........Ymmärrä tuota naisten logiikkaa.
Naiset valittaa et ku miehet ei puhu niin helposti ku naiset.
Silti naiset täällä palstalla kitisee ja painostaa että se on mies jonka on tehtävä se aloite.
Eli jos naiset mielestään puhuu helpommin, eikä vois olettaa, että naisen ois helpompi ottaa asiat/aloite puheeksi.???
Kertokeehan mikä logiikka tuossa piilee.
Älkääkä viitsikö kirjoittaa mitään jostain:.......mies on saalistaja.........................
...tai luolamies vaistosta....?
Kertokeehan
9
91
Vastaukset
- ikiukut
Jos nainen tekee aloitteen, niin nainen ei saa koskaan tietää oliko mies oikeasti ihastunut vai lähtikö mukaan vain, koska tilaisuus tarjoutui.
- tää daami
Ei miehistäkään voi aina tietää. Aloitteen tekevä nainen voikin olla turn off. Miksi ottaa silloin riski, jos mies haluaakin olla se joka tekee aloitteen?
- miehen osa
Nainen nyt vaan haluaisi että olisi miehen mielestä sen arvoinen..että mies haluaisi yrittää puhua ja tehdä tunteensa selväksi.Se herättää ja sytyttää naisenkin tunteet miestä kohtaan..
- 5+6
Tytöt kasvatetaan jo lapsesta siihen että mies tekee aloitteet. Ei sitä osaa muuten tehdäkkään
- 6+2
Pötyä. Ei kukaan ole minua siihen kasvattanut, mutta jotkut miehet eivät vain tykkää jos nainen onkin suora ja vahva. He haluavat valloittaa ja saalistaa.
- Äläpä selitä!
Miks te kolmejalkaset sit olette ottaneet sen vallan että mies on joka sen valinnan tekee?
Ei muuten päde mun kohdalla, se olen MINÄ joka sen valinnan teen, koska en suostu mihinkään vastentahtoiseen suhteeseen. - HENK.KOHTAISESTI
Pidän kuitenkin ihan tavis miehistä mut kait sitä vaan yrittää varmistella et onko toinen kiinnostunu vai muuten vaan ystävällinen.Ja miks ei vois tietty itsekin kysyä mut ehkäpä pelkää sitä pettymistä..taas kerran.
- Kertokeehan
Totta.
- vaalea uros
minä haluan että nainen saalistaa minut ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573