Luota siihen

omaan viehätysvoimaan

Sinut tahdon, en sitä toista, älä anna sen pelata sua, vedä vaikka turpaan sitä ;)

Mutta vain viimeisenä keinona, jooko?

38

868

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko selvä.

No jopahan on viesti. Kissatappeluako järjestät? Kenet minä haluan, sillä on merkitystä. Hän saa sut pitää.

• Ed.

Korjaan: he saavat sinut pitää.

• Hieman epäselväksi

jäi, kukahan se toinenkin sitten mahtaa olla ja ennekaikkea kukä sää oot?
      Onhan tää ihan kiva jos joku mut haluaa, mutta olis se kiva tietää et ketä.

• H naista

nyt ei halua kuin epätoivoiset miehet ;)

• Senkin pelle

ihan oma tehtäväsi on häätää tämä toinen kilpailija pois. Jos sinusta ei siihen ole, niin antaa olla.

• Kohde on kilpailijan

tossun alla ---> entinen kohde

• ymmärränkö?

Siis tossuko on entinen, tossujalkainen vai kohdeko? Kohdetta on tossujalkainen pitänyt tossun alla ja nyt tuo kohde on tossujalkaisen entinen kohde...?

• Kaikkihan on sen

tossun alla kenen haluaa. Eihän siinä sillon mitään kilpailua ole. Vaikka provohan toi aloitus on tai jonkun teinin kirjottama. Ei kukaan aikuinen mistään turpaanvedosta puhu.

• siis näin:
        ymmärränkö? kirjoitti:

Siis tossuko on entinen, tossujalkainen vai kohdeko? Kohdetta on tossujalkainen pitänyt tossun alla ja nyt tuo kohde on tossujalkaisen entinen kohde...?

Minun kohteeni on minun kilpailijan tossun alla, ja näin ollen minulle pikkuhiljaa entinen kohde, koska suostuu tossun alle!

• näin ollen
        Kaikkihan on sen kirjoitti:

tossun alla kenen haluaa. Eihän siinä sillon mitään kilpailua ole. Vaikka provohan toi aloitus on tai jonkun teinin kirjottama. Ei kukaan aikuinen mistään turpaanvedosta puhu.

Mullekin tuli mieleen, että jospa henkilö on niin ressukka, että selittää olevansa tossun alla, vaikka oikeasti pitäisi sanoa, että väliintulija ei kiinnosta tarpeeksi.

• Kaikkihan on sen
        siis näin: kirjoitti:

Minun kohteeni on minun kilpailijan tossun alla, ja näin ollen minulle pikkuhiljaa entinen kohde, koska suostuu tossun alle!

tossun alla, ketä rakastaa. Korjattakoon näin. Rakkaus saa ihmisen "tossun alle". Mikäpä sen mukavampaa kuin olla rakkaansa tossun alla. :) Ei kaikkea niin vakavati tarvi ottaa.

• Kuka siinä
        näin ollen kirjoitti:

Mullekin tuli mieleen, että jospa henkilö on niin ressukka, että selittää olevansa tossun alla, vaikka oikeasti pitäisi sanoa, että väliintulija ei kiinnosta tarpeeksi.

mielestäs on väliintulija jos 2 miestä(?) kilpailee 1:stä naisesta...???

• Kysyn vaan

No miks annat sen sitten suudella sua ja vieläpä oikein näytät nauttivan siitä?

• Sivusta.

No kyllä minä ainakin tuossa tilanteessa astuisin syrjään ja jättäisin kohteen kilpailijalle;). Hetkinen, niinhän minä olen aina tehnytkin...

• Konkan tehnyt saamaton
        Sivusta. kirjoitti:

No kyllä minä ainakin tuossa tilanteessa astuisin syrjään ja jättäisin kohteen kilpailijalle;). Hetkinen, niinhän minä olen aina tehnytkin...

Kilpailutus markkinataloudessa on tänäpäivänä kovaa.Kyllä kunnon tavara pitää kilpailuttaa.Hyvä urakoitsija saa aina etulyönti aseman,sana kiirii ja hommisa piisaa.

• mä oon reissumies
        Konkan tehnyt saamaton kirjoitti:

Kilpailutus markkinataloudessa on tänäpäivänä kovaa.Kyllä kunnon tavara pitää kilpailuttaa.Hyvä urakoitsija saa aina etulyönti aseman,sana kiirii ja hommisa piisaa.

Hyvä keikkatyöläinen saa kyllä paljon keikkoja, mutta haluaako kukaan sitä enää vakituiseen suhteeseen.

• kuka kertoi?

Miksi joku muu edes tietää minusta?

• Daunomaton

Hyvä kello kauas kuuluu,paha vielä kauemmaksi.

• sitä on tai ei

Voi kuule. Rakkaudessa kaikki sallittu(ako). Kilpaan en lähde. Kyllä kaikki lähtee omasta halusta.

• 15.3.0105

Kilpaankin lähdet omasta halustasi?

• oonmikäoon
        15.3.0105 kirjoitti:

Kilpaankin lähdet omasta halustasi?

En kilpaile. Teen selväksi mitä haluan. Tunteet ja tarpeet. Jos niihin ei ole halua vastata niin sitten se on niin. Mitä siinä auttaa enää vastaan taistella. Rakkaus on se ykkönen, si tulee ne muut tunteet.

• spede teki sketsin
        oonmikäoon kirjoitti:

En kilpaile. Teen selväksi mitä haluan. Tunteet ja tarpeet. Jos niihin ei ole halua vastata niin sitten se on niin. Mitä siinä auttaa enää vastaan taistella. Rakkaus on se ykkönen, si tulee ne muut tunteet.

Mutta eikö se mene kilpailuksi jos joku tulee väliinne ja tunnet vahvasti?

• En voitosta
        spede teki sketsin kirjoitti:

No ei. Kun tunnen vahvasti niin ei siihen tule väliin muita. Ja jos toinen päästää väliin niin ei tunne vahvasti.

• En voitosta
        spede teki sketsin kirjoitti:

No ei. Kun tunnen vahvasti niin ei siihen tule väliin muita. Ja jos toinen päästää väliin niin ei tunne vahvasti.

• M Woman
        En voitosta kirjoitti:

Mitä ketju, en tiedä. Sanon vaan sen, että ikinä en lähtisi kilpailemaan kenestäkään, vaikka kuinka rakastaisin, jos hän ei rakastaisi takaisin, tietenkin antaisin hänen olla, hiljaa kääntäisin pääni seiniin ja tutkisin niitä lopun elämääni, mieluummin niin, kuin taistelisin jostakin, joka ei ollut mulle.

• kun ei

Mitähän olisin voinut silloin tehdä? Hän ei välittänyt.

• miksi miksi

Kerran luotin kun rakastuin. Ei vaikutusta, ei muuta kuin ilkeyttä.

• olli 7

multa saisit muutakin olen hella mies ja luotetava nainen jos kaipaat hellyta txt puh 0408119544 nin tutustan ja nautitan

• mitä mtä sivusta
        olli 7 kirjoitti:

multa saisit muutakin olen hella mies ja luotetava nainen jos kaipaat hellyta txt puh 0408119544 nin tutustan ja nautitan

onko tuo oikeasti numerosi ??

• sivusta googlettaja
        mitä mtä sivusta kirjoitti:

onko tuo oikeasti numerosi ??

Tuota numeroa on levitelty muillakin sivuilla, teidä mikä lie olevan.

• epäselkeetä

kumpi on se toinen? etunimen alkukirjain?

• sotkekaa/jatkakaa ;)

Jos tuon viestin omiikin just se toinen, se joka koittaa pelata pois sitä jolle viestisi tarkoitit?

• Eikös se ole

samantekevää kuka täällä mitäkin omii. Irl on irl ja siellä se totuus on.

• no ei ihan
        Eikös se ole kirjoitti:

samantekevää kuka täällä mitäkin omii. Irl on irl ja siellä se totuus on.

Musta vaikuttaa sille että ihmiset täällä hakee jatkuvuutta tunteilleen, vaikka tilanne irl näyttäisi siltä ettei tule mitään ja syystä, niin täällä tartutaan viimeisiin oljenkorsiin pitäen kiinni haaveesta jota ei tule. Silloin ihmiset jumittavat paikoillaan, eivätkä pääse etenemään elämässään.

• No mut se on
        no ei ihan kirjoitti:

Musta vaikuttaa sille että ihmiset täällä hakee jatkuvuutta tunteilleen, vaikka tilanne irl näyttäisi siltä ettei tule mitään ja syystä, niin täällä tartutaan viimeisiin oljenkorsiin pitäen kiinni haaveesta jota ei tule. Silloin ihmiset jumittavat paikoillaan, eivätkä pääse etenemään elämässään.

sit jokaisen omalla vastuulla eikä kirjottajien.

• enkä edes luota

No hän on varmaan nyt tyytyväinen kun en ole käynyt ja ehkäpä sinäkin. Ennemmin poistun takavasemmalle kuin vedän ketään turpaan tms...

• paulakin

Luota sydämen ääneen

• ei enää väliä

Kerran luotin viehätysvoimaani. Ja kuinka turhaan. Hän voitti, vai oliko se hän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3910
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3506
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3118
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2970
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1954
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1948
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1789
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1733
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1721
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1684
    Aihe