Kunnostuksen alla on viikon verran ollut otsikon mukainen harvinaisuus. Löytyyköhän tältä porukalta vinkkejä, onko suomenmaalla näitä vielä liikenteessä?
Kyseessä on siis 3-ovinen 100A wagon.
Datsun 100A farmari
7
2699
Vastaukset
- Datsunisti
Heippa!Haluatko ostaa yhden kappaleen iskareita kyseiseen autoon.Iskari on uusi ja paketissa.
- Mites
arvik kirjoitti:
juuri nyt ei tarvetta.. etupenkeille sensijaan olisi, ja hyvälle akulle.
siinähän on samat penkit ku normaali amppeerissa? Löytysi meinaan penkkien runkoja, päällysteet ei kovin hyvässä kunnossa, mut jos ite verhoilla osaat nii sit, itte laitoin omaan 100A:han penkkeihin uudet kankaat, ei kovin kummonen homma ollu.
Mites kirjoitti:
siinähän on samat penkit ku normaali amppeerissa? Löytysi meinaan penkkien runkoja, päällysteet ei kovin hyvässä kunnossa, mut jos ite verhoilla osaat nii sit, itte laitoin omaan 100A:han penkkeihin uudet kankaat, ei kovin kummonen homma ollu.
luulisin että on samat. 0400834641
- matkaa
arvik kirjoitti:
luulisin että on samat. 0400834641
Ranualla penkit, sinä ilmeisesti porin suunnalla.
Pitkästi on matkaa.
- penkit
mulla olis museorekisteri kelposet penkit.eli tosi siistit.ne on mul käytös mut jos on tilalle toiset asialliset nii välirahaa vastaan vaihto käy.sit tääl kauhajoel on yx varaosa liike mis on datsuneihin mitä melki vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71920Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678- 19666
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659