Langaton yhteys ei toimi

sdlkgjlfdgfg

Eli ostin gigantista langattoman verkon mahdollistavan reitittimen (d-link wireless AC750 dual-band cloud router) ja en oikein osaa nyt asentaa sitä. Taloyhtiössäni on yhteinen modeemi eli kaikkiin asuntoihin tulee viiden megan nettiyhteys. Laitoin boxin tonne kaappiin silleen et wlan johto menee sieltä kaapin lähdöstä mistä siis tulee se nettiyhteys niin sieltä boxiin ja sit boxista viel siihen kaapin toiseen juttuun mistä siis se käsittääkseni menee seinässä olevaan johtoon mikä menee tietokoneeseen. Mutta sitten tuleekin se ongelma että nettiyhteys ei enää toimi ollenkaan joten en voi asentaa koko boxia?? Eli muuten toimii nettiyhteys mut kun boxi on välissä niin lakkaa toimimasta. Niin osaisko joku yhtään antaa neuvoja et mistä tää mahtais johtua?

8

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gkajghahg

      Kylläpä olet kapistuksen hankkinut "cloud router".
      Se taitaa olla ihan pilveesä.

      Kokeiles ensin laittaa se seinästä tuleva johto WAN porttiin ja kone langallisesti johonkin niistä neljästä LAN portista. Toimiiko?
      Jos toimii, niin toivoa on.

      Langaton yhteys on sitten mentävä setupin kautta.
      Kirjoita selaimeen 192.168.1.254 ja paina enter. , jos ei toimi, niin kokeile 192.168.1.1
      Silloin sinun pitäisi päästä laitteen asetuksiin. käyttäjä tunnus on yleensä admin ja salasana tyhjä ennen asetuksia.
      Yleensä homma onnistyy vain LAN-portin kautta johdollisella yhteydellä.

      Jos mukana tuli manuaali, niin tutustu ensin siihen.

      • dfgdgdfhgf

        Hei kiitos nyt tää boxi ainaki toimii siis just noin niinku neuvoit kiitos! mut nyt en sit osaa asentaa tota, yritin kaks kertaa mut ku siin on se kenttä mihi tulee admin ja salasana pitää jättää tyhjäksi nii sit tulee vaa et väärä salasana? Pitääks mun resetoida toi boxi?


      • 0hm0
        dfgdgdfhgf kirjoitti:

        Hei kiitos nyt tää boxi ainaki toimii siis just noin niinku neuvoit kiitos! mut nyt en sit osaa asentaa tota, yritin kaks kertaa mut ku siin on se kenttä mihi tulee admin ja salasana pitää jättää tyhjäksi nii sit tulee vaa et väärä salasana? Pitääks mun resetoida toi boxi?

        Aloittaja on ilmeisesti osannut lukea käyttöohjeet, koska ei ole esittänyt lisäkysymyksiä.


      • ftujkihikrfyh
        0hm0 kirjoitti:

        Aloittaja on ilmeisesti osannut lukea käyttöohjeet, koska ei ole esittänyt lisäkysymyksiä.

        Tein niinku ohjeis sanottiin mutta ymmärtääkseni mulla pitäis nyt olla langaton yhteys ja näin ei valitettavasti ole koska kun otan piuhan pois koneesta niin eipä toimi enää netti... että en oikein tajua mitä kohtaa tässä en ymmärrä :/


      • 0hm0
        ftujkihikrfyh kirjoitti:

        Tein niinku ohjeis sanottiin mutta ymmärtääkseni mulla pitäis nyt olla langaton yhteys ja näin ei valitettavasti ole koska kun otan piuhan pois koneesta niin eipä toimi enää netti... että en oikein tajua mitä kohtaa tässä en ymmärrä :/

        Kukaan ei ole kiinnostunut sinun asioistasi, kun et kerro modeemin merkkiä ja mallia, etkä käyttöjärjestelmääsi.

        Muutenkin tämä menee sekavaksi; aloita oma ketju jos sinulla on jotain kysyttävää.


      • dfgyrftjufguj
        0hm0 kirjoitti:

        Kukaan ei ole kiinnostunut sinun asioistasi, kun et kerro modeemin merkkiä ja mallia, etkä käyttöjärjestelmääsi.

        Muutenkin tämä menee sekavaksi; aloita oma ketju jos sinulla on jotain kysyttävää.

        Modeemi on jossai taloyhtiön salahuonees jonne en pääse mun avaimella ni vähä vaikee sanoo mikä sen modeemin merkki on.. ja käyttis on windows 7


    • timo622

      ota yhteyttä jaron toimistoon

    • uifturydju

      No nyt toimii HAHA kiitos vaan avusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe