iso merkki
mutta kuka sieltä vastaa takasin ja mistä minä tiedän, että tykkäät siitä tai et....
- tarviiko siinä muuta
- koska me
ollaan jäniksiä.
- sinä ja minä
SInä pupu-jussiseni, lähetä nyt se viesti ja unohda jänistely. Olen odottanut kauan ja hartaasti yhteydenottoasi joten miksi epäröit?
- mutta sinun
sinä ja minä kirjoitti:
SInä pupu-jussiseni, lähetä nyt se viesti ja unohda jänistely. Olen odottanut kauan ja hartaasti yhteydenottoasi joten miksi epäröit?
pupusenihan pitäisi tietää että minulla ei ole niitä keinoja siihen. onko sinulla?
- Vain voitettavaa
Miksi aina pitää olla jokin syy? Voihan sitä kysyä mitä toiselle kuuluu? Kyllä tässä elämässä pitää uskaltaa, jos haluaa eteenpäin mennä elämässään. Mitä hävittävää sinulla siinä on, että lähetät toiselle viestin? Minusta vain voitettavaa- voitat joko hänet itsellesi tai selvyyden hänen kiinnostuksestaan sinuun ja näin mielenrauhan itsellesi. Rohkeutta sinulle viestin lähetykseen.
- enenenenentajuuuuuuu
niin no onhan sitä jo kokeiltu ja sain ihmeviestiä takas. Kuitenki kiinnostusta osoitetaan muilla keinoin. Mitä teen??
- sinä ja minä
enenenenentajuuuuuuu kirjoitti:
niin no onhan sitä jo kokeiltu ja sain ihmeviestiä takas. Kuitenki kiinnostusta osoitetaan muilla keinoin. Mitä teen??
Kokeile uudestaan ja sano suoraan, mitkä ovat ajatuksesi ja tuntemuksesi hänestä. Kyseessä on ilmiselvästi väärinkäsitys, puolin ja toisin.
- ei voi mitään
sinä ja minä kirjoitti:
Kokeile uudestaan ja sano suoraan, mitkä ovat ajatuksesi ja tuntemuksesi hänestä. Kyseessä on ilmiselvästi väärinkäsitys, puolin ja toisin.
ei ole... hän vain pitää hauskaa kustannuksellani. On satutettu niin monesti, ei häntä kiinnosta, jos jotakin muuta sattuu.... silti rakastan. Hullua, eikö niin.
- Olisin onnellinen
viestistäsi.
- :D -
jäniksiä :D
- Tsemppiä teille
No onhan sulla syy, kun kerran haluat. Lähetä viesti ja kato mitä seuraavaksi.
- 175 cm
Enkö minä ole kyllin suuri syy siihen?
- 172 cm mies
sinä olet 3 cm liian pitkä
- 158 cm
158 cm villasukat jaloissa. Olenko liian lyhyt?
- 175 cm
Ja sä olet mulle 15 cm liian lyhyt.
- kkooiipp
mninkö
- 172 cm mies
olen 172 cm mies olenko kkooiipp sinulle sopiva ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614709Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974421- 743882
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963797Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192835- 352608
- 372512
- 242489
- 382479
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232354